Record Sijbrands
- Wishmaster
- Real name: Pascal Stil
Voor de mensen die aanstaande vrijdag of zaterdag een kijkje willen nemen een kleine mededeling:
Op de website http://www.blindsimultaandammen.nl is het verkeerde adres vermeld, namelijk het adres van het Wildkamp filiaal in plaats van dat van het Wildkamp kantoor.
Het evenement vind plaats in het hoofdkantoor van Wildkamp, Dedemsvaartseweg Zuid 59 te Lutten en dus niet aan de Dedemsvaartseweg Noord 110 a.
Op de website http://www.blindsimultaandammen.nl is het verkeerde adres vermeld, namelijk het adres van het Wildkamp filiaal in plaats van dat van het Wildkamp kantoor.
Het evenement vind plaats in het hoofdkantoor van Wildkamp, Dedemsvaartseweg Zuid 59 te Lutten en dus niet aan de Dedemsvaartseweg Noord 110 a.
everytime is a good time to take your time to have a good time
- Wishmaster
- Eric Sanders
- Wishmaster
Ik ben er helemaal klaar voor, vanavond was m'n generale repetitie in de competitiewedstrijd tegen Purmerend. Ik speelde vrij simpel remise tegen Jan Bakels (rating toch ruim 200 hoger dan die van mij). Ben jij er ook klaar voor?
Het is jammer dat onze gezamelijke clubgenoot niet kan komen. Hij zei nog wel dat hij het wel zou willen.
Het is jammer dat onze gezamelijke clubgenoot niet kan komen. Hij zei nog wel dat hij het wel zou willen.
- Eric Sanders
Mijn taktisch plan is er. Ik ben vol zelfvertrouwen. Ik zorg dat ik een zooi drank met hoog cafeine-gehalte bij me heb. En ik heb mijn vervoer door een remisespeler van de vorige editie al geregeld.Wishmaster wrote:Ik ben er helemaal klaar voor, vanavond was m'n generale repetitie in de competitiewedstrijd tegen Purmerend. Ik speelde vrij simpel remise tegen Jan Bakels (rating toch ruim 200 hoger dan die van mij). Ben jij er ook klaar voor?
Ik denk dat ik het wel 20 zetten uithou.
Ah, dan moet je het over Daan hebben.Het is jammer dat onze gezamelijke clubgenoot niet kan komen. Hij zei nog wel dat hij het wel zou willen.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
- Wishmaster
Ik ga er van uit dat er voldoende sterke koffie is vanuit de organisatie, denk niet dat zelf meenemen nodig is. Bovendien mag je tas niet mee de speelzaal in dus heb je er volgens mij ook niet zoveel aan daar.Eric Sanders wrote: Mijn taktisch plan is er. Ik ben vol zelfvertrouwen. Ik zorg dat ik een zooi drank met hoog cafeine-gehalte bij me heb. En ik heb mijn vervoer door een remisespeler van de vorige editie al geregeld.
Ik denk dat ik het wel 20 zetten uithou.
Klopt helemaal [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Ah, dan moet je het over Daan hebben.
-
en anders is er altijd nog de site van j+-++++Wishmaster wrote:Ik ben er helemaal klaar voor, vanavond was m'n generale repetitie in de competitiewedstrijd tegen Purmerend. Ik speelde vrij simpel remise tegen Jan Bakels (rating toch ruim 200 hoger dan die van mij).
.
om even een paar potjes te oefenen
(mag helaas de hele link niet plaatsen,maar je snapt hem
wel Wishmaster
- Wishmaster
Mag er hier geen link geplaatst worden? Ik heb al heel wat links van sites langs zien komen.Groeneveld wrote:en anders is er altijd nog de site van j+-++++Wishmaster wrote:Ik ben er helemaal klaar voor, vanavond was m'n generale repetitie in de competitiewedstrijd tegen Purmerend. Ik speelde vrij simpel remise tegen Jan Bakels (rating toch ruim 200 hoger dan die van mij).
.
om even een paar potjes te oefenen
(mag helaas de hele link niet plaatsen,maar je snapt hem
wel Wishmaster
Maar ik zie jijbent niet als een goeie gelegenheid om nog te oefenen, want daar speel je zelden een partij binnen een dag uit.
-
-
Mooie site. Goed die portretten van de spelers.
En uniek dat je alle partijen kan volgen.
En uniek dat je alle partijen kan volgen.
Last edited by Ben Anoniem on Sat Dec 18, 2004 00:59, edited 1 time in total.
-
-
Het stukje van Wouter van Beek over Sijbrands is minder.
Hij presteert het uiteraard om de naam Wiersma niet te noemen.
Ook zingt hij hosanna over de FMJD-rating, het absurde daarvan kennelijk niet inziend:
Eenmaal heeft hij daarna de titel – met succes! – verdedigd, tegen zijn grote concurrent Andreiko in 1973, daarna trok hij zich geleidelijk terug uit de wedstrijdsport (al staat hij op dit moment bovenaan de wereldranglijst, boven de wereldkampioen!).
Hij presteert het uiteraard om de naam Wiersma niet te noemen.
Ook zingt hij hosanna over de FMJD-rating, het absurde daarvan kennelijk niet inziend:
Eenmaal heeft hij daarna de titel – met succes! – verdedigd, tegen zijn grote concurrent Andreiko in 1973, daarna trok hij zich geleidelijk terug uit de wedstrijdsport (al staat hij op dit moment bovenaan de wereldranglijst, boven de wereldkampioen!).
-
Sijbrands heeft wat centra veroverd.
Verder niks bijzonders.
Terwijl hij op en top geconcentreerd door kan gaan, gewoon steeds weer de zetten uitvoeren (zetten tellen door op de tafel te tikken), worden de tegenstanders murw van het zitten en wachten.
Straks (dat wil zeggen na nog meerdere nachtelijke uren) worden de standen overzichtelijk en kan ie zijn eindspelkennis in stelling brengen.
Tijd zat.
Verder niks bijzonders.
Terwijl hij op en top geconcentreerd door kan gaan, gewoon steeds weer de zetten uitvoeren (zetten tellen door op de tafel te tikken), worden de tegenstanders murw van het zitten en wachten.
Straks (dat wil zeggen na nog meerdere nachtelijke uren) worden de standen overzichtelijk en kan ie zijn eindspelkennis in stelling brengen.
Tijd zat.