Ik snap dat je niet voor gelijke spelen bent, maar ik kan er niet meer van maken. Mijn oordeel is erop gebaseerd dat jullie niet naar elkaar luisteren (lees: niet elkaars teksten lezen), maar puur vanuit het eigen gelijk praten. Het is logisch dat je een discussie ingaat, ervanuitgaande dat je gelijk hebt, maar je kunt op z'n minst proberen te begrijpen wat de ander bedoelt. Ik heb niet het idee dat jij je best doet om Bart te begrijpen.Henk de Witt wrote:Wat ben jij een partijdige scheidsrechter, Eric.Eric Sanders wrote:Als ik scheidsrechter was zou ik nu de match de Witt - Vengaboy in een matige 0-0 doen beeindigen.
De ene partij probeert constructief spel op de mat te leggen, schiet er flink wat doelpunten in, de andere beperkt zich tot natrappen, spugen, de bal uit het veld trappen... En jij maakt er 0-0 van.
Kijk deze draad nog eens na wil je, zoals een scheidsrechter de videoband bekijkt van een wedstrijd die hij zeer slecht gefloten heeft.
De ene partij heeft cijfers en analyses geproduceerd, gebaseerd op toptoernooien die hij mede heeft georganiseerd, gelardeerd met diagrammen, is ingegaan op vele vragen, onder ander de invloed op het spel (klassiek o.a.), daarbij de mening van internationale topgrootmeesters over dit aspect weergevend, heeft op bladzijde 19 een plan van aanpak gepubliceerd.
De andere partij knoeit met cijfers, zet daar geen enkel eigen relevant cijfer tegenover, produceert geen enkele analyse of diagram, laat staan dat hij serieus met topsplers van gedachten heeft gewisseld, verdraait woorden, ontwijkt ALLE vragen zelfs de meest simpele, kortom is uitsluitend destructief bezig. Vervelend, klierig.
Jij moet voorlopig maar geen wedstrijden meer fluiten.
Die kleinerende opmerkingen heen en weer zijn erg kinderachtig. Misschien is het grappig, maar dan heb ik een ander soort humor.
Ik heb de wedstrijd nog eens bekeken en blijf bij mijn 0-0. Met voor allebei een gele kaart.
En daarmee zeg ik niets over jouw initiatief om de DT op grotere schaal ingevoerd te krijgen.