Hanco Elenbaas wrote:Insomnia wrote:Ik was er zelf bij en Michiel deed het echt voor de grap.
Dat Dik het niet pikte valt te begrijpen, hoewel de meesten niet zouden slaan denk ik.
Dat Michiel er een tuchtzaak van maakt lijkt me onwaarschijnlijk.
Het lijkt me beter dat het juiste verhaal nu op forum blijft want anders denkt iedereen weer iets anders zoals al zo vaak is gebeurd.
Zusje wrote:nogmaals ik weet niet hoe het is gegaan en joost was daar niet bij dat is 1 ding wat ik wel zeker weet.
Dus Joost liegt?
Ik heb wel gezien hoe Michiel aan het kutten was bij Dik, maar het moment supreme heb ik gemist.
Ik heb het dus niet direct gezien, maar ik heb wel een tijd staan kijken toen Michiel een bloedneus had, ik was er dus wel bij en heb van Dik EN Voogd gehoord hoe het nou precies is gegaan.
Verkeerd geformuleerd eigenlijk, sorry.
Michiel probeerde toen wat meiden te versieren, ik weet niet meer hoeveel, maar dat mislukte...
Trouwens over dat geweld...
Amerika en Irak is een goed voorbeeld. Amerika moet wel geweld gebruiken, anders loopt het nog veel meer uit de hand.
Ik ben het wel met Hanco eens over dat.
Superieur voelen over andere mensen is ook niks mis mee toch?
Alleen dat Frederik op het verkeerde pat zit... zal best maar als hij niks "ergs" doet mag je iemand geen tikken geven lijkt me, maar ik denk dat dat ook niet je bedoeling is Hanco, of wel?