![](https://damforum.nl/bb3/images/ua.png)
Dambord50 Programma
- Arjen de Mooij
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
- Arjen de Mooij
- Arjen de Mooij
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
- Arjen de Mooij
Paars en Groen it is... [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
- Arjen de Mooij
Ja, er waren geen verven om op hard plastic te te zeefdrukken, we moesten toen kiezen voor of op hard karton, of kijken of we aan deze verf konden komen. Omdat we jullie niet met hard karton konden opschepen (vonden we), moeten jullie nog (hooguit 2,5 week) even wachten. En ja, dit is net zo frustrerend voor mij als voor jullie.
Frusterend? [img]images/smilies/icon_mad.gif[/img] [img]images/smilies/icon_mad.gif[/img] [img]images/smilies/icon_mad.gif[/img] [img]images/smilies/icon_mad.gif[/img] [img]images/smilies/icon_mad.gif[/img]Arjen de Mooij wrote:Ja, er waren geen verven om op hard plastic te te zeefdrukken, we moesten toen kiezen voor of op hard karton, of kijken of we aan deze verf konden komen. Omdat we jullie niet met hard karton konden opschepen (vonden we), moeten jullie nog (hooguit 2,5 week) even wachten. En ja, dit is net zo frustrerend voor mij als voor jullie.
Valt wel mee hoor.... [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Goeiemorgen Arjen,Arjen de Mooij wrote:Ja, er waren geen verven om op hard plastic te te zeefdrukken, we moesten toen kiezen voor of op hard karton, of kijken of we aan deze verf konden komen. Omdat we jullie niet met hard karton konden opschepen (vonden we), moeten jullie nog (hooguit 2,5 week) even wachten. En ja, dit is net zo frustrerend voor mij als voor jullie.
ff op de kalender gekeken. Hoe staat het met de borden? Ik heb de jeugd bij ons al helemaal enthousiast gemaakt..... [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
gr.
Mark.
- Arjen de Mooij
Hoi Mark en alle andere geintresseerden. Eindelijk genoeg ontpissed om te vertellen hoe het staat. De dag waarop ik aangaf dat het eindelijk zou gebeuren kreeg ik te horen dat het zeefdrukken niet kon met de verf die zij daar hadden. Wilde ik zelf wel goede verf kopen dan was dat veeeeeel te duur. Daarom ben ik van het plan van zeefdrukken afgestapt. Nu zijn er nog andere mogelijkheden maar die ben ik aan het onderzoeken.
Sorry voor het wachten.
Sorry voor het wachten.
- Wishmaster
- Real name: Pascal Stil
- Arjen de Mooij