Flame. Kijk hier alleen als je het echt wilt.

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Nov 18, 2003 23:13

Guest wrote: ECHTER, je verhaal is op zijn best weer eens niet erg sympathiek. Ik heb het damweb forum er op na gelezen en het is toch wel erg duidelijk dat de arme Gerard spuugzat werd van de vreselijke beledigingen die werden gepubliceerd. Hij verbeterde, dreigde, dreigde opnieuw en toen ... was er die onsmakelijke thread nav een tragisch voorval tijdens een zomertoernooi.

Gerard kon niet anders dan de daad bij het woord voegen en er mee kappen. Dat had niks te maken met inhoudelijke meningsverschillen, beste Hanco.

Volgens mij heeft Gerard ervoor gekozen om net als Tjalling dit forum te verlaten. Laten we in zijn afwezigheid niet over hem roddelen.

Jij hebt je verhaal gezegd. Ik het mijne. De lezers die het willen weten kunnen naar het damweb forum.

Ok, Hanco? Dan kunnen ook wij aan de borrelnootjes met Composite ecn Co.
Op 14 november heeft Gerard hier nog drie berichtjes geplaatst. Dus wees gerust, soms neemt hij nog een kijkje.
Mijn verhalen zijn uiteraard niet sympathiek in de ogen van de 'vernieuwers' onder ons, dat begrijp ik heel goed.
Ik heb geen enkele spijt of wroeging dat ik de ook door 'vernieuwer' Gerard de Groot schandalig behandelde Jelle Groeneveld heb geholpen tegen degenen die hem schoffeerden. Excuses heeft Jelle voor zover ik weet nog niet ontvangen van Gerard of Fred Ivens.
Maar neem gerust een borrelnootje en een slokje wijn! Proost!

jelle groeneveld

Post by jelle groeneveld » Wed Nov 19, 2003 00:00

Een dramatisch voorval tijdens Orap. Wat is de stand van zaken?
De KNDB is er nu na bijna vier maand nog niet uit. Aanvankelijk een brief van Leen de Rooij: aan hinder ervaren door een speler dient de gewaarschuwde arbiter een eind te maken. Over het organisatorisch optreden van het organisatiecomitee laat de KNDB zich uiteraard niet uit.
Thans wordt het meekijkprobleem bestudeerd door de arbiterscommissie, eerder nog niet geraadpleegd.

Hanco Elenbaas

vertrokken gasten

Post by Hanco Elenbaas » Wed Nov 19, 2003 22:15

Guest wrote: Jammer dat je dit forum verlaat, Tjalling. Ik begrijp volledig waarom je dit doet; je bent de zoveelste in een rij.
Wie zijn er dan nog meer vertrokken van dit forum Guest? Ik ben heel benieuwd welke rij jij gezien hebt.
Neem eens een kijkje op de ledenlijst. Ik zag dat vandaag zelfs de groupie van Reinier Cees uit Keller City zich heeft aangesloten.

Guest

Re: vertrokken gasten

Post by Guest » Thu Nov 20, 2003 00:10

Hanco Elenbaas wrote:
Guest wrote: Jammer dat je dit forum verlaat, Tjalling. Ik begrijp volledig waarom je dit doet; je bent de zoveelste in een rij.
Wie zijn er dan nog meer vertrokken van dit forum Guest? Ik ben heel benieuwd welke rij jij gezien hebt.
Neem eens een kijkje op de ledenlijst. Ik zag dat vandaag zelfs de groupie van Reinier Cees uit Keller City zich heeft aangesloten.
Henk Stoop schrijft uit principe niet of nauwelijks meer. Hetzelfde geldt ook voor Gerard de Groot. Guido hoor ik niet meer en Tjalling nu ook niet meer. Theo vd Hoek heeft zich ook niet meer laten zien terwijl hij het op het damweb forum nog wel eens probeerde.

Binnen ons kleine clubje mensen zijn dit veel mensen. Zeker als je nagaat dat deze mensen veel zouden kunnen toevoegen. Jammer, dus!

Hanco Elenbaas

Re: vertrokken gasten

Post by Hanco Elenbaas » Thu Nov 20, 2003 00:34

Guest wrote:
Hanco Elenbaas wrote:
Henk Stoop schrijft uit principe niet of nauwelijks meer. Hetzelfde geldt ook voor Gerard de Groot. Guido hoor ik niet meer en Tjalling nu ook niet meer. Theo vd Hoek heeft zich ook niet meer laten zien terwijl hij het op het damweb forum nog wel eens probeerde.

Binnen ons kleine clubje mensen zijn dit veel mensen. Zeker als je nagaat dat deze mensen veel zouden kunnen toevoegen. Jammer, dus!
Theo van den Hoek heeft op dit forum alleen in het Engels wel eens iets geschreven op het internationale gedeelte. Guido is denk ik op vakantie, want hij speelde afgelopen zaterdag ook niet mee. Bij Gerard hoort net als bij Tjalling helaas niet een karakter dat makkelijk excuses aanbiedt of tot verzoening overgaat, dus Gerard houdt zich voorlopig waarschijnlijk gedeisd.
Henk komt binnenkort wel weer terug.
Maar ook al is het zeker geen rij, je hebt gelijk dat het jammer is.

Post Reply