Wereldkampioenschap 1972

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Wieger Wesselink

Post by Wieger Wesselink » Mon Mar 07, 2005 11:54

Kosmos wrote:en de meest corrupte dammer van Nederland [...] kwam er weer eens zonder sanctie mee weg.
Kosmos, ik heb een suggestie voor jou. Probeer eens een poosje alleen maar aardige dingen over andere mensen te zeggen en te denken. Het zou me niet verbazen als dat een wereld van verschil voor je maakt.

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Mon Mar 07, 2005 19:17

Fred van Amersfoort wrote:En weer komt Goedemoed met een beschuldiging dat Stoop corrupt zou zijn. Is best mogelijk dat het waar is maar voor iemand die al een schorsing achter de rug heeft is het een gevaarlijke uitspraak.
Alle leden van het KNDb-bestuur weten dat Stoop corrupt is.
Jeanine van de Horst sprak over afperspraktijken.
Nadine van tiel attendeerde mij eens op een chantage-mail om mij aan de kant te zetten als WK-begeleider.
Haitze Meurs heeft mij geschreven dat Stoop altijd gebruik maakt van chantage, afpersen of dreigen in zijn onderhandelingen.
Stoop heeft ook tijdens het laatste WK zich zeer ongepast gedragen volgens Meurs door weer een lijst aan eisen voor te leggen aan het bestuur. Het bestuur is niet ingegaan op de chantage van Stoop.
Wat mij stoort is dat Stoop nooit eens gestraft wordt voor zijn misdaden.

Ik loop dus weinig risico, aangezien Stoop ontegenzeggelijk corrupt is.
Al ben ik niet vies van wat risico lopen!
Weten jullie trouwens hoe Stoop in de bondsraad is gekomen? Hij heeft van 'zijn kindjes' geeist dat ze op hem zouden stemmen.

Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort » Tue Mar 08, 2005 12:09

Maar Kosmos, als iemand corrupt is heeft dat alleen zin als een ander iemand daar gevoelig voor is. Heb jij feiten waar dat gebeurd zou kunnen zijn, voorbeelden wie er gezwicht is. Hoe dan ook heeft Meurs een probleem als hij die uitspraken op papier heeft gezet en aan jou heeft toevertrouwd. Of jij hebt een probleem dat je dit bewijs niet kunt overleggen want dan is het laster. Geeft niet, ik help je wel als Klareveld in je nek springt. In het mooiste geval heeft Stoop een probleem. ik hoop het voor je.Nogmaals Kosmos, ik heb vermoedens dat een nieuwe schorsing op handen is. Je kunt maar beter met harde feiten komen nu.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Tue Mar 08, 2005 14:20

Iemand die andere mensen afperst, valsspeelt, intimideert en dergelijke meer hoeft toch niet corrupt te zijn? wat zegt de van dale over corrupt?

Dieter

Post by Dieter » Tue Mar 08, 2005 14:36

Bert Zwart wrote:Iemand die andere mensen afperst, valsspeelt, intimideert en dergelijke meer hoeft toch niet corrupt te zijn? wat zegt de van dale over corrupt?
cor·rupt (bn.)
1 bereid zich te laten omkopen => omkoopbaar
2 (van teksten) verkeerd overgeschreven => bedorven

cor·rup·tie (de ~ (v.), ~s)
1 bedrog door oneerlijkheid, omkoping bij de beroepsuitoefening => omkoperij

Kosmos

Post by Kosmos » Tue Mar 08, 2005 17:15

Fred van Amersfoort wrote:Kosmos, ik heb vermoedens dat een nieuwe schorsing op handen is. Je kunt maar beter met harde feiten komen nu.
Hahaha, leuk geprobeerd, Fred, maar daar trap ik niet in.
In een andere draad (in de Beerput) heb je voor het eerst iets verstandigs gezegd, Fred. Je raadde me aan me gewoon bezig te houden met waar ik goed in ben (en je bedoelde niet in zeiken en zaniken [img]images/smilies/icon_sad.gif[/img] ).
Ik laat het hierbij. Ik kan niks doen dan aangeven hoe het is. Ik heb bewijzen zat, de KNDB-bestuurders ook. De bal ligt bij de KNDB.
Wil zij corruptie (vals spel) tolereren of accepteert zij geen corruptie binnen haar gelederen?
Einde verhaal wat mij betreft.
Er zijn mensen die beweren dat ik me niet overal mee bemoeien moet. Zij hebben gelijk.
Ik ga een training voorbereiden!

Groeneveld

Post by Groeneveld » Tue Mar 08, 2005 18:23

Heren dammers

we dwalen weer af in een welles nietes discussie

deze topic gaat over het Wk 1972

[img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]

F Groeneveld

Kosmos

Post by Kosmos » Fri Mar 11, 2005 16:35

Ben Anoniem wrote:De meest corrupte schrijver is degene die zoete broodjes bakt met Stoop's voorzitter.
Hij durft wel "Aap Verhaart" te roepen in het Limburgse, maar voor een bobo gaat hij door het stof.
Hahaha, dat zou Haitze wel willen.

Groeneveld

Post by Groeneveld » Wed Mar 16, 2005 09:46

Ik heb inmiddels het programmaboekje 1972 aangeschaft
Helaas staat daar alleen maar een nummering

1e ronde 1-18 ,9-2,3-8,5-6,7-4,17-10,11-16,15-12,13-14
2e ronde 1-2,9-3,8-4,5-7.14-6,10-18,11-17,12-16,13-15
3e ronde 3-1,10-2,4-9,8-5,6-7,18-11,17-12,16-13,14-15

enz

Er is zeker niemand die de Nummers bij de juiste personen
kan zetten,daarom vraag ik
staat er in Turbo Dambase een datum bij alle partijen,dus
ook die van het WK 1972,want ik wil ze graag per ronde
noteren en/of uitprinten

wie kan mij advies geven

Groeneveld

PeterHt

Post by PeterHt » Wed Mar 16, 2005 10:02

Groeneveld wrote:Ik heb inmiddels het programmaboekje 1972 aangeschaft
Helaas staat daar alleen maar een nummering

1e ronde 1-18 ,9-2,3-8,5-6,7-4,17-10,11-16,15-12,13-14
2e ronde 1-2,9-3,8-4,5-7.14-6,10-18,11-17,12-16,13-15
3e ronde 3-1,10-2,4-9,8-5,6-7,18-11,17-12,16-13,14-15

enz

Er is zeker niemand die de Nummers bij de juiste personen
kan zetten,daarom vraag ik
staat er in Turbo Dambase een datum bij alle partijen,dus
ook die van het WK 1972,want ik wil ze graag per ronde
noteren en/of uitprinten

wie kan mij advies geven

Groeneveld
Misschien wordt het eens tijd dat je zelf TurboDambase aanschaft [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Bijgevoegd een Word-document met alle uitslagen (+ natuurlijk de daarbijbehorende datum).
Attachments
WK 1972.doc
Uitslagenlijst WK 1972
(11.16 KiB) Downloaded 219 times

Groeneveld

Post by Groeneveld » Wed Mar 16, 2005 11:10

Bedankt voor de lijst

ik ga binnenkort de Trial versie downloaden
als die bevalt zal ik ook het hele programma
aanschaffen

[img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]

Groeneveld

Post by Groeneveld » Fri Mar 18, 2005 15:46

Misschien wordt het eens tijd dat je zelf TurboDambase aanschaft [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Bijgevoegd een Word-document met alle uitslagen (+ natuurlijk de daarbijbehorende datum).[/quote]

ik heb TDB geladen maar nu krijg ik een melding

Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS en Microsoft Windows toepassingen

Ik heb Windows XP Home Edition
loopt het programma daarop,

ik heb Download Turbo Dambase 4.0
uitgepakt
en geprobeerd te starten

wat doe ik fout [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]

Ajax-fan

Post by Ajax-fan » Fri Mar 18, 2005 16:37

PeterHt wrote:Misschien wordt het eens tijd dat je zelf TurboDambase aanschaft [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Bijgevoegd een Word-document met alle uitslagen (+ natuurlijk de daarbijbehorende datum).
Groeneveld wrote:ik heb TDB geladen maar nu krijg ik een melding

Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS en Microsoft Windows toepassingen

Ik heb Windows XP Home Edition
loopt het programma daarop,

ik heb Download Turbo Dambase 4.0
uitgepakt
en geprobeerd te starten

wat doe ik fout [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Heb t ook ff snel gedownload van: http://www.turbodambase.com. Dan bij download op Download Turbo Dambase 4.0 geklikt en opgeslagen. Nadat hij geladen was op open gelikt en dan Alle bestanden uitpakken. ff de wizard doorlopen en de bestanden weggezet in een map. In die map open je setup en doorloop je het hele proces. Dan krijg je een snelkoppeling op je bureaublad en klik je daar op en turbo opent zich. Heb ook windows xp home edition en krijg geen foutmelding. Heb je precies hetzelfde gedaan?

Groeneveld

Post by Groeneveld » Fri Mar 18, 2005 17:34

[/quote]Heb t ook ff snel gedownload van: http://www.turbodambase.com. Dan bij download op Download Turbo Dambase 4.0 geklikt en opgeslagen. Nadat hij geladen was op open gelikt en dan Alle bestanden uitpakken

tot zover alles oke [img]images/smilies/new_multi.gif[/img]

ff de wizard doorlopen

welke wizard [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]

en de bestanden weggezet in een map. In die map open je setup

als ik dat doe gaat het dus mis [img]images/smilies/wall.gif[/img]

en doorloop je het hele proces. Dan krijg je een snelkoppeling op je bureaublad en klik je daar op en turbo opent zich. Heb ook windows xp home edition en krijg geen foutmelding. Heb je precies hetzelfde gedaan?

aan het laatste kom ik niet meer toe

[/quote]

Ajax-fan

Post by Ajax-fan » Sat Mar 19, 2005 22:48

Groeneveld wrote:
Heb t ook ff snel gedownload van: http://www.turbodambase.com. Dan bij download op Download Turbo Dambase 4.0 geklikt en opgeslagen. Nadat hij geladen was op open gelikt en dan Alle bestanden uitpakken

tot zover alles oke [img]images/smilies/new_multi.gif[/img]

ff de wizard doorlopen

welke wizard [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]

en de bestanden weggezet in een map. In die map open je setup

als ik dat doe gaat het dus mis [img]images/smilies/wall.gif[/img]

en doorloop je het hele proces. Dan krijg je een snelkoppeling op je bureaublad en klik je daar op en turbo opent zich. Heb ook windows xp home edition en krijg geen foutmelding. Heb je precies hetzelfde gedaan?

aan het laatste kom ik niet meer toe

[/quote][/quote]Links in het scherm dat je krijgt als je het geopent hebt staan Alle bestanden uitpakken onder maptaken. En die wizard door loop je en dan vraagt hij waar je de bestanden wilt opslaan. Die sla je dan in een map op en als de wizard afgelopen is gaan hij automatisch naar die map, of anders ga je er zelf naar toe en open je daar de setup.

Post Reply