zoals meerdereFred van Amersfoort wrote:Loopt die zeikerd van een Guest hier nu nog steeds anoniem rond?

Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Papendal
-
als er iemand hier persoonlijk word, dan ben jij het wel hanco!! [img]images/smilies/icon_mad.gif[/img] tjalling heeft niets met jou laffe gedrag te maken, je moet gewoon spelen en niet constant zitten ZEIKEN!!
-
- Real name: Irene Stegeman
Re: Redding
Hanco Elenbaas wrote:Allez Tjalling, duikel die borrelglaasjesbril eens op uit je geheime la! Met die bril op zal vast veel duidelijker voor je worden wat ik tot dusver hierover heb geschreven. Bovendien zal de borrelglaasjesbril je met een enkele blik in de spiegel weer doen inzien dat het onmogelijk is dat ik ooit de grootste lafaard in de damwereld zal worden, zolang ook jij nog op deze planeet rondhuppelt.
Waarom doe jij zo hatelijk en aanvallend tegen mensen die gewoon wat zeggen over jou? Wat op zich wel de waarheid is.
Je moet es beter opletten met wat je zegt en doet, want op een gegeven moment kun je ook iets te ver gaan en dat je Guest elke keer op de schuld geeft dat hij TE persoonlijk word, en dat mag niet omdat hij anoniem is. Dat slaat toch nergens op. Als er niemand op reageert is het toch goed? Maar nej hoor, Jij moet je overal mee bemoeien en overal op reageren. Hatelijk en Aanvallend of niet. [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
Uhm Hanco, noem eens voorbeelden van laf gedrag van Tjalling aub, ik begrijp niet wat je bedoeld?!Hanco Elenbaas wrote:Allez Tjalling, duikel die borrelglaasjesbril eens op uit je geheime la! Met die bril op zal vast veel duidelijker voor je worden wat ik tot dusver hierover heb geschreven. Bovendien zal de borrelglaasjesbril je met een enkele blik in de spiegel weer doen inzien dat het onmogelijk is dat ik ooit de grootste lafaard in de damwereld zal worden, zolang ook jij nog op deze planeet rondhuppelt.
- Eric Sanders
-
En wat bedoel je er precies mee? want ik heb ff gekeke, en het betekend zoiets van : versimpeling. Duzz [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]Eric Sanders wrote:Kan de infantilisering van het forum misschien gestopt worden?
Dank u.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
Mensen op msn opzoeken om ze daar de huid vol te schelden en mensen met veel retoriek beschuldigen van dingen waarvan hij zelf weet dat ze niet waar zijn, is dat voldoende?Double_D wrote:Uhm Hanco, noem eens voorbeelden van laf gedrag van Tjalling aub, ik begrijp niet wat je bedoeld?!Hanco Elenbaas wrote:Allez Tjalling, duikel die borrelglaasjesbril eens op uit je geheime la! Met die bril op zal vast veel duidelijker voor je worden wat ik tot dusver hierover heb geschreven. Bovendien zal de borrelglaasjesbril je met een enkele blik in de spiegel weer doen inzien dat het onmogelijk is dat ik ooit de grootste lafaard in de damwereld zal worden, zolang ook jij nog op deze planeet rondhuppelt.
-
Vraagje wrote:Mensen op msn opzoeken om ze daar de huid vol te schelden en mensen met veel retoriek beschuldigen van dingen waarvan hij zelf weet dat ze niet waar zijn, is dat voldoende?Double_D wrote:Uhm Hanco, noem eens voorbeelden van laf gedrag van Tjalling aub, ik begrijp niet wat je bedoeld?!Hanco Elenbaas wrote:Allez Tjalling, duikel die borrelglaasjesbril eens op uit je geheime la! Met die bril op zal vast veel duidelijker voor je worden wat ik tot dusver hierover heb geschreven. Bovendien zal de borrelglaasjesbril je met een enkele blik in de spiegel weer doen inzien dat het onmogelijk is dat ik ooit de grootste lafaard in de damwereld zal worden, zolang ook jij nog op deze planeet rondhuppelt.
Bemoei jij je er nie mee. Ik dacht dat Double_D dat aan Hanco vroeg. Niet aan jou toch???
En trouwens, Ik vind dat geen laffe actie, Ik vin dat taktiek [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
Ok, dit loopt uit weer eens uit de hand. Deels door mijn schuld, alhoewel de manier waarop sommigen escaleren buiten elke proportie is. Over persoonlijk gesproken...
Anyway: laten we terugkeren naar het spelen van een match. Hanco, in mijn eerdere bericht gaf ik aan dat de door jou gesuggereerde persoonverwisseling uitgesloten is. Simpelweg omdat de persoon die zich daar voor zou lenen niet in kan staan voor wat ik geschreven heb en nog minder voor wat ik wellicht ga schrijven. Vind je dat plausibel? Zo ja, laten we dan spelen. Zo nee, waarom niet?
Anyway: laten we terugkeren naar het spelen van een match. Hanco, in mijn eerdere bericht gaf ik aan dat de door jou gesuggereerde persoonverwisseling uitgesloten is. Simpelweg omdat de persoon die zich daar voor zou lenen niet in kan staan voor wat ik geschreven heb en nog minder voor wat ik wellicht ga schrijven. Vind je dat plausibel? Zo ja, laten we dan spelen. Zo nee, waarom niet?
Pardon: Persoonlijk???
Het enige lef dat je bezit is het uitfoeteren van andere mensen Hanco.
Laffe Hanco durft niet te spelen omdat laffe Hanco een laffe angsthaas is.
En dat moet Hanco verbloemen met complottheorieën en scheldkanonnades.
Heaven is no location, but a state of mind
-
Re: Pardon: Persoonlijk???
He Tjalling,Kosmos wrote:Het enige lef dat je bezit is het uitfoeteren van andere mensen Hanco.
waarom doe je zo rancuneus?
Paladijn van hanco
Weet je nog dat ik met een glimlach je uitdaging aannam?
Maar hanco durft niet te spelen. Hij durft wel mij voor Lafaard uit te maken, diverse malen.
Wie de bal naar Baba kaatst kan een fikse slag terugverwachten hahahaha.
bert, ook een vraagje aan jou?
Waarom gedraag jij je als een paladijn?
Hanco is je blinde vlek, je ziet niet in hoe hatelijk hij doet en hoe zelfgenoegzaam hij is, hij vindt zichzelf BELANGRIJK hahahahahahahha.
Maar hanco durft niet te spelen. Hij durft wel mij voor Lafaard uit te maken, diverse malen.
Hanco is je blinde vlek, je ziet niet in hoe hatelijk hij doet en hoe zelfgenoegzaam hij is, hij vindt zichzelf BELANGRIJK hahahahahahahha.
Heaven is no location, but a state of mind
- Hanco Elenbaas
Baba
Wat voor slag heeft Baba dan in petto?Kosmos wrote:Weet je nog dat ik met een glimlach je uitdaging aannam?
-
Re: Hanco
Kosmos wrote:
SPANNENDDDDDD