Bijnamen
-
- Real name: Irene Stegeman
-
Die ZevenInEenKlap is geen dammer (meer) [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] , dus hij komt niet zo vaak meer op de club...Hanco Elenbaas wrote:Doe Guest de groeten.ZevenInEenKlap wrote:Ik weet zeker meer dan jullie, maar ik vind dat gekeuvel wel koddig.ktarinus wrote:Is Zeven in een klap niet de teamgenoot van Wouter van Beek..
Weet jij meer dan ons?
-
Weet Wouter dat hij door sommigen -vermoedelijk ten onrechte overigens- wordt uitgemaakt voor een onsympathiek persoon, namelijk Guest?ZevenInEenKlap wrote:Ik weet zeker meer dan jullie, maar ik vind dat gekeuvel wel koddig.ktarinus wrote:Is Zeven in een klap niet de teamgenoot van Wouter van Beek..
Weet jij meer dan ons?
Hier ben ik wel nieuwsgierig naar.
Waarom dat vraagteken achter je naam staat? Wel, omdat je bijnaam eigenlijk Harry Potter is... [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]FDA wrote:Waarom staat er een vraagteken achter mijn naam? Ik ben toch zeker mezelf? of ben ik niet wie ik denk dat ik had moeten zijn? Ik ben de enige echte(tromgeroffel)........ frerik andriessen!
-
Dan heb je hem zeker al een tijd niet gezien [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]Alex wrote:Waarom dat vraagteken achter je naam staat? Wel, omdat je bijnaam eigenlijk Harry Potter is... [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]FDA wrote:Waarom staat er een vraagteken achter mijn naam? Ik ben toch zeker mezelf? of ben ik niet wie ik denk dat ik had moeten zijn? Ik ben de enige echte(tromgeroffel)........ frerik andriessen!
Bekijk zijn foto maar bij Michael2000 of RDC.
Jawel hoor, maar een bijnaam heb je voor 't leven, toch?hans andriessen wrote:Dan heb je hem zeker al een tijd niet gezienAlex wrote:Waarom dat vraagteken achter je naam staat? Wel, omdat je bijnaam eigenlijk Harry Potter is...FDA wrote:Waarom staat er een vraagteken achter mijn naam? Ik ben toch zeker mezelf? of ben ik niet wie ik denk dat ik had moeten zijn? Ik ben de enige echte(tromgeroffel)........ frerik andriessen!
hans andriessen wrote:Bekijk zijn foto maar bij Michael2000 of RDC.
-
Dat is gemeen, jij hebt er twee, Spookie en Puistenpad, hoezo mag ik er dan geen twee? [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]Alex wrote:Waarom dat vraagteken achter je naam staat? Wel, omdat je bijnaam eigenlijk Harry Potter is... [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
- Arjen de Mooij
Sorry, moest ff, het was sterker dan ik! [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Arjen de Mooij wrote:**Hoort slaan van zweep...
Niet zo fel van je afbijten Frerik, wees de beste van de twee!
-
Klopt dat?FDA wrote:Dat is gemeen, jij hebt er twee, Spookie en Puistenpad, hoezo mag ik er dan geen twee?Alex wrote:Waarom dat vraagteken achter je naam staat? Wel, omdat je bijnaam eigenlijk Harry Potter is...
Die tweede is geen bijnaam, maar meer een scheldwoord. Die kan niet door de beugel.
Met de eerste ben je lekker mee .....
Sterkte.Alex wrote: ...... een bijnaam heb je voor 't leven, toch?
Heb je nog lang te gaan ?
Die 2e is nieuw voor mij.FDA wrote:Dat is gemeen, jij hebt er twee, Spookie en Puistenpad, hoezo mag ik er dan geen twee? [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]Alex wrote:Waarom dat vraagteken achter je naam staat? Wel, omdat je bijnaam eigenlijk Harry Potter is... [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
-
Die moet je maar negeren.Alex wrote:
Die 2e is nieuw voor mij.
Wat mij betreft kan die niet door de beugel [img]images/smilies/mad.gif[/img]
Puistenpad, is dat net zoiets als hobbelweg?FDA wrote:Dat is gemeen, jij hebt er twee, Spookie en Puistenpad, hoezo mag ik er dan geen twee? [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]Alex wrote:Waarom dat vraagteken achter je naam staat? Wel, omdat je bijnaam eigenlijk Harry Potter is... [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]