Elegante jump, goeie dunk, Zopje!Arjen de Mooij wrote:Wat?? Jij gelooft niet in vriendjespolitiek, maar als iemand omstreden is, nee dan moeten we hem maar niets laten doen???Urker wrote:Jongens, laten we blij zijn dat er nog puur talent is. Goedemoed heeft bewezen een fantastische trainer te zijn toch? Krajenbrink heeft al helemaal een geweldige staat van dienst en kennelijk heeft Stoop ook enorme capaciteiten. Het gat om de juiste combi van technische/didaktische kennis maar ook om de voorbeeldfunktie die je uitstraalt. Ik geloof niet in vriendjespolitiek want ik wil graag puur naief in het leven staan. Goedemoed lijkt mij een beetje te omstreden en dus ongeschikt. Krajenbrink kan ik niet beoordelen
Wat dacht je van iemand trainer maken op basis van zijn trainerskwaliteiten. Als ie tijdens de training rare dingen zegt kun je hem alsnog wel ontslaan. Als je naief bent ga je er niet van tevoren van uit dat iemand slechte dingen doet omdat ie omstreden is, dunkt mij? (2 punten)
Overigens ben ik bij mijn leerlingen en dier ouders niet omstreden, krijg ik de stellige indruk.
Ik krijg de indruk dat ze mij waarderen en van me houden.
Laatst kreeg ik vijf vette vissen mee naar huis van de familie Wijnker.
Gisteren een kaart en een flapje van de Wu's.
Damtrainer zijn is een geweldig leuk beroep.
Ik ben dankbaar dat ik in dienst ben van de damkinderen en hun ouders en van Krajenbrink (als coördinator TO).
Waarom ben ik omstreden?
Omdat ik rebelleerde tegen corruptie!
Het begon allemaal met de herhaaldelijke chantagepogingen (waarvan 2 geslaagd en de derde is verijdeld) van Henk Stoop (inderdaad, Carthago dient verwoest te worden, dus mr. Bin laden: Aim your bombs at Chartago please instead of London!)
Ik ben aangeklaagd bij de TC omdat ik Stoop een 'Franse zanger' (citaat van levenskunstenaar Henk de Witt) heb genoemd. Ik werd vrijgesproken, omdat ik mij terecht zorgen had gemaakt volgens de TC dat ik voor de derde maal het slachtoffer zou worden van pogingen van Stoop mij als begeleider en eerder als trainer aan de kant te zetten. De TC heeft de zaak grondig uitgezocht destijds; het uitgebreide onderzoek staat zwart op wit en de conclusie luidt dus dat Stoop een paar maal zwaar over de schreef is gegaan in zijn machtswellustige beleid (Culemborg versus de rest!).
Toen deze poging via de officiële kanalen om mij te beschadigen mislukte, kwam de GDB in actie met een royement zonder aanklacht en zonder proces. De toenmalige voorzitter van de KNDB heeft zich mee laten sleuren.
Drie dagen later haalde men bakzeil.
Sindsdien ben ik omstreden.
Socrates was ook omstreden.
Jezus was ook omstreden (don't get me wrong, ik kan niet in Zijn schaduw staan).
De Boeddha is ook omstreden (er zijn mensen die beweren dat meditatie gevaarlijk is!).
Maar geweldige leraren als je het aan mij vraagt!
En most damkids they love me.
And I love them.
Ik geef les recht vanuit het hart.