De Vaste Zet toont zich een slecht verliezer

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Piet Bouma

Post by Piet Bouma » Fri May 21, 2004 16:32

Ingo wrote:Piet Bouma:
het "Limburg-gevoel" is één van de peilers van het beleid dat Raes voert. In mijn verhaal heb ik dacht ik heel goed duidelijk gemaakt wat het "Limburg-gevoel" is.
Jou reactie maakt duidelijk dat je het verhaal niet goed hebt begrepen.
Ingo,

Ik denk dat je mijn reactie niet helemaal goed begreep.
Deze is cynisch en sarcastisch.

Het "Limburg-gevoel" wat bij mij blijft hangen is geruzie, geroddel, bekokstoven etc.
En vooral speculeren wat de hoofdrolfiguren in deze affaires denken, zeggen en vooral niet zeggen.

En dat is geen reclame voor Limburg en de damsport.

Laten de hoofdrolspelers Brion, Olga en Pieter en ook Maurice het echte 'boekje' maar even opendoen. Die zie ik niet op dit forum.

Dan kunnen we objectief oordelen of het door jou geroemde "Limburg-gevoel" echt gerechtvaardigd is.

Ingo

Post by Ingo » Fri May 21, 2004 17:27

Dominique:
Openlijk onvolwassen manier van ruzie maken??? Ik vind dat er in het algemeen vrij beschaafd wordt gecommuniceerd, goed geformuleerd en dat de meeste reacties aardig to the point zijn hoor. Een beetje spielerei, sarren en prikkelen hoort er soms toch ook bij of niet dan?. Ik vind dat er relatief erg weinig grove beledigingen worden geuit, en degene(n) die woedend hebben gereageerd hebben dat vanuit hun waarheid gedaan. Ze hebben in ieder geval geprobeerd uit te leggen hoe de vork naar hun mening in de steel steekt, en dat mag dan best even onbeschaafd zijn. Als jij daar ander over denkt prima maar ben dan niet hypocriet. Nee, opmerkingen als "warmbloedige zuiderlingen die patent hebben op zulk gedrag" dát is pas beschaafd joh! Valt in de onderbroekenlolcategorie van Fred van Amersfoort die zegt "die provincie moeten we maar aan de Belgen geven". Er-rug hoogstaand. Denigrerend en generaliserend. Subtiel onbeschoft is ook onbeschoft! Ennuh, onvolwassen? Mijn zoontje van 4 stuurt emoticons bij zijn mailtjes....
Piet Bouma:
het cynisne en sarcasme was me even ontgaan, sorry!
Geweldige formulering trouwens; quote;het "Limburg-gevoel wat(of is het dat?) bij mij blijft hangen is geruzie, geroddel, bekokstoven etc.etc.
Haal "Limburg-gevoel" weg en je hebt een perfecte beschrijving gegeven van de normale gang van zaken in de DAMWERELD. Maar je hebt wel gelijk dat we eigenlijk de meningen van de hoofdrolspelers zouden moeten horen.

Vraagje

Post by Vraagje » Fri May 21, 2004 17:32

Wat doet die Rijken trouwens op Dammerlei als hij niet van plan is in Limburg te gaan spelen, toeval?

maurice raes

Post by maurice raes » Fri May 21, 2004 21:47

Zo, eindelijk kan ik ook iets schrijven. Ik lees maar steeds mijn naam.
Alsof ik iets te zeggen hebt wie bij ons komt spelen ! Daar hebben we een
T.C. voor met een voorliefde voor oude clubgenoten.
Frietkot las ik ergens. Als je 300 m2 met 3 horecazaken een frietkot durft te noemen!!
Maar ik kwam hier ergens anders voor.

Pieter-Jan Rijken komt niet naar Maastricht.

Waarom niet ? Iedereen die het forum heeft gelezen snapt dat je
het nu niet meer kan maken om nu nog voor Maastricht te gaan spelen.

Maurice Raes

Piet Bouma

Post by Piet Bouma » Fri May 21, 2004 22:09

maurice raes wrote:Zo, eindelijk kan ik ook iets schrijven. Ik lees maar steeds mijn naam.
Alsof ik iets te zeggen hebt wie bij ons komt spelen ! Daar hebben we een
T.C. voor met een voorliefde voor oude clubgenoten.
Frietkot las ik ergens. Als je 300 m2 met 3 horecazaken een frietkot durft te noemen!!
Maar ik kwam hier ergens anders voor.

Pieter-Jan Rijken komt niet naar Maastricht.

Waarom niet ? Iedereen die het forum heeft gelezen snapt dat je
het nu niet meer kan maken om nu nog voor Maastricht te gaan spelen.

Maurice Raes
Maurice,

Je hebt nu een tipje van de sluier opgelicht.
Maar hoe zit het nou met Brion en Olga?
Of komen zij straks ook nog met een verklaring op het forum?

wortel

Post by wortel » Fri May 21, 2004 23:10

Wie roept kleine van gortel op het matje?

Ratten/combine/frietkot enz

Zal sponsor van geleen toch niet blij mee zijn

Ingo

Post by Ingo » Fri May 21, 2004 23:20

Een heel beschaafde reactie van Maurice! En dat terwijl hij PJR door het ventileren van de details compleet voor schut had kunnen laten gaan. Verstand wint van emotie en dat is knap knap als je indirect voor leugenaar wordt uitgemaakt, aan het lijntje wordt gehouden door een draaikont die dan ook nog links en rechts wat brallerige beledigende taal uitkraamt.
Jij wint Arjen, ik ben zelden zo opgetogen geweest over een "verlies"!

Ingo

Post by Ingo » Fri May 21, 2004 23:23

Wortel en teejow
is dit flauwe humor of hebben jullie er beiden geen sjoege van wie wie is in deze discussie???

Klareveld

Post by Klareveld » Fri May 21, 2004 23:28

Ingo wrote:Wortel en teejow
is dit flauwe humor of hebben jullie er beiden geen sjoege van wie wie is in deze discussie???
Wortel en Teejow hebben niet veel van deze discussie begrepen. PJR is een rekeltje, die misplaatst in de belangstelling staat/stond van meerdere clubs.

Klareveld

Post by Klareveld » Fri May 21, 2004 23:34

Tijn is ook een rekeltje. Ik vind het ook wel bijzonder dat vader en zoon zo duidelijk 1-tweetjes met elkaar spelen op zo'n forum. Beetje pijnlijk.

Moet de familie Andriessen ook erg voor oppassen. Jezelf al te vaak feliciteren kan vervelend worden.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sat May 22, 2004 00:25

Klareveld wrote:Tijn is ook een rekeltje. Ik vind het ook wel bijzonder dat vader en zoon zo duidelijk 1-tweetjes met elkaar spelen op zo'n forum. Beetje pijnlijk.

Moet de familie Andriessen ook erg voor oppassen. Jezelf al te vaak feliciteren kan vervelend worden.
Wie ben jij eigenlijk Klareveld?
We hebben hier afgesproken dat anoniemen niet persoonlijk worden.

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Raes

Post by Kosmos » Sat May 22, 2004 00:36

Klareveld wrote:Tijn is ook een rekeltje. Ik vind het ook wel bijzonder dat vader en zoon zo duidelijk 1-tweetjes met elkaar spelen op zo'n forum. Beetje pijnlijk.

Een zoon die zijn vader verdedigt, vind ik vrij normaal.

Ik vind de reactie van Raes helemaal niet zo beschaafd.
Hij doet net alsof het normaal is dat als je zegt dat het 95% zeker is dat je komt dat er dan gepubliceerd wordt, dat je bent aangetrokken.
Dat is gewoon een naaistreek en zo zal PJ het gevoeld hebben.
Ik zei op een gegeven moment tegen André de Koning dat het voor 95% zeker was dat ik bij Apeldoorn zou blijven. Had André toen de krant opgebeld of op andere wijze gepubliceerd dat ik bij Apeldoorn zou spelen, dan had ik dat zeker niet op prijs gesteld.
Een week later zei ik dat de teerling was geworpen en dat ik voor Apeldoorn zou komen spelen. Pas dan mag je het publiceren en dat gebeurde dan ook op dat moment.
Nu doet Raes net alsof Raes PJ niet meer wil, maar PJ wilde allang Raes niet meer, dus dat is gewoon stoerdoenerij.

Het wordt inderdaad tijd eens af te rekenen met die anonieme helden op sokken. Stel je netjes voor als je iets te melden hebt hier.
Heaven is no location, but a state of mind

hans andriessen

Post by hans andriessen » Sat May 22, 2004 00:44

Klareveld wrote:Moet de familie Andriessen ook erg voor oppassen. Jezelf al te vaak feliciteren kan vervelend worden.
Doen we alleen bij nederlandse kampioenschappen. De teller staat nu op 5. Dat valt dus best mee.

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Knop op je TV

Post by Kosmos » Sat May 22, 2004 01:08

hans andriessen wrote:
Klareveld wrote:Moet de familie Andriessen ook erg voor oppassen. Jezelf al te vaak feliciteren kan vervelend worden.
Doen we alleen bij nederlandse kampioenschappen. De teller staat nu op 5. Dat valt dus best mee.
Trek je niks aan van die Klareveld, hans, allemaal afgunst. Als je je al stoort eraan dat andere mensen proberen iets leuks te doen, tsja...... waar blijven we dan?
Feliciteer maar raak, asl ik me eraan ga storen klik ik de draad gewoon niet meer aan.
Heaven is no location, but a state of mind

Post Reply