Discussies over damsport (in het Nederlands)
-
Kosmos
- Real name: Tj. Goedemoed
-
Ben Anoniem wrote:Kosmos wrote:En lees de columns tijdens Nijmegen, daar leg ik de Kosmische leer uit.
Het duizelt mij, Somsok.
Dwars door het universum en de tijd, Zwenkend van atoom naar heelal, wat kan ik eenvoudige tweebenige daarmee?
Jou Somsok noemen. Som door de rol die je aan getallen toekent, sok doordat je het Al (en wat dies meer zij) beschrijft als het eerste het beste kledingstuk in je kast.
Verder valt op dat jij God uitsluit. Je durft.
Zelf weet ik dus niet zoveel. Ik houd het op kansberekening. Er is een klein, piepklein, kansje dat God bestaat. Een oude man. Best een
gevaarlijk heerschap (voor wie hem niet eert). Misschien een kruising tussen Fokkink, Verhaar en Klareveld. Maar dan middeleeuwser. Hij heeft de grip al enige tijd verloren, zeker sinds de computerrevolutie, en dat heeft hem nog zuurder en rancuneuzer gemaakt. Posten onder eigen naam heeft voor iemand die niet de neiging heeft Hem te loven en te prijzen dan ook zekere risico's.
Je bent een fantastische vijand, Ben. Ik heb U lief.
Uw Somsokje
Heaven is no location, but a state of mind
-
Vraagje
Mark Hees wrote:Weistra wrote:Deze discussie is kwetsend voor christenen. Iemand van gewoon vlees en bloed pretendeert in veel geschriften bizarre onbijbelse teksten. Alsof Kosmos een sekteleider is. Stop die onzin, niemand kan in de schaduw van JC staan
Sjonge, alleen joinen om zo'n stomzinnig postje te posten.
Zo'n opmerking had ik van jou niet verwacht Mark.
Ben Anoniem wrote: Ik houd het op kansberekening. Er is een klein, piepklein, kansje dat God bestaat.
Ik heb verder geen behoefte aan een herhaling van damweb, maar ben wel benieuwd hoe de som van Ben Anoniem gaat, waarmee hij berekent dat het gunstiger is niet in God te geloven.
De meest gehate dammer allertijden.
-
Tijn
- Real name: Martijn van Gortel
-
Mensen, ga met jullie godgekwebbel (want serieus wordt er hiet niet over gepraat) naar een of ander zelfgemaakt Forum, maar oreer niet hier over zulke dingen. Plaats liever nog wat analyses van het toernooi!
Ik begrijp best dat mensen zich ergeren of gekwetst voelen aan het lage niveau hier. Ieder zijn leven, maar behandel ieders leven met respect!
-
Ben Anoniem
Vraagje wrote:ben wel benieuwd hoe de som van Ben Anoniem gaat, waarmee hij berekent dat het gunstiger is niet in God te geloven.
Zo'n som heb ik niet gemaakt. Wat bedoel je?
(wellicht had ik beter in plaats van "kansberekening" kunnen spreken van "kansschatting")
-
Mark Hees
Vraagje wrote:Mark Hees wrote:Weistra wrote:Deze discussie is kwetsend voor christenen. Iemand van gewoon vlees en bloed pretendeert in veel geschriften bizarre onbijbelse teksten. Alsof Kosmos een sekteleider is. Stop die onzin, niemand kan in de schaduw van JC staan
Sjonge, alleen joinen om zo'n stomzinnig postje te posten.
Zo'n opmerking had ik van jou niet verwacht Mark.
Hoezo, Erik?
En verder ben ik het helemaal met Tijn eens.