Dat zullen alle deelnemers en begeleiders van de nationale jeugddamdag leuk vinden. Die is namelijk op 3 april, of is die misschien ook verplaatst, Hanco? Ik wil niemand dit jaar horen klagen over gebrek aan belangstelling voor de opening van het NK. Je kunt immers niet op twee plaatsen tegelijk zijn.Hanco Elenbaas wrote:Het NK begint gewoon op zaterdag 3 april en eindigt op 17 april.

Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Papendal
-
NK 2004
Ter info:
De opening en eerste ronde van het NK zijn op zondag 4 april. Niek Kuijvenhoven zal daarom zijn eerste partij vooruitspelen. Eerste Paasdag is een rustdag.
De opening en eerste ronde van het NK zijn op zondag 4 april. Niek Kuijvenhoven zal daarom zijn eerste partij vooruitspelen. Eerste Paasdag is een rustdag.
- Hanco Elenbaas
Het NK is niet verplaatst Guido. Al sinds begin december staat op de KNDB-site dat het NK van 3 t/m 17 april plaatsvindt in Huissen.GuidoB wrote:Dat zullen alle deelnemers en begeleiders van de nationale jeugddamdag leuk vinden. Die is namelijk op 3 april, of is die misschien ook verplaatst, Hanco? Ik wil niemand dit jaar horen klagen over gebrek aan belangstelling voor de opening van het NK. Je kunt immers niet op twee plaatsen tegelijk zijn.Hanco Elenbaas wrote:Het NK begint gewoon op zaterdag 3 april en eindigt op 17 april.
Het laten samenvallen van jeugddagen met andere evenementen is een vervelende gewoonte binnen de KNDB, waaraan oplettende bondsraadleden als jij (van Niek moet ik af en toe een vriendelijk woord spreken) misschien een eind kunnen maken.
- Hanco Elenbaas
Wil je een ijsje Guest, of ben je tevreden met een Mars??Guest wrote:Hanco - gaan wij nog een match dammen of ga jij je richten op het uitzoeken van begindata van toernooien op websites?Hanco Elenbaas wrote: Volgens de KNDB-site begint het NK op 3 april, dus gewoon op een zaterdag. Waar koekenbakker Guido gelezen heeft dat het op zondag begint blijft een raadsel.
- Hanco Elenbaas
Re: NK 2004
Waarom is het verplaatst? Of stond de aanvangsdatum 3 april gewoon vanaf december verkeerd op de KNDB-site?Ruurd Wuestman wrote:Ter info:
Denk maar zo Bert, over 100 jaar zal niemand meer terugdenken aan je prestaties, maar misschien wordt je nog wel herinnerd door die modelpartij vaN Gerard Jansen (ik neem althans aan dat dat die partij in de 32-28 16-21 opening gevolgd door Oostblok uit dat K&K boekje is). [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Bert Zwart wrote: Een paar vreselijke afstraffingen (door Gerard Jansen, Hein Meijer en Arjan van Leeuwen) en de eerste grijze haren opgelopen door de ontelbare uren die ik in hevige stress doorbracht (vooral tegen Clerc) in schier hopeloze stellingen. Na 13 rondes was ik een illusie armer en een ervaring rijker. 9 kostbare puntjes die me op de gedeelde laatste plaats brachten, samen met domineeszoon Wim van der Kooij.
Moeder aller matches
De match Hanco - Guest in het Koelhuis zal het NK redden, cq Hanco durft te spelen.
Maar Hanco durft niet. Hij noemt mij steeds 'lafaard' maar zelf durft ie niet te dammen. Ik durfde wel de uitdaging tegen Bert Zwart aan destijds.
Misschien kan iemand Hanco sponsoren? Dan kan Hanco zonder financiëel risico spelen.
Maar Hanco durft niet. Hij noemt mij steeds 'lafaard' maar zelf durft ie niet te dammen. Ik durfde wel de uitdaging tegen Bert Zwart aan destijds.
Misschien kan iemand Hanco sponsoren? Dan kan Hanco zonder financiëel risico spelen.
Heaven is no location, but a state of mind
- Hanco Elenbaas
Ik wil weten tegen wie ik speel Tjalling.
Met lafheid of moed heeft dat niets te maken. Het zou ziekelijk overmoedig zijn als ik om 500 euro per partij zou spelen tegen een grootmeester.
Guest is geen geweldige speler, laat staan een grootmeester, dat is inmiddels wel duidelijk geworden.
Maar zolang niemand zeker weet wie Guest is, kan Guest mij in zo'n match confronteren met Prosman, Clerc, Scholma, noem maar op.
Zonde van het geld.
Met lafheid of moed heeft dat niets te maken. Het zou ziekelijk overmoedig zijn als ik om 500 euro per partij zou spelen tegen een grootmeester.
Guest is geen geweldige speler, laat staan een grootmeester, dat is inmiddels wel duidelijk geworden.
Maar zolang niemand zeker weet wie Guest is, kan Guest mij in zo'n match confronteren met Prosman, Clerc, Scholma, noem maar op.
Zonde van het geld.
Kom nou, Hanco, dit is toch wel grote onzin. Je speelt gewoon tegen mij, wie ik ook ben. Ik hoef echt niemand in te huren om jou aan mootjes te hakken.Hanco Elenbaas wrote: Guest is geen geweldige speler, laat staan een grootmeester, dat is inmiddels wel duidelijk geworden.
Zonde van het geld.
Ga nou toch niet weer allerlei complot theorieen verzinnen om hier onderuit te komen.
Het NK is inderdaad niet verplaatst. Lees het bericht van Ruurd op deze pagina eens, Hanco. Het betreft een fout op de KNDB-site die er al 2 maanden op staat. Niks samenvallen van toernooien, althans in dit geval niet. Het NK begint gewoon op zondag (behalve voor Niek en zijn tegenstander). Tsjongejonge, is het nu duidelijk? Hou nou eens op met je eeuwige gezeik op de KNDB. Word anders zelf webmaster ofzo, dan wordt de wereld er een stuk beter op.Hanco Elenbaas wrote:Het NK is niet verplaatst Guido. Al sinds begin december staat op de KNDB-site dat het NK van 3 t/m 17 april plaatsvindt in Huissen.
Het laten samenvallen van jeugddagen met andere evenementen is een vervelende gewoonte binnen de KNDB, waaraan oplettende bondsraadleden als jij (van Niek moet ik af en toe een vriendelijk woord spreken) misschien een eind kunnen maken.
-
- Hanco Elenbaas
Moeder aller Matches
Hanco kan alles goedmaken door te erkennen dat zijn tegenstander geen NKdeelnemer kan zijn, want de Moeder aller Matches zal gespeeld worden in 't Koelhuis.
Paul Visser heeft al toegezegd dat de Moeder aller Matches de hoofd-nevenactiviteit op het NK te Huissen wordt.
Hanco gaat zijn moed bewijzen.
En Guest mjam Guest ook!
LETS PLAY DAMMEN!!!!!!!!!!
Paul Visser heeft al toegezegd dat de Moeder aller Matches de hoofd-nevenactiviteit op het NK te Huissen wordt.
Hanco gaat zijn moed bewijzen.
En Guest mjam Guest ook!
LETS PLAY DAMMEN!!!!!!!!!!

Heaven is no location, but a state of mind
Ja, jongen, kom je er nu pas achter?? Enfin, je bent nooit de scherpste geweest, dus ik begrijp het wel.Fred van Amersfoort wrote:Loopt die zeikerd van een Guest hier nu nog steeds anoniem rond?
Maar als je goed leest (goed lezen - niet eenvoudig Fred!), kost het 500 Euro om erachter te komen wie ik ben. En dan krijg je er nog hoop dingetjes gratis bij:
- een of meerdere walspartijtjes van mij tegen Hanco (altijd leuk)
- Damkoninging + vriendinnen als cheerleader in fraai T-Shirt
- etc.