Oh, toen ik mijn vorige antwoord begon te schrijven, stuurde jij kennelijk dit bericht.Gerard de Groot wrote:Hans, dan ben ik wel heel benieuwd naar dat verhaal. Want mij heb je nooit kunnen overtuigen, integendeel. Dus "altijd" is een beetje bezijden de waarheid.hans andriessen wrote:Met die laatste gedachte ben ik het afgelopen jaar al vaak geconfronteerd. Overal in het land; dat is best vervelend. Men redeneert (logisch), dat als je en geroyeerd bent en een gebouwverbod hebt gekregen, dat je dan wel heel erg .......Ben Anoniem wrote:Zolang Hans mijn gisteravond hier gestelde vragen niet beantwoordt, houd ik het er maar op dat hij zich verschrikkelijk misdragen moet hebben.
Maar als ik dan mijn verhaal heb verteld, komt men gelukkig altijd tot gunstiger gedachten over mij.
Volgens mij heb je overigens het gebouwverbod overtreden en ben je vervolgens verzocht het gebouw te verlaten. En verder is er helemaal geen sprake van uitsluiting van je kinderen bij toernooien. In ieder geval niet bij toernooien onder auspiciën van de bond.
PS: het is natuurlijk beter om deze correspondentie privé te voeren. Het is echter jouw keuze om dit hier te doen en ik kan niet anders dan hier te reageren op zaken die je onjuist voorstelt. En dat lijkt me zeker niet leuk voor en goed voor de concentratie van je kinderen die dit forum ook lezen.
Jij hebt nooit die hele erge dingen over mij gedacht. Ik heb volgens mij niet aan jou het hele verhaal verteld. Wel hebben wij prive gecommuniceerd over een belangrijk item. Daarvan vond jij in elk geval dat het geen royering "waard" was. Ik hoop, dat ik het zo goed weergeef.
Ik bedoel uitsluiting bij toernooien waarvan DOS de wedstrijdleider is. Dat is nooit gebeurd, want ik heb het daar nooit op aan laten komen.
Die overtreding waarop jij doelt is op het randje. Het ging om het openluchttoernooi, waar ik DUS wel toegang toe had. Wegens slecht weer werd openluchttoernooi verplaatst naar het DOS-gebouw. In ieder geval ben naar binnen gegaan om de inschrijving van mijn zoon te regelen en om Henk te vragen hoe DOS tegen mijn aanwezigheid aankeek, gezien de omstandigheden. Daarbij speelde nog mee, dat Rob Smits van DOS in het WHDB-bestuur had gezegd, dat als de kinderen A niet meer lid van DOS waren (en dat was juist 3 dagen een feit), dat vader A wel weer naar binnen zou mogen. Henk vroeg mij een paar keer het gebouw te verlaten. Ik heb wat tegengesputterd. DOS nam mij dat bij de hoorzitting van de TC kwalijk. Ik heb voor die houding van mij excuses gemaakt. Was inderdaad wat kinderachtig. Maar Henk was ook superstreng, hoor.
Het hele verhaal?
Daar krijg ik moeie vingers van.
Ik zal je prive iets korts sturen.
Als je het hele verhaal wil horen, kom ik graag een keertje langs om je (vrijblijvend) bij te praten.