Discussies over damsport (in het Nederlands)
-
reiger56
Ben Anoniem wrote:Tanja Chub klaagt in het AD steen en been.
Over de nederlaag tegen Nogovicina, waarbij ze gewonnen had gestaan.
Maar vooral over de KNVB en de kosten.
Alles had ze zelf moeten betalen.
Het AD merkt nog op dat de 2 sterkste Nederlandse vrouwen ontbraken. Chub: "Voor hen was het financieel natuurlijk niet aantrekkelijk om mee te doen. Omdat de bond niks bijdraagt, kost zo'n toernooi alleen maar geld."
Nee Ben, ze klaagde niet over de voetbalbond. Wel over de KNDB.
Het is ook geen reclame voor de bond als je de Europese Kampioene op eigen kosten haar titel laat verdedigen. Dat had volgens mij toch beter gekund.
-
hans andriessen
by hans andriessen » Tue Sep 28, 2004 21:57
reiger56 wrote:Ben Anoniem wrote:Tanja Chub klaagt in het AD steen en been.
Over de nederlaag tegen Nogovicina, waarbij ze gewonnen had gestaan.
Maar vooral over de KNVB en de kosten.
Alles had ze zelf moeten betalen.
Het AD merkt nog op dat de 2 sterkste Nederlandse vrouwen ontbraken. Chub: "Voor hen was het financieel natuurlijk niet aantrekkelijk om mee te doen. Omdat de bond niks bijdraagt, kost zo'n toernooi alleen maar geld."
Nee Ben, ze klaagde niet over de voetbalbond. Wel over de KNDB.
Het is ook geen reclame voor de bond als je de Europese Kampioene op eigen kosten haar titel laat verdedigen. Dat had volgens mij toch beter gekund.
Er schijnt nogal wat te doen te zijn (geweest) over de kosten. En ik hoor daarover sterk uiteenlopende bedragen. Dat moet inderdaad beter; duidelijke afspraken.
Maar "je titel verdedigen" is volgens mij nooit reden geweest voor betaling door de bond. De bond stuurt de sterkste(n) van het moment.
-
Henk Stroetinga
by Henk Stroetinga » Wed Sep 29, 2004 15:04
Deze foto van de nummer 3 van Europa vinden we op de EDC site. Het lijkt er op, dat het koud was in de speelzaal.