Mee eens. Nu de timing nog; vlak voor en direkt na de clubcompetitie.abelius wrote:goed initiatief dat er nu al een vernieuwde ratinglijst is. Ik neem aan dat de hr Masselink dat heeft verzorgd. Die verdient daarvoor een pluim op zijn hoed!!!!!!
Nieuwe Doping- en Ratinglijst beschikbaar
- Klaas van der Laan
- Real name: Klaas van der Laan
Volgens mij zijn niet alle uitslagen verwerkt. Provinciale wedstrijden kan ik er bv. niet in terug vinden. [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Klopt, dit was al vermeld door Masselink, volgens mij in een bijdrage op dit forum. Die worden over een half jaar meegeteld.blondegod wrote:Volgens mij zijn niet alle uitslagen verwerkt. Provinciale wedstrijden kan ik er bv. niet in terug vinden. [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
De meest gehate dammer allertijden.
De oplossing is zo simpel: Laat alleen de partijen van de laatste vijf jaar meetellen. Ben je meteen ook verlost van die onzinnige B-lijst. Want wat Ben van Ton vindt, kunb je net zo goed van die hele B-lijst vinden.Ben Anoniem Posted: Fri Dec 31, 2004 19:14 Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Ja, ongelovelijk.
Op de een of andere manier heeft onze Held, die in '73 (vorige millennium) zijn laatste kamp won, ooit zoveel punten meegekregen, dat hij nog tot lang na zijn pensionering op de eerste plaats zal staan.
Die partijen uit '73 tellen niet mee. En het ratingsysteem werkt zo dat de bestaande rating wordt aangepast o.b.v. nieuwe scores. Het weglaten van oude uitslagen zou tot een heel nieuw systeem moete leiden, zeker niet simpel.ikke wrote:De oplossing is zo simpel: Laat alleen de partijen van de laatste vijf jaar meetellen. Ben je meteen ook verlost van die onzinnige B-lijst. Want wat Ben van Ton vindt, kunb je net zo goed van die hele B-lijst vinden.Ben Anoniem Posted: Fri Dec 31, 2004 19:14 Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Ja, ongelovelijk.
Op de een of andere manier heeft onze Held, die in '73 (vorige millennium) zijn laatste kamp won, ooit zoveel punten meegekregen, dat hij nog tot lang na zijn pensionering op de eerste plaats zal staan.
De meest gehate dammer allertijden.
[img]images/smilies/icon_sad.gif[/img] Tis ook nooit goed...Klaas van der Laan wrote:Mee eens. Nu de timing nog; vlak voor en direkt na de clubcompetitie.abelius wrote:goed initiatief dat er nu al een vernieuwde ratinglijst is. Ik neem aan dat de hr Masselink dat heeft verzorgd. Die verdient daarvoor een pluim op zijn hoed!!!!!!
Wie geen hersens heeft om te denken, werke!
- Klaas van der Laan
- Real name: Klaas van der Laan
[img]images/smilies/icon_smile.gif[/img] Tkan altijd beter... (J.C.)ktarinus wrote:[img]images/smilies/icon_sad.gif[/img] Tis ook nooit goed...Klaas van der Laan wrote:Mee eens. Nu de timing nog; vlak voor en direkt na de clubcompetitie.abelius wrote:goed initiatief dat er nu al een vernieuwde ratinglijst is. Ik neem aan dat de hr Masselink dat heeft verzorgd. Die verdient daarvoor een pluim op zijn hoed!!!!!!
Cker bij het lezen van dat dopingregelement spatten me de tranen in de ogen van het lachen.Klaas van der Laan wrote:[img]images/smilies/icon_smile.gif[/img] Tkan altijd beter... (J.C.)ktarinus wrote:[img]images/smilies/icon_sad.gif[/img] Tis ook nooit goed...Klaas van der Laan wrote: Mee eens. Nu de timing nog; vlak voor en direkt na de clubcompetitie.
Haha een dammer zal wel veel baat hebben bij diuretica etc etc.. [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] :lol
Wat is dit voor dwaze oude mannen aktie?
Wie geen hersens heeft om te denken, werke!
-
Heyhey, doe eens rustig ventje, en heb respect voor de oudere medememens. [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]ktarinus wrote:Cker bij het lezen van dat dopingregelement spatten me de tranen in de ogen van het lachen.Klaas van der Laan wrote:[img]images/smilies/icon_smile.gif[/img] Tkan altijd beter... (J.C.)ktarinus wrote: [img]images/smilies/icon_sad.gif[/img] Tis ook nooit goed...
Haha een dammer zal wel veel baat hebben bij diuretica etc etc.. [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] :lol
Wat is dit voor dwaze oude mannen aktie?
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy
==> Aphex Twin - Come to Daddy