Klareveld wrote:Ik ben verbaasd dat jij een bestuurder bent in de damwereld, Eric van Dusseldorp!
Normaal gesporken zijn bestuurders ontzettend blij en trots op organisatoren van evenementen in hun sport. (Vaak zijn bestuurders zelf ook dat soort organisatoren). Misschien is de damsport anders.
Enfin - jouw afbrekende toon is volstrekt anders. Ik vind dat bijzonder vreemd. Iets meer respect voor iemand die meetbaar, zichtbaar en openlijk waarde toevoegt in de vorm van unieke top&massa-toernooien, zou je niet misstaan.
Ook ik heb veel respect voor Henk de Witt als damorganisator en -promotor. Over zijn toernooi heb ik een constructief krantenartikel geschreven. Maar daar gaat de draad helemaal niet over (Al moet ik toegeven dat het positieve rond De Witts activiteiten wat is ondergesneeuwd door al dat geruzie). De felle polemiek is het gevolg van het feit dat HdW volgens mij en vele anderen zijn DT erdoor probeert te drammen. En erger nog: niet over een compromis wil praten. En daarmee de tweedracht in de damwereld blijft cultiveren.
Al had HdW maar gezegd: plusjes o.k., maar drie plusjes is een wedstrijdpunt. Daar ben ik het natuurlijk niet mee eens, maar het was in elk geval een gebaar geweest in de richting van een constructieve conversatie.
Lees deze en andere draden die over dit onderwerp gaan nog eens rustig door, Klareveld. Je bent enkele malen uiterst negatief tegen mij uitgevallen. Het is voor mij dan net alsof je in het donker met een mes in de rug wordt aangevallen door iemand die vervolgens snel wegrent. Wees een man en maak je dus bekend, desnoods in mijn Pb.
En probeer iets genuanceerder en iets minder partijdig te oordelen. Je vindt mij negatief maar vind je de kwalificatie 'dat nare achterbakse mannetje' (HdW over mij) wel o.k.?
Klareveld wrote:
Organiseer eens een toernooi.
Ik heb op mijn website verschillende internationale oploswedstrijden georganiseerd. Ook was ik vorig jaar jurylid van het eerste WK damproblematiek. Plm. 200 standen beoordelen maar ook als bewegend applet op mijn site zetten. De damtoto rond het NK heb ik georganiseerd, gesponsord door mijn damrubriek (dus in feite uit eigen zak betaald).
Aan jeugdwerk doe ik niet. Ik heb met kinderen niet zoveel geduld. Ieder zijn meug.