Bespiegelingen over het NK 2004
-
-
- Hanco Elenbaas
Baliakin wint vandaag van Tanja Chub. Als hij morgen ook van Niek Kuijvenhoven wint, dan is hij kampioen, tenzij Kees van Gérard Jansen wint.Christian van der Schaaf wrote:Kees dus bij...
Morgen Kees-Gerard
Prosman-Clerc
Lijkt me remise beide. Wat zijn de regels bij gelijk eindigen?
WEDSTRIJDVOORWAARDEN
Eindstand
*De titel van Kampioen van Nederland 2004 wordt toegekend aan de speler die het hoogste aantal punten behaalt.
*Als meerdere spelers het hoogste aantal punten behalen, is achtereenvolgens bepalend:
a.het grootste aantal overwinningen;
b.het beste onderlinge resultaat tussen de na toepassing van a. nog gelijk geëindigde spelers;
c.de hoogste score in volgorde van de eindranglijst, na toepassing van a. en b., dus eerst het resultaat tegen de al dan niet gedeelde nummer 1, dan het resultaat tegen de al dan niet gedeelde nummer 2, enzovoort;
d.loting.
-
-
Daar had die Zwart, erkend eindspelprutser, het weer eens goed mis.Bert Zwart wrote:Aleksandr Baliakine zal dat eindspel tegen Tjoepie toch niet meer gaan winnen?Hanco Elenbaas wrote: Baliakin wint vandaag van Tanja Chub. Als hij morgen ook van Niek Kuijvenhoven wint, dan is hij kampioen, tenzij Kees van Gérard Jansen wint.
-
Ok...
Stel Marino speelt remise en Hans wint.
Stel Baljakin wint, Kees en rob spelen remise.
Wat gebeurt er dan?
Alles hangt af van het feit of Hans boven Marino eindigt of niet.
En dat hangt weer af van? [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img] [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img] [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Stel Marino speelt remise en Hans wint.
Stel Baljakin wint, Kees en rob spelen remise.
Wat gebeurt er dan?
Alles hangt af van het feit of Hans boven Marino eindigt of niet.
En dat hangt weer af van? [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img] [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img] [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
-
Je zou die smilies als een antwoord kunnen beschouwen. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Bert Zwart wrote: En dat hangt weer af van? [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img] [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img] [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
-
-
Barkel wint op grond van het aantal overwinningen.Groeneveld wrote:De stand
Thijssen en Clerc 16
Barkel en Baljakin 15
Barkel kan bij winst op Heusdens op 17 komen
dan is hij geen kampioen als Rob of Kees winnen
Maar ze kunnen alle 4 nog op 17 komen,
Clerc en Thijssen remise
Barkel en Baljakin winnen
wat dan
Groeneveld
Barkel dus, die heeft dan de meeste overwinningen.Groeneveld wrote:De stand
Thijssen en Clerc 16
Barkel en Baljakin 15
Barkel kan bij winst op Heusdens op 17 komen
dan is hij geen kampioen als Rob of Kees winnen
Maar ze kunnen alle 4 nog op 17 komen,
Clerc en Thijssen remise
Barkel en Baljakin winnen
wat dan
Groeneveld
......door politie en dominee geweerd.....
-
dus Barkel kampioen bij remise Clerc en Thijssen en eigen winst
Clerc of Thijssen wint,dan is die kampioen
Clerc en Thijssen winnen Barrage ?? ook als iedereen remise speelt ??
Clerc en Thijssen spelen remise Baljakin wint ,Barrage???
Maar de kansen voor Baljakin zijn toch klein...
Baljakin moet winnen ,en Clerc,Thijssen mogen niet winnen en Barkel
moet dan ook nog
verliezen
Het kan maar,ik denk dat of Rob of Kees of Marino kampioen wordt....
Groeneveld
Clerc of Thijssen wint,dan is die kampioen
Clerc en Thijssen winnen Barrage ?? ook als iedereen remise speelt ??
Clerc en Thijssen spelen remise Baljakin wint ,Barrage???
Maar de kansen voor Baljakin zijn toch klein...
Baljakin moet winnen ,en Clerc,Thijssen mogen niet winnen en Barkel
moet dan ook nog
verliezen
Het kan maar,ik denk dat of Rob of Kees of Marino kampioen wordt....
Groeneveld
-
Heusdens - Jansen
Kan iemand me iets uitleggen over de partij Heusdens - Jansen? Dank u.
Mijn indruk is dat Hans' opzet mislukte, hij noodgedwongen een schijf offerde en in (vermoedelijke) tijdnood zwijnde middels een gemene coup.
Mijn indruk is dat Hans' opzet mislukte, hij noodgedwongen een schijf offerde en in (vermoedelijke) tijdnood zwijnde middels een gemene coup.
-
Re: Heusdens - Jansen
Je hebt het zelf al uitgelegd.Bert Zwart wrote:Kan iemand me iets uitleggen over de partij Heusdens - Jansen? Dank u.
-
Waarom zo moeilijk???? In sommige sporten is het zo dat als meerdere spelers 1 ste eindigen, waaronder de huidige kampioen............
Dan blijft de huidige kampioen De kampioen.
Wat doen jullie allemaal moeilijk???????????????? Terwijl ik het intelligentie vermogen van velen op het forum toch hoog inschat.
[img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Wat doen jullie allemaal moeilijk???????????????? Terwijl ik het intelligentie vermogen van velen op het forum toch hoog inschat.
[img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
De barrage schijnt afgeschaft.tantekaatje wrote:Waarom zo moeilijk???? In sommige sporten is het zo dat als meerdere spelers 1 ste eindigen, waaronder de huidige kampioen............
Het lot bepaalt wie kampioen wordt.....
Welkom in de damwereld!
Het schijnt dat ik in een blad de Jan Mulder van het dammen werd genoemd.
In Barend en Van Dorp was vandaag een kameleon te zien trouwens, zo'n beest welteverstaan. Het schijnt dat de tong van de kameleon een grotere versnelling heeft dan een straaljager.
Heaven is no location, but a state of mind