Als ik ga tellen hoevaak Dieter tegen DT heeft aangetrapt komen we op een iets hoger aantal. DT-sabotage wordt gevolgd door gejuich, heel gezellig ja, Dieter. Ik ben ook al je scheldkannonades op mij niet vergeten hoor. Alles wat naar Delfts ruikt, wordt door jou verguisd op een heel ongezellige manier.Jan Pieter wrote: Was er niet iets met een pot en een ketel?
Enkele herhalingen zijn wel nuttig evenwel soms.
Vooral als je na een noodkreet merkt dat er niks gebeurt.
Dan herhaal je de noodkreet.
Overigens is het grappig dat Dieter het met me eens is! Al liet hij het bij 1 noodkreet
Maar kennelijk kan het de KNDB niks schelen allemaal. Jammer, ik hoopte dat mijn alarmgerinkel zou worden opgepikt.
Of ik een pot of ketel ben, boeit me niet zo, maar wat me wel boeit is dat de partijen op tijd gepubliceerd worden.
TD boeit me ook.
Er zijn genoeg klanten van TD die DT-partijen naspelen. Het argument van Dieter is dus domweg niet steekhoudend.
Niet de klant, maar de maker is in dit geval koning.
Ik vind het bedenkelijk dat Bor zijn eigen opinie zo zwaar laat wegen dat niemand verder kan profiteren van de mogelijkheid extra uitslagen in te voeren. Net als bij Dieter is het, ik wil niet, dus mogen anderen ook niet.
Dat terwijl jullie van deze 'ketel' zo veel slakdammen mogen als je wilt en uitslagen als 1-1, 1-1 en 1-1 (niet te vergeten: 1 - 1) mogen invullen zoveel als je wilt. Die mogelijkheid blijft gewoon in TD zitten als je toestaat ook een andere uitslag in te vullen.