Tijdens het Paastoernooi moet Niek meedoen aan het NK, en vreemd genoeg geldt het Paastoernooi niet als een hogere damverplichting op grond waarvan je je NK-partijen vooruit mag spelen.PeterHt wrote:Mag hij de zondagronde al op zaterdagavond spelen, zodat hij aan het Paastoernooi in A'dam kan meedoen?

Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Papendal
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
O ja, dit jaar kon je je tijdens de Halve Finale weer plaatsen voor het Paastoernooi... (is mij bij al m'n Halve Finale optredens steeds weer gelukt)Jan Pieter wrote:Tijdens het Paastoernooi moet Niek meedoen aan het NK, en vreemd genoeg geldt het Paastoernooi niet als een hogere damverplichting op grond waarvan je je NK-partijen vooruit mag spelen.PeterHt wrote:Mag hij de zondagronde al op zaterdagavond spelen, zodat hij aan het Paastoernooi in A'dam kan meedoen?
Inderdaad heel vreemd. Niek moet nu kiezen wat hij wil worden: studentenkampioen van Nederland of algemeen kampioen van Nederland. Een moeilijke keuze. Ik stel een match voor tussen Niek en de aankomende studentenkampioen om het echte studentenkampioenschap.Jan Pieter wrote:Tijdens het Paastoernooi moet Niek meedoen aan het NK, en vreemd genoeg geldt het Paastoernooi niet als een hogere damverplichting op grond waarvan je je NK-partijen vooruit mag spelen.
Al met al ben ik met mijn voorspelling van 11 januari toch wel redelijk tevreden, jammer dat Winkel het niet heeft gehaald maar het waren toch spannende halve finales.Dieter wrote:Groep 1, Ik hoop Messemaker en Winkel maar Scholma zal wel een van die plaatsen in beslag nemen.
Groep 2, Een verrassende Kuyvenhoven tot nu toe, met achter hem de gevestigde orde. Zal Ben Provoost nog door kunnen schuiven
Groep3, Ik hoop op Fijn van Draad en v.d. Akker maar ik vrees dat van der Stap en Meijer mee blijven doen. Goedemoed speelt teveel remise.
Groep 4, Zal wel voor marino Barkel zijn. Kloosterziel en Boom lijken we de kandidaten voor plaats 2 of toch nog veteraan Kain. Dolfing heeft in elk geval een probleem.
44,4% (80 van 180) partijen een beslissing is niet mis.
- Hanco Elenbaas
Ach Hanco het is niet voor niets dat ik niet meer op de commentaren van die guest reageer, met zijn commentaar hierboven zal het ook anderen wel duidelijk zijn dat die persoon niets positief bij kan dragen op dit forum. Anderen proberen belachelijk te maken is nu kennelijk het middel waarmee guest in de discussie wil blijven. Hij drijft mensen uit elkaar en is dus duidelijk geen bestuurder of anders in elk geval een hele slechte.Hanco Elenbaas wrote:Jammer dat jij niet meedeed Guest. Met 89 van de 180 zou het bijna 50% zijn geweest.Guest wrote:Haha! Dat vind ik wel een goeie!Dieter wrote: 44,4% (80 van 180) partijen een beslissing is niet mis.
Ach, het is carnaval in Geleen, zullen we maar denken!
Alaaf
Nou, nou, Dieter/hanco, niet zo zuurtjes reageren.
- 55.5% remise vind ik om te huilen
- met +2 een groep winnen is ook hoogst opmerkelijk
- voor de buitenwereld lijkt het alsof wij geen winners hebben op dze manier
Neem er nog eentje, Dieter.
Hanco - zullen we een kleine match spelen op VOG? Als ik win neem jij mijn bijdrage aan het fondsje over (500 Euro). Als jij wint: verdubbel ik mijn inzet!
- 55.5% remise vind ik om te huilen
- met +2 een groep winnen is ook hoogst opmerkelijk
- voor de buitenwereld lijkt het alsof wij geen winners hebben op dze manier
Neem er nog eentje, Dieter.
Hanco - zullen we een kleine match spelen op VOG? Als ik win neem jij mijn bijdrage aan het fondsje over (500 Euro). Als jij wint: verdubbel ik mijn inzet!
- Hanco Elenbaas
Op VOG speel ik niet Guest, ik heb geen zin om voor het lidmaatschap te betalen. Verder speel ik alleen maar om geld als ik weet tegen wie ik speel en als ik er zeker van ben dat er geen hulpmiddelen kunnen worden gebruikt. Ik heb een paar minder prettige ervaringen achter de rug op de Mindsports Arena met mannetjes die pas na lang aandringen toegaven dat de computerprogramma's hun zetten bedachten.Guest wrote: Hanco - zullen we een kleine match spelen op VOG? Als ik win neem jij mijn bijdrage aan het fondsje over (500 Euro). Als jij wint: verdubbel ik mijn inzet!
Dus, als je graag een match met me wilt spelen moet je eens langs komen bij Hiltex. Als je, zoals Eric zeker weet, inderdaad die TDV-er bent, dan wil ik dolgraag om 500 euro met je spelen, maar dan zal ik dat geld niet in jouw fondsje storten, omdat ik er wel betere bestemmingen voor kan verzinnen.
Ok, ik zie je issue met VOG. Voor 500 Euro speel ik 'live' met je, face-to-face.Hanco Elenbaas wrote:Als je, zoals Eric zeker weet, inderdaad die TDV-er bent, dan wil ik dolgraag om 500 euro met je spelen, maar dan zal ik dat geld niet in jouw fondsje storten, omdat ik er wel betere bestemmingen voor kan verzinnen.
1e partij: 500
2e partij: double-or-nothing
enz.
Max: 5 partijen
Misschien wil Eric je wel sponsoren. Hij weet immers 'zeker' wie ik ben!
- Hanco Elenbaas
Met publiek, webcams en cheerleaders? Of op een geheime plaats ergens in een bunker?Hanco Elenbaas wrote:Twee uur 50 zetten?Guest wrote: Ok, ik zie je issue met VOG. Voor 500 Euro speel ik 'live' met je, face-to-face.
enz.
Is Fokkink de arbiter?
-
- Real name: Irene Stegeman
PeterHt wrote:Met publiek, webcams en cheerleaders? Of op een geheime plaats ergens in een bunker?Hanco Elenbaas wrote:Twee uur 50 zetten?Guest wrote: Ok, ik zie je issue met VOG. Voor 500 Euro speel ik 'live' met je, face-to-face.
enz.
Is Fokkink de arbiter?
1 tip. Voor cheerleaders moet je in W'haar zijn. Daar heb je er al 3
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~