Ik streef ook naar een OPEN DIALOOG en zolang ik niemand persoonlijk aanval is iedereen die met mij communiceert GELIJKWAARDIG aan mij zelf. Ik zie geen conflict.Marcel Kosters wrote:We streven hier naar een OPEN DIALOOG
OP VOET VAN GELIJKWAARDIGHEID. Bij anonimiteit van één van de
gesprekspartners is die ver te zoeken
Bert, Marcel: de stront die mensen op damfora zonder rem uitgieren over andere personen is onacceptabel. Waarom richten jullie je niet op dat probleem? Als ik zeker wist dat we hier met redelijke individuen te maken zouden hebben dan zou ik geen probleem hebben mijn (vostrekt onbelangrijke) identiteit prijs te geven.
Echter: het damwebforum is werkelijk een prachtig stukje oevre dat aantoont dat mensen niet redelijk zijn op deze damfora en er plezier in scheppen de persoonlijke confrontatie op te zoeken en onredelijk uit te vechten.
Ik heb daar geen zin!!! Jullie heb een groot dambord voor jullie hoofd als jullie niet begrijpen dat hier niet normaal met mensen wordt omgesprongen. Ik wapen mij daartegen en blijf dat doen. Jammer voor jullie, maar dit voor mij is een uitgemaakte zaak. Live with it.