Knokken in Salou

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sun Jun 06, 2004 00:12

Insomnia wrote:Ik was er zelf bij en Michiel deed het echt voor de grap.
Dat Dik het niet pikte valt te begrijpen, hoewel de meesten niet zouden slaan denk ik.
Dat Michiel er een tuchtzaak van maakt lijkt me onwaarschijnlijk.
Het lijkt me beter dat het juiste verhaal nu op forum blijft want anders denkt iedereen weer iets anders zoals al zo vaak is gebeurd.
Zusje wrote:nogmaals ik weet niet hoe het is gegaan en joost was daar niet bij dat is 1 ding wat ik wel zeker weet.
Dus Joost liegt?

Zusje

Post by Zusje » Sun Jun 06, 2004 00:19

hij zegt net zelf tegen mij ik was er niet direct bij.....dus ja ik denk het wel

Insomnia

Post by Insomnia » Sun Jun 06, 2004 00:24

Hanco Elenbaas wrote:
Insomnia wrote:Ik was er zelf bij en Michiel deed het echt voor de grap.
Dat Dik het niet pikte valt te begrijpen, hoewel de meesten niet zouden slaan denk ik.
Dat Michiel er een tuchtzaak van maakt lijkt me onwaarschijnlijk.
Het lijkt me beter dat het juiste verhaal nu op forum blijft want anders denkt iedereen weer iets anders zoals al zo vaak is gebeurd.
Zusje wrote:nogmaals ik weet niet hoe het is gegaan en joost was daar niet bij dat is 1 ding wat ik wel zeker weet.
Dus Joost liegt?
Ik heb wel gezien hoe Michiel aan het kutten was bij Dik, maar het moment supreme heb ik gemist.
Ik heb het dus niet direct gezien, maar ik heb wel een tijd staan kijken toen Michiel een bloedneus had, ik was er dus wel bij en heb van Dik EN Voogd gehoord hoe het nou precies is gegaan.
Verkeerd geformuleerd eigenlijk, sorry.
Michiel probeerde toen wat meiden te versieren, ik weet niet meer hoeveel, maar dat mislukte...
Trouwens over dat geweld...
Amerika en Irak is een goed voorbeeld. Amerika moet wel geweld gebruiken, anders loopt het nog veel meer uit de hand.
Ik ben het wel met Hanco eens over dat.
Superieur voelen over andere mensen is ook niks mis mee toch?
Alleen dat Frederik op het verkeerde pat zit... zal best maar als hij niks "ergs" doet mag je iemand geen tikken geven lijkt me, maar ik denk dat dat ook niet je bedoeling is Hanco, of wel?

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sun Jun 06, 2004 00:34

Insomnia wrote: Ik heb wel gezien hoe Michiel aan het kutten was bij Dik, maar het moment supreme heb ik gemist.
Ik heb het dus niet direct gezien, maar ik heb wel een tijd staan kijken toen Michiel een bloedneus had, ik was er dus wel bij en heb van Dik EN Voogd gehoord hoe het nou precies is gegaan.
Michiel probeerde toen wat meiden te versieren, ik weet niet meer hoeveel, maar dat mislukte...
Amerika en Irak is een goed voorbeeld. Amerika moet wel geweld gebruiken, anders loopt het nog veel meer uit de hand.
Alleen dat Frederik op het verkeerde pad zit... zal best maar als hij niks "ergs" doet mag je iemand geen tikken geven lijkt me, maar ik denk dat dat ook niet je bedoeling is Hanco, of wel?
Amerika en Irak is een heel verkeerd voorbeeld Joost, want dat geweld was en is helemaal niet nodig.
Ik denk dat Frederik me net als Jos Livestro later uitgebreid zal bedanken als hij zich door mij een paar tikken laat geven. Het zou frederik ook helemaal niet slecht staan, zo'n gebroken neus, wat vind jij ervan?
Maar hoe zit het nou Joost, waar blijft dat adderverhaal van jou?

ktarinus

Is deze man geobsedeerd door zn eigen leerlingen?

Post by ktarinus » Sun Jun 06, 2004 00:37

Dat Stoop op een abnormale wijze begaan is met zijn leerlingen en dat ze dus ook niets fout kunnen doen blijkt wel uit onderstaande brief.
Dit verward me heel erg zijn leerlingen mogen slaan maar mogen niet bij snurkende mensen op de kamer komen [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]

Henk Stoop
Kastanjeboom 1
4101 VS Culemborg
0345-520457 (privé) 030-2577175

Aan: bestuur KNDB
Kopie: Jasper Lemmen
Dik de Voogd

Geacht bestuur,

Eind december 2002 vondt in Alphen a/d Rijn het WK junioren plaats. Hieraan heeft ook Dik de Voogd van Meurs Denk en Zet deelgenomen. Tijdens dit kampioenschap sliep Dik samen met Jasper Lemmen op één kamer in het hotel in Alphen a/d Rijn. Duidelijk te merken was dat Dik last had van een gebrek aan slaap, hij gaf hiervoor twee redenen aan:

Jasper gaat ’s-avond te laat naar bed.
Jasper maakt ’s-nachts veel geluid (hardop praten in zijn slaap) en doet andere storende dingen (licht aandoen terwijl hij slaapt).

Voor mij als jeugdleider, is duidelijk dat ik bij belangrijke kampioenschappen niet meer accoord kan gaan met het slapen van Jasper op één kamer van een jeugdlid van Meurs Denk en Zet.

Met vriendelijke groet,

Henk Stoop.
Wie geen hersens heeft om te denken, werke!

Insomnia

Post by Insomnia » Sun Jun 06, 2004 00:44

Hanco Elenbaas wrote:
Insomnia wrote: Ik heb wel gezien hoe Michiel aan het kutten was bij Dik, maar het moment supreme heb ik gemist.
Alleen dat Frederik op het verkeerde pad zit... zal best maar als hij niks "ergs" doet mag je iemand geen tikken geven lijkt me, maar ik denk dat dat ook niet je bedoeling is Hanco, of wel?
Amerika en Irak is een heel verkeerd voorbeeld Joost, want dat geweld was en is helemaal niet nodig.
Ik denk dat Frederik me net als Jos Livestro later uitgebreid zal bedanken als hij zich door mij een paar tikken laat geven. Het zou frederik ook helemaal niet slecht staan, zo'n gebroken neus, wat vind jij ervan?
Maar hoe zit het nou Joost, waar blijft dat adderverhaal van jou?
Amerika en Irak een verkeerd voorbeeld?
HEt lijkt me dat er geen andere keuze is voor Amerika.
Maar hoe Amerika het aanpakt vind ik heel erg slecht.
Die Talibanterroriste verrotknallen en economie daar beetje helpen en probleem opgelost.
Het is bewezen dat langdurige Wietrokers anders denken dan normale mensen, daarom zullen ze zoiets niet snel waarderen lijkt me, hoewel ik helemaal geen probleem, juist niet, met ze heb!
adderverhaal? ik heb niks misdaan.....

Braintag

Re: Is deze man geobsedeerd door zn eigen leerlingen?

Post by Braintag » Sun Jun 06, 2004 00:45

ktarinus wrote:Dat Stoop op een abnormale wijze begaan is met zijn leerlingen en dat ze dus ook niets fout kunnen doen blijkt wel uit onderstaande brief.
Dit verward me heel erg zijn leerlingen mogen slaan maar mogen niet bij snurkende mensen op de kamer komen [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]

Henk Stoop
Kastanjeboom 1
4101 VS Culemborg

Dik de Voogd

Geacht bestuur,

Eind december 2002 vondt in Alphen a/d Rijn het WK junioren plaats. Hieraan heeft ook Dik de Voogd van Meurs Denk en Zet deelgenomen. Tijdens dit kampioenschap sliep Dik samen met Jasper Lemmen op één kamer in het hotel in Alphen a/d Rijn. Duidelijk te merken was dat Dik last had van een gebrek aan slaap, hij gaf hiervoor twee redenen aan:

Jasper maakt ’s-nachts veel geluid (hardop praten in zijn slaap) en doet andere storende dingen (licht aandoen terwijl hij slaapt).

Voor mij als jeugdleider, is duidelijk dat ik bij belangrijke kampioenschappen niet meer accoord kan gaan met het slapen van Jasper op één kamer van een jeugdlid van Meurs Denk en Zet.

Met vriendelijke groet,

Henk Stoop.

Is dit een grap kat? of heb je deze brief uit het archief van stoop gestolen?

ktarinus

Post by ktarinus » Sun Jun 06, 2004 00:47

Ik kreeg em toegestuurd door de lieve adder.....

Insomnia

Post by Insomnia » Sun Jun 06, 2004 00:48

ktarinus wrote:Ik kreeg em toegestuurd door de lieve adder.....
Niet lullen katrinus, ik heb niks gestuurd naar jou. Ik zie die brief nu ook voor het eerst.

ktarinus

Post by ktarinus » Sun Jun 06, 2004 00:50

Pfff denk je dat de mensen dat geloven?

Braintag

Post by Braintag » Sun Jun 06, 2004 00:53

ktarinus wrote:Pfff denk je dat de mensen dat geloven?
Hoe kom je toch aan die bijnaam de adder joost?

Insomnia

Post by Insomnia » Sun Jun 06, 2004 01:03

Braintag wrote:
ktarinus wrote:Pfff denk je dat de mensen dat geloven?
Hoe kom je toch aan die bijnaam de adder joost?
van Tjalling, die noemde me zo, ik vind wel leuke naam [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]

Braintag

Re: Is deze man geobsedeerd door zn eigen leerlingen?

Post by Braintag » Sun Jun 06, 2004 01:06

ktarinus wrote:Dat Stoop op een abnormale wijze begaan is met zijn leerlingen en dat ze dus ook niets fout kunnen doen blijkt wel uit onderstaande brief.

Henk Stoop
Kastanjeboom 1
4101 VS Culemborg

Dik de Voogd

Geacht bestuur,

Met vriendelijke groet,

Henk Stoop.
Maar wat een grappige brief, jasper praat in zijn slaap n mag daarom niet op één kamer met culemborgers [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
"licht aandoen terwijl hij slaapt" veel bonter kan iemand het toch niet maken in zijn slaap?

Casper van der Tak

Post by Casper van der Tak » Sun Jun 06, 2004 04:39

ktarinus wrote:Het is uiteraard logisch dat Michiel een tuchtzaak begint.
En dan niet alleen tegen de dader maar ik zou een nog ergere aanklacht ingediend willen zien tegen de heer Stoop.
Het is toch beneden alle peil dat een jeugdleider zijn pupillen stimuleert om anderen pijn te doen.
Nu weet ik dat er bepaalde mensen altijd iets tegen de heer stoop proberen te zoeken ik heb me daar tot nu toe nog niet bij aangesloten maar dit wekt toch wel erg veel verbazing.
Flauwekul onderwerp eigenlijk, ik weet niet wat dat hier doet, maar goed. Hoeveel alcohol had ieder op? Hoe vaak heeft Dik Michiel gezegd te stoppen? Een keer en dan een knal geven of 10 keer en dan een knal? Dat maakt wel wat uit.

Ik deel trouwens je anti-geweld sentiment.

Casper van der Tak

Re: Knokken in Salou

Post by Casper van der Tak » Sun Jun 06, 2004 04:46

Braintag wrote:
Insomnia wrote:
Hanco Elenbaas wrote: Lazer toch op Frederik Bos.
Als je zo doorgaat sla ik jouw neus eraf de volgende keer als ik dat gluiperige koppie voor ogen krijg.
Hanco, het is wel waar.
Het was om half 4 ofzo in de discotheek ik weet niet precies meer.
Michiel ging voor de gein Dik proberen te versieren en Dik zei, kap daar eens mee, maar Michiel ging door, en toen... bammm
Michiel heeft toen een half uur ofzow in de "solo chicas" (dameswc) plee gestaan omdat het zo bloedde!
Zo hanco, jouw grofheid is weer grenzeloos. Ik verneem uit meerdere lekkende bronnen dat er gevochten is. Een ernstige zaak die op het forum mooi opgehelderd kan worden. Jij echter, kan alleen wat grove platitudes oprochelen. En ook nog mensen bedreigen. Dat is de mentaliteit die je ouders door hun ervaringen in de jappenkampen aan je hebben doorgegeven? Een klein vernisje van beschaving moet je toch wel kunnen veinsen.
Maar goed, het zal wel en grap of iets dergelijks zijn. Heb je je trouwens al opgegeven voor het Mello Koolmantoernooi? de inschrijving is weer geopend (www.hetnoorden.org). Je kan bij een gastgezin logeren hanco, ik heb nog wel een matrasje voor je over.

Maar nog even over het onderwerp. Ik heb begrepen dat michiel een tuchtaak overwoog, weet iemand daar meer van?
Ik weet er niks van, maar omdat het eea niks met dammen te maken lijkt te hebben hoop ik dat, als dit zou gebeuren, de KNDB zich onbevoegd verklaart.

Post Reply