Geloven dammers in God?

Discussies over damsport (in het Nederlands)

Bestaat God?

Ja, ik geloof in God en dus in een leven na de dood.
36
40%
Nee, ik geloof niet in (een persoonlijke) God, maar wel in een leven na de dood.
20
22%
Nee, ik geloof noch in God, noch in een leven na de dood.
34
38%

Total votes: 90

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Nov 10, 2004 16:48

Klareveld wrote:Hanco, ben je wel eens in Amerika geweest?
Klareveld, in 1620 vertrokken de voorouders van mijn moeder op de Mayflower naar Amerika. In achttienhonderdzoveel besloot de overgrootvader van mijn moeder Californië te verruilen voor Nederlands Indië, omdat het duidelijk was dat de vandalen de touwtjes in handen hadden gekregen in Amerika.
Als jij nu eerst eens zou bestuderen wat Eustace Mullins (ook een Mayflower-nazaat) zoal gepubliceerd heeft over bijvoorbeeld de Federal Reserve System of The American Medical Association, dan zou je een minder vertroebeld beeld over de Verenigde Staten krijgen.
Verder ben ik niet bereid blindelings jouw geklets voor meer waar aan te nemen dan de met argumenten en feiten gelardeerde artikelen die ik hier boven jouw postjes heb geplaatst. Als je blind vertrouwen zoekt voor de sprookjes die de media over de Bushclan verspreiden, dan dien je je tot Arjan van den Berg, Eric Sanders, Ben Anoniem etc. te richten.

Eric Sanders

Post by Eric Sanders » Wed Nov 10, 2004 16:55

Hanco Elenbaas wrote:Als je blind vertrouwen zoekt voor de sprookjes die de media over de Bushclan verspreiden, dan dien je je tot Arjan van den Berg, Eric Sanders, Ben Anoniem etc. te richten.
Laat mij erbuiten, Hanco.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Nov 10, 2004 17:12

arjan van den berg wrote: Ik beweer dus helemaal niet dat de door jouw aangehaalde theorie onzin is, (ik kan dat niet beoordelen) ik beweer alleen dat het feit dat de Democraten dit alles blijkbaar willoos over zich heen laten komen, de theorie niet waarschijnlijker maakt.
Aan de top van de pyramide bestaat er geen verschil meer tussen Democraten en Republikeinen, dat is de vervelende clou.
Aan de top zit The Skull and Bones Society. Het boek van Antony Sutton over dit genootschap mag je wel eens lenen als je wilt, zie http://www.americassecretestablishment.com/

Image
Last edited by Hanco Elenbaas on Wed Nov 10, 2004 21:36, edited 1 time in total.

Ben Anoniem

Post by Ben Anoniem » Wed Nov 10, 2004 17:44

Als het dan toch één pot nat is, waarom dan nog met stemmen rommelen?

Klareveld

Post by Klareveld » Wed Nov 10, 2004 18:02

Hanco Elenbaas wrote:Klareveld, in 1620 vertrokken de voorouders van mijn moeder op de Mayflower naar Amerika. In achttienhonderdzoveel besloot de overgrootvader van mijn moeder Californië te verruilen voor Nederlands Indië, omdat het duidelijk was dat de vandalen de touwtjes in handen hadden gekregen in Amerika.
Zeg vriend, beantwoord nou eens gewoon de vraag: ben je wel eens in Amerika geweest?

De overgrootvader van je moeder kan me niet zoveel schelen.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Nov 10, 2004 20:55

Klareveld wrote:Zeg vriend, beantwoord nou eens gewoon de vraag: ben je wel eens in Amerika geweest?

De overgrootvader van je moeder kan me niet zoveel schelen.
Ik ben in Arizona en New Mexico geweest.
Volgend jaar ga ik naar een vriendin in Californië, die net een weekje
hier logeerde.
Texas trekt me niet vanwege het hoge Redneck-gehalte daar.
Op Curaçao genoot ik er altijd weer van in restaurants de lucht van vette
marihuana-joints te blazen in de richting van groepjes Amerikaanse
zakenlieden en ze kort daarna een andere plaats te zien opzoeken.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Nov 10, 2004 21:02

Ben Anoniem wrote:Als het dan toch één pot nat is, waarom dan nog met stemmen rommelen?
Verkiezingen: om mensen als jij te laten geloven dat ze in een democratie
leven in plaats van in een fascistische staat.
Je kunt 'kiezen' welke luitenant president wordt, terwijl de kapiteins,
majoors, kolonels en hoger niet gekozen worden door het volk.
Zoek maar eens op wat FEMA is, de Federal Emergency Management Agency,
de geheime regering van de USA.

Wishmaster
Real name: Pascal Stil

Post by Wishmaster » Wed Nov 10, 2004 22:07

Om maar weer eens terug te keren naar het onderwerp waarvoor dit topic aangemaakt is. Ik ben Christelijk opgevoed, heb geloofsbelijdenis gedaan en ben nog steeds lid van een Christelijke kerk. Toch heb ik er steeds meer m'n twijfels bij en zit m'n gevoel meer in de richting van de Islam. En dan bedoel ik niet de richting van moslim-extremisten (ze worden vaak ten onrechte fundamentalisten genoemd), maar de zuivere Islam zoals die in de Koran beschreven wordt. Maar of ik ooit daadwerkelijk deze stap zal maken, want het is in Nederland geloof ik tegenwoordig al bijna een misdaad om moslim te zijn.
everytime is a good time to take your time to have a good time

Ben Anoniem

Post by Ben Anoniem » Wed Nov 10, 2004 22:45

Ben Anoniem wrote:Als het dan toch één pot nat is, waarom dan nog met stemmen rommelen?
"met stemmen rommelen"
Hanco leest "stemmen".

Is dit nu echt zo moeilijk, wie begint er nu over stemtellingfraude?
En komt vervolgens met een verhaal waaruit blijkt dat het allemaal niet uitmaakt. Dus waarom zou je dan de telling sturen/wijzigen?
Is dit te moeilijk of zo?

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Nov 10, 2004 23:14

Te moeilijk voor jou blijkbaar, jammer.
Democraten hebben een achterban.
Die achterban heeft de mogelijkheid om 'four more wars'
tegen te houden.
Een dergelijke aandrang bestaat niet onder republikeinen.
Verder zullen die kleine (sociaal meer bewogen) democratische politici
het niet op prijs stellen dat de kleine man moet lijden voor al die
stupide winstgevende oorlogjes en belastingverlaging voor de welgestelde republikeinen.

Daarom verkiezen Skull and Bones en Carlyle Group een
republikeinse overwinning. En om die reden manipuleren ze de verkiezingsuitslag.

Ben Anoniem

Post by Ben Anoniem » Thu Nov 11, 2004 00:10

Dat is beter.

Maar Wishmaster heeft terecht op het topic-onderwerp gewezen.
Doch is hij zelf wel on topic?
Is Allah God?

Wishmaster
Real name: Pascal Stil

Post by Wishmaster » Thu Nov 11, 2004 00:16

Ben Anoniem wrote:Dat is beter.

Maar Wishmaster heeft terecht op het topic-onderwerp gewezen.
Doch is hij zelf wel on topic?
Is Allah God?
Leer mij een moslim kennen die zegt dat Allah niet God is en ik zal m'n bericht verwijderen
everytime is a good time to take your time to have a good time

Klareveld

Post by Klareveld » Thu Nov 11, 2004 08:05

Hanco Elenbaas wrote: Ik ben in Arizona en New Mexico geweest.
Je hebt mooie staten uitgekozen, dat moet ik toegeven. Ze zijn echter politiek onbetekend omdat er weinig mensen wonen. Waarschijnlijk heb je er door de natuur geslenterd.

Enfin, mijn vermoeden dat je van grote afstand, zonder echte kennis van de mensen, oordeelt over de legitimiteit van de Amerikaanse democratie lijkt gerechtvaardigd.

Amerikaanse zakenlieden op Curacao?? Die niet van drugs houden? Ik vraag me af waar jij uithangt op Curacao:
1. Er zijn niet veel Amerikanen die uberhaupt zaken doen met Curacao
2. Als ze dat al doen, dan gaat het nogal vaak precies omdat spul dat jij rookt

Wanneer kom je nou eens met echte bijdrages die niet direct in de prullenbak kunnen omdat er teveel lulkoek instaat.

Of ben je zo een typisch Nederlandse toerist die zich in het buitenland afvraagt waarom er toch geen lekkere boerenkool met Hema worst op het menu staat?

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu Nov 11, 2004 15:24

Klareveld, je begrijpt over mij nog minder dan over politiek of Curaçao. En dat wil wat zeggen.
Hoe meer ik die praatjes van jou lees, hoe begrijpelijker het wordt dat jij je thuis voelt bij die Rednecks in Texas.

Volgend jaar burgeroorlog in de USA zo voorspelt Red Elk, de leider van de oorspronkelijke bewoners. Eens kijken of ze Klareveld in leven laten.

Ben Anoniem

Post by Ben Anoniem » Thu Nov 11, 2004 23:26

Wat rookt Red Elk?

Post Reply