De speelzaal. De ramen rechtsboven zitten op straatniveau, dus de dammers zijn een leuk gezicht voor passerende wandelaars. Linksboven is een balkon voor een goed uitzicht over alle borden.

Of course Jacek.J.Pawlicki wrote:
[img]images/smilies/icon_smile.gif[/img] Draughts is popular in Holland. Customers from Schipchool knows that this is not reach sport so if Top-players are going so far ... it is realisttic that they try to support with something (drugs buisness) our game.
Hmmm, ik zou zeggen: lees mijn rubriek van 1 december 2001 nog eens.Christian van der Schaaf wrote:Inderdaad ja, wie schrijft die onzin? Kielhalen die man.mikkeltje wrote:Dat Telegraaf bericht is neem ik aan een geintje.
Als er een topdammer is die gedisciplineerd is, is het Kees wel. Het verslapen moet beschouwd worden als een ongelukje.
Dear Pietje puk, if you insist on asking stupid questions (Yes, in your case, stupid questions exist), do it at least in the proper topic.Ben Anoniem wrote:Of course Jacek.J.Pawlicki wrote:
[img]images/smilies/icon_smile.gif[/img] Draughts is popular in Holland. Customers from Schipchool knows that this is not reach sport so if Top-players are going so far ... it is realisttic that they try to support with something (drugs buisness) our game.
But something else. Is your FMJD-Rating-list realistic?
For example: A player without any result just holds his points. Is that your idea?
Dat telegraafstukje blijft verschrikkelijk; dit incident beschouwen als een structureel probleem bij de topdammers....Eric van Dusseldorp wrote:Hmmm, ik zou zeggen: lees mijn rubriek van 1 december 2001 nog eens.Christian van der Schaaf wrote:Inderdaad ja, wie schrijft die onzin? Kielhalen die man.mikkeltje wrote:Dat Telegraaf bericht is neem ik aan een geintje.
Als er een topdammer is die gedisciplineerd is, is het Kees wel. Het verslapen moet beschouwd worden als een ongelukje.
Mee eens. Het is belachelijk dat de Nederlands kampioen dit niet beter voor elkaar krijgt. Puur amateurisme. Jammer.Teun van de Krol wrote:Het is gewoon stom van Kees.
Als Bijlmer te kort op Curacou zit dan moet je kiezen.
Die schrijver van de telegraaf heeft gelijk! Als dit bij schaken gebeurd wordt het ook breed uitgemeten.
Diegene die dat geschreven heeft verdient een draai om zijn oren. We mogen hopen dat het geen dammer is die dat geschreven heeft. Naast het feit dat het artikel nergens op slaat, slechts een mening weergeeft, brengt diegene het dammen in diskrediet.Christian van der Schaaf wrote:Dat telegraafstukje blijft verschrikkelijk; dit incident beschouwen als een structureel probleem bij de topdammers....Eric van Dusseldorp wrote:Hmmm, ik zou zeggen: lees mijn rubriek van 1 december 2001 nog eens.Christian van der Schaaf wrote: Inderdaad ja, wie schrijft die onzin? Kielhalen die man.
Kees is de enige topdammer die meer dan 100 partijen per jaar speelt.
(Zie ook Baljakin over zijn voorbereiding op het NK). Hij kwam vrijdagnacht terug van Curaçao, was dus jetlagged en zaterdag bovendien clubbcompetitie.
Die vent/vrouw van de Telegraaf; wie is dat?
De bedoeling van het stukje in De Telegraaf is positief. De schrijver (vrijwel zeker Harm Wiersma) hoopt de aandacht te trekken van de een of andere hedendaagse Mies Bouwman. Bijvoorbeeld Frits Barend en Henk van Dorp.Christian van der Schaaf wrote:Dat telegraafstukje blijft verschrikkelijk; dit incident beschouwen als een structureel probleem bij de topdammers....Eric van Dusseldorp wrote:Hmmm, ik zou zeggen: lees mijn rubriek van 1 december 2001 nog eens.Christian van der Schaaf wrote: Inderdaad ja, wie schrijft die onzin? Kielhalen die man.
(Zie ook Baljakin over zijn voorbereiding op het NK). Hij kwam vrijdagnacht terug van Curaçao, was dus jetlagged en zaterdag bovendien clubbcompetitie.
Als we dan na een wedstrijd met Hiltex even een nachtclub op de Wallen bezoeken, hebben we meteen een foto voor in de Panorama...Hanco Elenbaas wrote:De bedoeling van het stukje in De Telegraaf is positief. De schrijver (vrijwel zeker Harm Wiersma) hoopt de aandacht te trekken van de een of andere hedendaagse Mies Bouwman. Als Kees dan net als Jannes even een paar minuten zijn mond houdt is hij ook een bekende Nederlander.Christian van der Schaaf wrote:Dat telegraafstukje blijft verschrikkelijk; dit incident beschouwen als een structureel probleem bij de topdammers....Eric van Dusseldorp wrote: Hmmm, ik zou zeggen: lees mijn rubriek van 1 december 2001 nog eens.
Kan de Panorama weer koppen 'Van dammen wordt je gek'.