Angarde beter dan ADG? ADG heeft een ruime plusscore tegen Angarde, ook dit seizoen weer met 13-7 gewonnen.Ajax-fan wrote:Ja ADG is toch een stukje zwakker dan Angarde denk ik. Met Hamers tegen Sijbrands heeft PWG goede kansen [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Dominique wrote:Favoriet? [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]Ajax-fan wrote:De nacompetitie dus want zaterdag moet PWG thuis tegen Wolter&Dros/ADG. Ton Sijbrands ziet PWG als favoriet [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] staat in de PZC.
PWG maakt een betere kans dan tegen Angarde, maar om ze nu te bombarderen tot favoriet louter en alleen omdat ze al meer beslissingswedstrijden gespeeld hebben in de afgelopen twee jaar vergeleken met ADG is een beetje cru. ADG heeft x jaar hoofdklasse-ervaring, dat is wat je nodig hebt.
Nacompetitie
-
- Real name: Jeroen Kos
-
Dat programma heet toch al studio Ajax?Ajax-fan wrote:ja maar hoe vaker ik post hoe moeilijker het te ontwijken is [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] je zal er aan moeten wennen. binnen kort komt er een hele studio sport vol ajax als ze landskampioen geworden zijn. en dominique je bent toch niet voor f********?
1 van de meest gebruikte woorden van Jack van G. is idd Ajaks.Halve Gare wrote:Dat programma heet toch al studio Ajax?Ajax-fan wrote:ja maar hoe vaker ik post hoe moeilijker het te ontwijken is [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] je zal er aan moeten wennen. binnen kort komt er een hele studio sport vol ajax als ze landskampioen geworden zijn. en dominique je bent toch niet voor f********?
Maar wie zegt dat Ajaks kampioen wordt, in de Kuip wint Feyenoord gewoon van Ajaks, en de mannen van Co winnen ook wel van Ajaks, en als ze nog 1x verliezen wordt PSV de echte kampioen...
- Eric Sanders
Meest populaire damland
Op de site van Eric die ik laatst eindelijk weer eens bezocht heb, wordt Thailand het land genoemd waar dammen het meest populair is.
Dat is opmerkelijk nieuws.
Kunnen we een lijstje maken met echte damlanden?
Wat ik opvallend vind, is dat de remisemarge in Thai klein is, dankzij de Thaise dam (lang en met maximale demotie). 2 Dammen winnen er van 1, terwijl de dam lang is.
Eric bepleit in een artikel zelfs invoering van de Thaise dam. Nu is het stoppen van de dam na een schijf onnodig en onwenselijk en komen we dus uit op demotie.
Voeren we demotie in dan wordt dammen binnenkort populairder dan in Thailand!
Op de kinder-site Pimpenel wordt trouwens gedamd met een Thaise regels: Een Thaise dam en meerslag gaat niet voor!
Dat is opmerkelijk nieuws.
Kunnen we een lijstje maken met echte damlanden?
Wat ik opvallend vind, is dat de remisemarge in Thai klein is, dankzij de Thaise dam (lang en met maximale demotie). 2 Dammen winnen er van 1, terwijl de dam lang is.
Eric bepleit in een artikel zelfs invoering van de Thaise dam. Nu is het stoppen van de dam na een schijf onnodig en onwenselijk en komen we dus uit op demotie.
Voeren we demotie in dan wordt dammen binnenkort populairder dan in Thailand!
Op de kinder-site Pimpenel wordt trouwens gedamd met een Thaise regels: Een Thaise dam en meerslag gaat niet voor!
Heaven is no location, but a state of mind
-
De partijen van PWG staan op hun site:Eddie van de Acker wrote:Jammer genoeg krijg je bij een abonnement op de partijen van de hoogste afdeling niet de twee wedstrijden uit de nacompetitie extra toegezonden. Zou leuk zijn als iemand dit wil plaatsen (als het veel werk kost, niet doen, dat is het ook weer niet waard).
http://people.zeelandnet.nl/rineke/
Ook http://www.damclub-pwg.tk is een link naar dezelfde website.PeterHt wrote:De partijen van PWG staan op hun site:Eddie van de Acker wrote:Jammer genoeg krijg je bij een abonnement op de partijen van de hoogste afdeling niet de twee wedstrijden uit de nacompetitie extra toegezonden. Zou leuk zijn als iemand dit wil plaatsen (als het veel werk kost, niet doen, dat is het ook weer niet waard).
http://people.zeelandnet.nl/rineke/
-