Wie wordt er kampioen in de NC

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Mon Feb 02, 2004 01:12

DVSB OLE OLE
DVSB OLE OLE
DVSB! DVSB!
DVSB OLE OLE

[img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

Ajax-fan

Post by Ajax-fan » Mon Feb 02, 2004 08:02

PWG PWG PWG!!! [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] VOLGEND JAAR IN DE EREKLASSE!!!
EN DAT VOOR EEN PAAR ZEEUWEN!!!

Mark Hees

Post by Mark Hees » Mon Feb 02, 2004 10:15

Hanco Elenbaas wrote:Ereklasse: Huissen
Hoofdklasse: CEMA
1A:DVSB
1B:SNA

Hoe ging dat bij jullie Teun?
En Hanco gaat door voor de wasmachine. De eerste in deze thread die Huissen als winnaar tipte.

Christian van der Schaaf

Post by Christian van der Schaaf » Mon Feb 02, 2004 11:45

Als CEMA geen kampioen wordt, mag de nummer een wel een taart sturen naar

J.M.H.C. Vermeulen
Den Ilp 4
1127 PA Den Ilp
tel. 020-4822889
email:hansvermeulen@de-gouw.nl

Zijn remise tegen Wirny bracht 10-10 tegen het vervolgens zwak opererende VAD

Jan Pieter
Real name: Jan Pieter Drost

Post by Jan Pieter » Mon Feb 02, 2004 11:51

Dominique wrote:We hebben een P, we hebben een W, we hebben een G.
P W G !
En nu dus de uitwedstrijd tegen de Oldehove. Hoe gaan jullie die 308 (!) km afleggen? Neem je het vliegtuig, vertrek je al op vrijdag, of staan jullie zaterdag in alle vroegte op, om het kampioenschap vervolgens door uitputting te verspelen?

Eric Sanders

Post by Eric Sanders » Mon Feb 02, 2004 12:02

De allerspannendste wedstrijd speelt zich over twee weken af in Nijmegen, waar in de laatste ronde de huizenhoge favoriet Raes Maastricht en het verrassend sterke (en fortuinlijke) NOAD om de titel in 2F zullen spelen.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart

Dominique

Post by Dominique » Mon Feb 02, 2004 12:41

Jan Pieter wrote: En nu dus de uitwedstrijd tegen de Oldehove. Hoe gaan jullie die 308 (!) km afleggen? Neem je het vliegtuig, vertrek je al op vrijdag, of staan jullie zaterdag in alle vroegte op, om het kampioenschap vervolgens door uitputting te verspelen?
Als ik zelf moet invallen pak ik in ieder geval het vliegtuig, want vanuit Down Under red ik dat niet precies met de auto.....
Ik denk dat er een busje met chauffeur geregeld wordt. Uitputting? Die PWG-ers leven voor hun sport hoor, die put je niet zomaar uit, daar is meer voor nodig dan een ritje van 300 km.

Dieter

Post by Dieter » Mon Feb 02, 2004 13:29

Christian van der Schaaf wrote:Als CEMA geen kampioen wordt, mag de nummer een wel een taart sturen naar

J.M.H.C. Vermeulen
Den Ilp 4
1127 PA Den Ilp
tel. 020-4822889
email:hansvermeulen@de-gouw.nl

Zijn remise tegen Wirny bracht 10-10 tegen het vervolgens zwak opererende VAD
Behalve de gemiste start in Amsterdam deden we het zo mogelijk nog slechter in Dordrecht. Door die dure punten hebben PWG en Troesoe nu alle kansen in eigen hand maar het zal toch heel spannend worden in die laatste ronden, met het restprogramma kan het werkelijk nog alle kanten op.

Jan Pieter
Real name: Jan Pieter Drost

Post by Jan Pieter » Mon Feb 02, 2004 14:14

Eric Sanders wrote:De allerspannendste wedstrijd speelt zich over twee weken af in Nijmegen, waar in de laatste ronde de huizenhoge favoriet Raes Maastricht en het verrassend sterke (en fortuinlijke) NOAD om de titel in 2F zullen spelen.
Persoonlijk zie ik het kampioenschap dit jaar slechts als de slagroom op de promotietaart. Echt spannend vind ik in de tweede klasse alleen de strijd om de 4e plaats. Dolle taferelen dus toen Amstelland zich zaterdag verzekerde van een plek bij de eerste vier en dronken van vreugde (?) lanceerden we zelfs het idee om Huissen uit te dagen voor de Supercup... [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]

Ajax-fan

Post by Ajax-fan » Sun Feb 15, 2004 11:47

Gister heeft PWG weer gewonnen!! De laatste ronde thuis tegen Heijmans Excelsior moet niet meer fout gaan! Ze zijn weer zo dichtbij nu dus is het wel terecht als ze nu eindelijk eens in de ereklasse zouden komen!! [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

Teun van de Krol

Damlust

Post by Teun van de Krol » Sun Feb 15, 2004 16:53

[img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] Damlust in 1b; 1 ronde eerder dan verwacht. 0-2 altijd een goede start [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]

Dolly's brother

Re: Damlust

Post by Dolly's brother » Sun Feb 15, 2004 21:05

Teun van de Krol wrote::D Damlust in 1b; 1 ronde eerder dan verwacht. 0-2 altijd een goede start [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
Gefeliciteerd Teun! Wij zijn als IJmuiden nu natuurlijk trots op die 13-7 in de eerste ronde [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Teun van de Krol

Re: Damlust

Post by Teun van de Krol » Mon Feb 16, 2004 08:50

Dolly's brother wrote:
Teun van de Krol wrote::D Damlust in 1b; 1 ronde eerder dan verwacht. 0-2 altijd een goede start
Gefeliciteerd Teun! Wij zijn als IJmuiden nu natuurlijk trots op die 13-7 in de eerste ronde
en wij op jullie 7-13 in deze ronde

Dieter

Post by Dieter » Mon Feb 16, 2004 09:08

Ajax-fan wrote:Gister heeft PWG weer gewonnen!! De laatste ronde thuis tegen Heijmans Excelsior moet niet meer fout gaan! Ze zijn weer zo dichtbij nu dus is het wel terecht als ze nu eindelijk eens in de ereklasse zouden komen!! [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Met zoveel geluk moet je haast wel kampioen worden. Klopt het dat een klokoverwinning in verloren stand de beslissing heeft gebracht? hoorde ik uit Leeuwarden.

Vraagje

Post by Vraagje » Mon Feb 16, 2004 23:09

Dieter wrote:
Ajax-fan wrote:Gister heeft PWG weer gewonnen!! De laatste ronde thuis tegen Heijmans Excelsior moet niet meer fout gaan! Ze zijn weer zo dichtbij nu dus is het wel terecht als ze nu eindelijk eens in de ereklasse zouden komen!! [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Met zoveel geluk moet je haast wel kampioen worden. Klopt het dat een klokoverwinning in verloren stand de beslissing heeft gebracht? hoorde ik uit Leeuwarden.
Ja, ik heb me op VOG door zijn Oldehovenaar Rudolf Smedinga laten vertellen dat KH Leijenaar in gewonnen stand door de klok ging.

Maar wees blij Dieter, dat jullie derde worden scheelt CEMA weer de kosten en frustraties van 2 promotie-degradatiewedstrijden [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]

Post Reply