Op 14 november heeft Gerard hier nog drie berichtjes geplaatst. Dus wees gerust, soms neemt hij nog een kijkje.Guest wrote: ECHTER, je verhaal is op zijn best weer eens niet erg sympathiek. Ik heb het damweb forum er op na gelezen en het is toch wel erg duidelijk dat de arme Gerard spuugzat werd van de vreselijke beledigingen die werden gepubliceerd. Hij verbeterde, dreigde, dreigde opnieuw en toen ... was er die onsmakelijke thread nav een tragisch voorval tijdens een zomertoernooi.
Gerard kon niet anders dan de daad bij het woord voegen en er mee kappen. Dat had niks te maken met inhoudelijke meningsverschillen, beste Hanco.
Volgens mij heeft Gerard ervoor gekozen om net als Tjalling dit forum te verlaten. Laten we in zijn afwezigheid niet over hem roddelen.
Jij hebt je verhaal gezegd. Ik het mijne. De lezers die het willen weten kunnen naar het damweb forum.
Ok, Hanco? Dan kunnen ook wij aan de borrelnootjes met Composite ecn Co.
Mijn verhalen zijn uiteraard niet sympathiek in de ogen van de 'vernieuwers' onder ons, dat begrijp ik heel goed.
Ik heb geen enkele spijt of wroeging dat ik de ook door 'vernieuwer' Gerard de Groot schandalig behandelde Jelle Groeneveld heb geholpen tegen degenen die hem schoffeerden. Excuses heeft Jelle voor zover ik weet nog niet ontvangen van Gerard of Fred Ivens.
Maar neem gerust een borrelnootje en een slokje wijn! Proost!