Of zullen we de KNDB dan toch maar voor de rechter dagen, André, dit wordt te zot! Die driedaagse schorsing blijft ook gewoon staan, ofschoon ik geen enkel tegenargument heb gehoord op mijn betoog, waarin ik aantoon dat de KNDB de schorsing dient terug te nemen.
Het bestuur en de bondsraad denken te handelen op basis van dit artikel:
"Van een besluit tot opzegging van het lidmaatschap namens de bond op grond van het feit dat redelijkerwijze van de bond niet gevergd kan worden het lidmaatschap te laten voortduren en van een besluit tot ontzegging van het lidmaatschap staat de betrokkenen binnen een maand na ontvangst van de kennisgeving van het besluit beroep open bij de commissie van beroep. Betrokkene wordt daartoe ten spoedigste schriftelijk van het besluit met opgave van redenen in kennis gesteld. Gedurende de beroepstermijn en hangende het beroep is het lid geschorst."
Er was geen enkele noodzaak mij het lidmaatschap te ontnemen. Er is dus geen rechtmatig royement uitgesproken, er is dus ook nooit een beroepsprocedure geweest en uit wat niet geweest is, kan niks voortvloeien.
Kortom: De driedaagse schorsing is ONRECHTMATIG.
Ik begin kotsmisselijk te worden van de KNDB.
Heaven is no location, but a state of mind