Hans Kors is afgevallen. Hij moest eerder dan gepland (vrijdagochtend ipv vrijdagavond) met zijn school naar Turkije en vooruitspelen mocht nietDutta_Ya wrote:De Poule uit Westerhaar word versterkt met de grote Theo Meurs.
Wie er weg valt is mij onbekend [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Halve Finales Junioren en Aspiranten indeling
-
Nu word de poule van Westerhaar toch echt weer te sterk [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
Het word tijd dat ze Wouter en Gert-Jan weer omwisselen [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Het word tijd dat ze Wouter en Gert-Jan weer omwisselen [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
uguh uguh, pff, wat een opschepper [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]teejow wrote:die theo maakt t verschil he, haha [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Nou nou, we zien je niet als outsider Theo [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Dus maak onze verwachtingen waar [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img] [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img] [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
Dus maak onze verwachtingen waar [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img] [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img] [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
Dutta_Ya schreef:
Nou nou, we zien je niet als outsider Theo
Dus maak onze verwachtingen waar
Een plek bij de eerste 3 natuurlijk [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]hahaha, welke verwachtingen heb jij dan
Dan mats ik je nog [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Anabool
Duuta Ya is zeker Anabool?
Balen he Anabool dat je niet in poule A zit....
Straks gaat er iemand vragen waarom Anabool dat zo jammer vindt, vermoed ik.....
Straks gaat er iemand vragen waarom Anabool dat zo jammer vindt, vermoed ik.....
Heaven is no location, but a state of mind
Jah voor het geval dat, geef ik zelf maar antwoord. Poule B lijkt me geschikter voor de prestatie. Heb je nog niet bij de damstelletjes gekeken Kosmos, volgens mij word daar het een en ander uit gelegd [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Duuta Ya is zeker Anabool?
Overigens ben jij zeker de Anabool verzinner, jij jaloerse mesomorph [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Anabool
Ik had zelf geschreven:Dutta_Ya wrote:Jah voor het geval dat, geef ik zelf maar antwoord. Poule B lijkt me geschikter voor de prestatie. Heb je nog niet bij de damstelletjes gekeken Kosmos, volgens mij word daar het een en ander uit gelegd [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Duuta Ya is zeker Anabool?
Overigens ben jij zeker de Anabool verzinner, jij jaloerse mesomorph [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Anabool - Marjolein
Als je oplettend zou hebben gelezen, had je begrepen dat Anabool afkomstig is uit het Westerhaarse (Damkoningin) kamp.
Mag ik uit je respons opmaken dat dit door mij voorspelde koppel - ik vind jullie erg goed bij elkaar passen - daadwerkelijk tot elkaar is gekomen?
-
Opgeblazen lichaam
Nee, ik ben jaloers op zijn opgeblazen lichaam, denkt Patrick. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]MonestrySoul wrote:kosmos is jaloers op Orc stork? Hij wil vast ook in dat kamp van de echte damkoningin