Halve Finales Junioren en Aspiranten indeling

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Post Reply
Dolly's brother

Post by Dolly's brother » Sat May 01, 2004 15:02

Dutta_Ya wrote:De Poule uit Westerhaar word versterkt met de grote Theo Meurs.
Wie er weg valt is mij onbekend [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Hans Kors is afgevallen. Hij moest eerder dan gepland (vrijdagochtend ipv vrijdagavond) met zijn school naar Turkije en vooruitspelen mocht niet

Dutta_Ya

Post by Dutta_Ya » Sat May 01, 2004 18:29

Nu word de poule van Westerhaar toch echt weer te sterk [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
Het word tijd dat ze Wouter en Gert-Jan weer omwisselen [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]

Ajax-fan

Post by Ajax-fan » Sat May 01, 2004 19:16

teejow wrote:die theo maakt t verschil he, haha [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
uguh uguh, pff, wat een opschepper [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]

Dutta_Ya

Post by Dutta_Ya » Sun May 02, 2004 12:37

Nou nou, we zien je niet als outsider Theo [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Dus maak onze verwachtingen waar [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img] [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img] [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]

Dutta_Ya

Post by Dutta_Ya » Sun May 02, 2004 17:42

Dutta_Ya schreef:
Nou nou, we zien je niet als outsider Theo
Dus maak onze verwachtingen waar

hahaha, welke verwachtingen heb jij dan
Een plek bij de eerste 3 natuurlijk [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Dan mats ik je nog [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Anabool

Post by Kosmos » Sun May 02, 2004 17:59

Duuta Ya is zeker Anabool?
Balen he Anabool dat je niet in poule A zit....
Straks gaat er iemand vragen waarom Anabool dat zo jammer vindt, vermoed ik.....
Heaven is no location, but a state of mind

Dutta_Ya

Post by Dutta_Ya » Sun May 02, 2004 19:56

Straks gaat er iemand vragen waarom Anabool dat zo jammer vindt, vermoed ik.....
Jah voor het geval dat, geef ik zelf maar antwoord. Poule B lijkt me geschikter voor de prestatie. Heb je nog niet bij de damstelletjes gekeken Kosmos, volgens mij word daar het een en ander uit gelegd [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Overigens ben jij zeker de Anabool verzinner, jij jaloerse mesomorph [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]

Kosmos

Anabool

Post by Kosmos » Sun May 02, 2004 19:59

Dutta_Ya wrote:
Jah voor het geval dat, geef ik zelf maar antwoord. Poule B lijkt me geschikter voor de prestatie. Heb je nog niet bij de damstelletjes gekeken Kosmos, volgens mij word daar het een en ander uit gelegd [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Overigens ben jij zeker de Anabool verzinner, jij jaloerse mesomorph [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Ik had zelf geschreven:
Anabool - Marjolein

Als je oplettend zou hebben gelezen, had je begrepen dat Anabool afkomstig is uit het Westerhaarse (Damkoningin) kamp.

Mag ik uit je respons opmaken dat dit door mij voorspelde koppel - ik vind jullie erg goed bij elkaar passen - daadwerkelijk tot elkaar is gekomen?

MonestrySoul

Post by MonestrySoul » Sun May 02, 2004 20:06

kosmos is jaloers op Orc stork? Hij wil vast ook in dat kamp van de echte damkoningin

Kosmos

Opgeblazen lichaam

Post by Kosmos » Mon May 03, 2004 01:48

MonestrySoul wrote:kosmos is jaloers op Orc stork? Hij wil vast ook in dat kamp van de echte damkoningin
Nee, ik ben jaloers op zijn opgeblazen lichaam, denkt Patrick. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

Post Reply