Fred van Amersfoort wrote:Kijk, onder Schotanus moest je gewoon je muil houden, dat waren tijden en alles liep prima. De arrogantie droop eraf maar het was zo doorzichtig dat het gewoon leuk was om naar te kijken. Alles wat daarna kwam was pure imitatie. Daarom zeg ik: Anton for president. En die De Rooij weer naar De Efteling. Of misschien een bijrol als wethouder van Juinen. Dan hebben we nog Jozef.....hmmmm tja ik heb lang zitten denken wat hij eigenlijk kan gaan doen maar dat valt helemaal niet mee. Zo, bijna genoeg mensen beschadigd, nu Stoop nog. Let op daar komt ie: Stoop ik heb de brieven gelezen en ik vind je eng. Heel erg eng. Krijg ik nu ook een schorsing?
Zelden zulke humoristische en ook nog goed-geschreven stukjes gelezen op een Damforum, mijn complimenten Fred!Fred van Amersfoort wrote:
Dat was schrikken zeg, toen ik net op het marktplein liep. Ik zag dat allemaal jongeren leuzen schreeuwden tegen het regime en ik zag vuur. Hele archiefkasten werden het gebouw uitgepleurd en ik zag dat er poppen in de brand werden gestoken. Een woedende menigte riep iets over Josef Lynchen die lui en weer werd een pop die sprekend op HS lijkt in brand gestoken. Op de scanner hoorde ik net dat de huisartsenpost van Huissen een melding kreeg van iemand met acute buikpijn. Het bleek om ome Leen te gaan die enorme lachstuipen had omdat Huissen de landstitel nu niet meer kan ontgaan. Op de achtergrond zag ik de captain van DCA nog net wegschieten met blikken benzine om het vuur nog verder aan te wakkeren en het blijft nog lang onrustig in de stad.
Henk Stoop valt trouwens reuze mee, ik kan jullie allemaal aanraden eens een biertje met Henk te drinken.