Halve Finales Junioren en Aspiranten indeling

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Dominique

Re: Halve Finales Junioren en Aspiranten indeling

Post by Dominique » Thu Apr 08, 2004 17:31

Ajax-fan wrote: Ja zou mooi wezen maar daar reken ik toch eigenlijk nie op hoor dominique.
Nee, ik denk ook niet dat Bennie het redt.... dus ja, dan moet jij de eer wel hoog houden he. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Jasper

Post by Kosmos » Thu Apr 08, 2004 17:46

Damkoningin wrote:En Dhr. Lemmen dan??

Bij de onderste 5 ofzo???
Doet die Jasper ook nog steeds mee??
Onderste 5? Dat redtie wel ja.
Heaven is no location, but a state of mind

Dutta_Ya

Post by Dutta_Ya » Thu Apr 08, 2004 17:53

Doe maar 1 dummiej per groep das wel goed [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Jasper Daems

Post by Jasper Daems » Thu Apr 08, 2004 18:24

Dutta_Ya wrote:Doe maar 1 dummiej per groep das wel goed
Ok dan, dan komen hier de zes nieuwe dummies van Nederland. Dummies geloof me, het is een zeer eervolle taak om dummie te zijn, je hebt niets te verliezen, en een goede reden om bier te drinken!

Westerhaar: Hans Kors (zeer talentvolle dummie)
Hengelo: Frank van Dongen (brabanders zijn altijd dummies, dat zal Frank weer bewijzen)
Wageningen: Matthijs vd Akker (mensen die met nog 2 uur op de klok een 3 om 1 verliezen, zullen hun hele leven lang dummie zijn)

Zegveld: Jos Brummer (Jos Brummer, doet me meteen denken aan Jos Verstappen, ook een zeer talentvolle dummie)
Culemborg: Jan-Maarten Koorn (mensen met zo'n mooie hockeynaam hebben niks bij dammen te zoeken, en zijn er alleen om de baromzet wat op te krikken)
Hollandscheveld: Fedde Kramer (Joeri Hezemans krijgt nog wat vertrouwen, maar als hij net zo speelt als op de nationale damdag zal ook hij bewijzen dat Brabanders dummies zijn. En ook al zou Andreas Pohan Simandjuntak niet kunnen dammen, zijn tegenstanders verliezen 1 voor 1 op de klok omdat ze zijn naam niet kunnen opschrijven!)
Trek het jullie niet aan dummies, bewijs maar dat jullie het niet zijn, jullie hebben nu in ieder geval de underdog-positie, iets waar een dummie zich wel bij thuisvoelt

Maikel

Post by Maikel » Sun Apr 18, 2004 13:33

Er hebben wat transfers plaatsgevonden wat betreft de poule indeling.Zie pagina 1 van deze Topic.

PeterHt

Post by PeterHt » Sun Apr 18, 2004 14:09

Maikel wrote:Er hebben wat transfers plaatsgevonden wat betreft de poule indeling.Zie pagina 1 van deze Topic.
Hoezo, was je zelf niet tevreden over je groep? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

daniel

Post by daniel » Sun Apr 18, 2004 14:27

Ik was net gewend aan het idee.

Wat zijn de wijzigingen precies? Ook bij de Aspiranten.

Van mijn eigen poule kan ik het wel achterhalen:

Klaas-Hendrik Leijenaar en Danny de Bruin eruit in Wageningen, Gert-Jan Hoeve en Stijn Tuijtel erbij in Wageningen.

Waarom? Ik vind dit een zeer vreemde gang van zaken.

Moest Klaas toch maar in Westerhaar spelen?

- De strijd om de 3e plek in Wageningen is nu meer open
- In Westerhaar zitten m.i. nu 4 favorieten: Wouter Ludwig, Jochem Zweerink, EJ de Bruijn en Jochem Zweerink.

Maikel, wat zijn jouw bronnen?

Ajax-fan

Post by Ajax-fan » Sun Apr 18, 2004 14:53

Ja beetje vaag allemaal. Van wie heb je dat gehoord. Het wordt trouwens ook is tijd dat ze van de KNDB die boekjes versturen dan weten we het tenminste allemaal zeker. Het is tenslotte al over 2 weken [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]

Ajax-fan

Post by Ajax-fan » Sun Apr 18, 2004 14:56

daniel wrote:Ik was net gewend aan het idee.

Klaas-Hendrik Leijenaar en Danny de Bruin eruit in Wageningen, Gert-Jan Hoeve en Stijn Tuijtel erbij in Wageningen.

- In Westerhaar zitten m.i. nu 4 favorieten: Wouter Ludwig, Jochem Zweerink, EJ de Bruijn en Jochem Zweerink.

Bij de aspiranten is gelukkig niks veranderd

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Sun Apr 18, 2004 15:12

Ik weet in ieder geval waarom Klaas in W'haar komt spelen.
Omdat hij komend seizoen ook voor WvM1 uitkomt, wou de voorzitter graag dat Klaas hier de HF kwam spelen.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

ZevenInEenKlap

Post by ZevenInEenKlap » Sun Apr 18, 2004 17:02

Ik gok dat Jochem Zweerink het net niet zal halen, of anders Jochem Zweerink. Het zal spannend worden tussen die 2...
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy

Maikel

Post by Maikel » Sun Apr 18, 2004 21:35

Ik was gister in Huissen bij het Nk toen ik hoord evan de heer J Huls dat Klaas hendrik naar Westerhaar ging.Toen vroeg ik aan J v d Horst of er nog meer veranderingen waren en dat was zo.Idd Daniel zoals je zelf al opmerkte. Klaas en Danny de bruijn gaan naar Westerhaar en Stijn en Gert Jan Hoeve komen naar wageningen.

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Beslssingsprocedure

Post by Kosmos » Sun Apr 18, 2004 23:19

Maikel wrote:Ik was gister in Huissen bij het Nk toen ik hoord evan de heer J Huls dat Klaas hendrik naar Westerhaar ging.Toen vroeg ik aan J v d Horst of er nog meer veranderingen waren en dat was zo.Idd Daniel zoals je zelf al opmerkte. Klaas en Danny de bruijn gaan naar Westerhaar en Stijn en Gert Jan Hoeve komen naar wageningen.
Toemaar, klooi maar wat aan.
"O, vind je dat leuk als K naar W komt."
"Prima H, dan doen we dat."
Volgens J.S. was er een complot tegen WvM en nu krijgen ze zomaar hun zin. Samenzwering opgeheven?
Heaven is no location, but a state of mind

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Re: Beslssingsprocedure

Post by Damkoningin » Sun Apr 18, 2004 23:26

Kosmos wrote:
Maikel wrote:Ik was gister in Huissen bij het Nk toen ik hoord evan de heer J Huls dat Klaas hendrik naar Westerhaar ging.Toen vroeg ik aan J v d Horst of er nog meer veranderingen waren en dat was zo.Idd Daniel zoals je zelf al opmerkte. Klaas en Danny de bruijn gaan naar Westerhaar en Stijn en Gert Jan Hoeve komen naar wageningen.
Toemaar, klooi maar wat aan.
"O, vind je dat leuk als K naar W komt."
"Prima H, dan doen we dat."
Volgens J.S. was er een complot tegen WvM en nu krijgen ze zomaar hun zin. Samenzwering opgeheven?

Ach. De Damwereld is vaag, je weet nooit welke verrassingen er komen.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Dolly's brother

Post by Dolly's brother » Mon Apr 19, 2004 10:22

Stijn naar Wageningen? Volgens mij hebben we bij IJmuiden nog altijd een club met meer toekomst dan Wageningen [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Post Reply