Dank je wel. Ik had weinig zin om het te herhalen. Alexander, kun je de laatste paar postings hier weg halen? Het heeft niets met het topic te maken. Het is een privé ruzie die hier zonodig uitgevochten moet worden.dam'right wrote:Ik ben bang dat het verzoek van Mark Hees onderaan pagina 1 weinig
heeft uitgemaakt. Jammer hoor , het schijnt voor dammers niet mogelijk
te zijn op te houden met dat eeuwige geruzie. Was dat ook niet de reden
dat Gerard de Groot zijn forum heeft gesloten ? Als we willen dat
Alexander dat straks ook doet , zijn we al een eind op de goede weg !
Andermans naam ge/misbruiken
-
- Real name: Irene Stegeman
Ten 1e Mark,. Is het geen prive ruzie
Ten 2e Mark, als je het nie leuk vind, waarom lees je het dan?
ten 3e Mark, maakt toch nie uit waar we het uitpraten.. Dat komt er nooit van.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
1e: het is niet iets wat de hele damwereld aan gaat. Het is tussen jou en Erik en hooguit nog 1 of 2 mensen. Dat maakt het een prive ruzie.Damkoningin wrote:Ten 1e Mark,. Is het geen prive ruzie
2e: Ik wil graag zinvolle bijdragen aan het topic bijdragen. Dit betekent dat ik de bijdragen in dat topic wel moet lezen. Zodra ik merk dat het niets met het topic te maken heb, heb ik het al gelezen, slimpie.
3e: Val ons er hier in ieder geval niet lastig mee.
Overigens, Irene, ik hoop dat je begrijpt dat ik niets tegen jou persoonlijk heb..... We komen elkaar te vaak tegen.... [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
-
Dat klopt.. We komen elkaar vaak tegen.. Nu weer minder vaak.
en dat van hooguit.. maak daar maar minstens van. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
en dat van hooguit.. maak daar maar minstens van. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
ok.Damkoningin wrote:Dat klopt.. We komen elkaar vaak tegen.. Nu weer minder vaak.
De Menigte smult van ruzie,
en dan vooral van ruzies tussen EvdW en TG !
Gerard de Groot heet het gewoon gesloten omdat hij denkt een een meester te zijn die over zijn kinderen moet waken.
Alexander is, denk ik, niet zo. Hij is Russisch en is nu eindelijk blij dat er veel meer word gediscussieerd op dit forum, niet dan?
en dan vooral van ruzies tussen EvdW en TG !
Gerard de Groot heet het gewoon gesloten omdat hij denkt een een meester te zijn die over zijn kinderen moet waken.
Alexander is, denk ik, niet zo. Hij is Russisch en is nu eindelijk blij dat er veel meer word gediscussieerd op dit forum, niet dan?
- Arjen de Mooij
Waarom spreek je zo over Gerard beste Insomnia, je kent hem niet eens. Volgens mij is hij gestopt omdat hij teveel tijd kwijtwas met het weghalen van lasterlijke uitlatingen en onbeschofte ruzies. Dat forum was z'n hobby, maar de lol was er vanaf. Ik hoop dat ik het zo ongeveer goed samenvat Gerard?
Mooije Arjen, ik overdrijf natuurlijk. Gerard mag weten wat hij met zijn forum doet natuurlijk, maar uitspraken verwijderen die hem niet aanstaan vind ik toch raar en niet echt 'normaal'. Die lasterlijke uitlatingen en onbeschofte ruzies valt wel erg mee toch, en meestal in 1 topic waar Erik en Tjalling vooral, elkaar beschuldigden van dingen. waar de menigte doorgaans van smult. Hij is compleet onverantwoordelijk voor uitspraken van anderen. Hij moest blij zijn dat zijn forum zoveel dammers trok. Ik ken Gerard idd niet, maar zal wel een ""zachtaardige"" 'standaarddammer' zijn.Arjen de Mooij wrote:Waarom spreek je zo over Gerard beste Insomnia, je kent hem niet eens. Volgens mij is hij gestopt omdat hij teveel tijd kwijtwas met het weghalen van lasterlijke uitlatingen en onbeschofte ruzies. Dat forum was z'n hobby, maar de lol was er vanaf. Ik hoop dat ik het zo ongeveer goed samenvat Gerard?
Hoe durf je je een mening toe te eigenen over iemand die je niet kent? Gebruik je verstand eens een keer voordat je meent je mond open te moeten trekken.Insomnia wrote: Mooije Arjen, ik overdrijf natuurlijk. Gerard mag weten wat hij met zijn forum doet natuurlijk, maar uitspraken verwijderen die hem niet aanstaan vind ik toch raar en niet echt 'normaal'. Die lasterlijke uitlatingen en onbeschofte ruzies valt wel erg mee toch, en meestal in 1 topic waar Erik en Tjalling vooral, elkaar beschuldigden van dingen. waar de menigte doorgaans van smult. Hij is compleet onverantwoordelijk voor uitspraken van anderen. Hij moest blij zijn dat zijn forum zoveel dammers trok. Ik ken Gerard idd niet, maar zal wel een ""zachtaardige"" 'standaarddammer' zijn.
-
Dominique? Dat doen er wel meer hoor..... En niet alleen Insomnia. Dus pak hem nie zo hard aan. Hij mag heus z'n mening wel geven over iemand.. ook al kent hij die persoon niet. Dat doe ik ook wel en ik denk dat jij dat vast ook wel es hebt gedaan.
-
Goh wat een interessante discussie over mij. Jullie kletsen maar raak hoor, mij stoort het niet.Damkoningin wrote:Dominique? Dat doen er wel meer hoor..... En niet alleen Insomnia. Dus pak hem nie zo hard aan. Hij mag heus z'n mening wel geven over iemand.. ook al kent hij die persoon niet. Dat doe ik ook wel en ik denk dat jij dat vast ook wel es hebt gedaan.
Het is wel opvallend dat de meeste figuren die op een forum van alles en nog wat over anderen beweren, het in hun broek doen wanneer ze die ander in het echt tegenkomen. En dat is niet zachtaardig, maar gewoon laf.
Ik nodig je bij dezen uit om je mening over mij te geven. Eens kijken of dat werkelijk zinvol is...........Damkoningin wrote:Dominique? Dat doen er wel meer hoor..... En niet alleen Insomnia. Dus pak hem nie zo hard aan. Hij mag heus z'n mening wel geven over iemand.. ook al kent hij die persoon niet. Dat doe ik ook wel en ik denk dat jij dat vast ook wel es hebt gedaan.
Onbevooroordeeld door het leven gaan is waarschijnlijk niemand gegeven. Maar je mag wel je best doen om zonder vooroordelen je mening te vormen over iemand anders.
-
Ik heb nu 2 dingen van jou gelezen, dus ik kan geen oordeel geven over jou.. Maar ik kan wel zeggen dat je niet 1` van de vrolijksten hier bent en dat je nog alleen maar commentaar gegeve hebt. (in de stukjes die ik geleze heb.)Dominique wrote:Ik nodig je bij dezen uit om je mening over mij te geven. Eens kijken of dat werkelijk zinvol is...........Damkoningin wrote:Dominique? Dat doen er wel meer hoor..... En niet alleen Insomnia. Dus pak hem nie zo hard aan. Hij mag heus z'n mening wel geven over iemand.. ook al kent hij die persoon niet. Dat doe ik ook wel en ik denk dat jij dat vast ook wel es hebt gedaan.
Onbevooroordeeld door het leven gaan is waarschijnlijk niemand gegeven. Maar je mag wel je best doen om zonder vooroordelen je mening te vormen over iemand anders.
Vreemd dat je geen oordeel kan vormen over mij. Je hoeft me toch helemaal niet te kennen om dat te kunnen doen? Hee, misschien kan Insomnia dan eigenlijk ook niet zulke gekke dingen zeggen over Gerard? Goh, volgens mij heb ik net een moment van inzicht, het duizelt me helemaal....Damkoningin wrote: Ik heb nu 2 dingen van jou gelezen, dus ik kan geen oordeel geven over jou.. Maar ik kan wel zeggen dat je niet 1` van de vrolijksten hier bent en dat je nog alleen maar commentaar gegeve hebt. (in de stukjes die ik geleze heb.)