Nieuwe Doping- en Ratinglijst beschikbaar

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Klaas van der Laan
Real name: Klaas van der Laan

Post by Klaas van der Laan » Sat Jan 01, 2005 10:55

abelius wrote:goed initiatief dat er nu al een vernieuwde ratinglijst is. Ik neem aan dat de hr Masselink dat heeft verzorgd. Die verdient daarvoor een pluim op zijn hoed!!!!!!
Mee eens. Nu de timing nog; vlak voor en direkt na de clubcompetitie.

blondegod

Post by blondegod » Sat Jan 01, 2005 13:36

Volgens mij zijn niet alle uitslagen verwerkt. Provinciale wedstrijden kan ik er bv. niet in terug vinden. [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]

Vraagje

Post by Vraagje » Sat Jan 01, 2005 14:05

blondegod wrote:Volgens mij zijn niet alle uitslagen verwerkt. Provinciale wedstrijden kan ik er bv. niet in terug vinden. [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Klopt, dit was al vermeld door Masselink, volgens mij in een bijdrage op dit forum. Die worden over een half jaar meegeteld.
De meest gehate dammer allertijden.

ikke

Post by ikke » Sat Jan 01, 2005 16:12

Ben Anoniem Posted: Fri Dec 31, 2004 19:14 Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

Ja, ongelovelijk.

Op de een of andere manier heeft onze Held, die in '73 (vorige millennium) zijn laatste kamp won, ooit zoveel punten meegekregen, dat hij nog tot lang na zijn pensionering op de eerste plaats zal staan.
De oplossing is zo simpel: Laat alleen de partijen van de laatste vijf jaar meetellen. Ben je meteen ook verlost van die onzinnige B-lijst. Want wat Ben van Ton vindt, kunb je net zo goed van die hele B-lijst vinden.

Vraagje

Post by Vraagje » Sat Jan 01, 2005 16:43

ikke wrote:
Ben Anoniem Posted: Fri Dec 31, 2004 19:14 Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

Ja, ongelovelijk.

Op de een of andere manier heeft onze Held, die in '73 (vorige millennium) zijn laatste kamp won, ooit zoveel punten meegekregen, dat hij nog tot lang na zijn pensionering op de eerste plaats zal staan.
De oplossing is zo simpel: Laat alleen de partijen van de laatste vijf jaar meetellen. Ben je meteen ook verlost van die onzinnige B-lijst. Want wat Ben van Ton vindt, kunb je net zo goed van die hele B-lijst vinden.
Die partijen uit '73 tellen niet mee. En het ratingsysteem werkt zo dat de bestaande rating wordt aangepast o.b.v. nieuwe scores. Het weglaten van oude uitslagen zou tot een heel nieuw systeem moete leiden, zeker niet simpel.
De meest gehate dammer allertijden.

Alex

Post by Alex » Sun Jan 02, 2005 14:25

Werd er niet een keer gemld dat de resultaten van het WHDB-kampioenschap niet zouden omgerekend naar 2-1-0? In de 'verantwoording.pdf' staat dat dit juist wel is gebeurd?!

ktarinus

Post by ktarinus » Sun Jan 02, 2005 14:42

Klaas van der Laan wrote:
abelius wrote:goed initiatief dat er nu al een vernieuwde ratinglijst is. Ik neem aan dat de hr Masselink dat heeft verzorgd. Die verdient daarvoor een pluim op zijn hoed!!!!!!
[img]images/smilies/icon_sad.gif[/img] Tis ook nooit goed...
Wie geen hersens heeft om te denken, werke!

Klaas van der Laan
Real name: Klaas van der Laan

Post by Klaas van der Laan » Sun Jan 02, 2005 16:45

ktarinus wrote:
[img]images/smilies/icon_smile.gif[/img] Tkan altijd beter... (J.C.)

ktarinus

Post by ktarinus » Wed Jan 05, 2005 18:15

ktarinus wrote:
Klaas van der Laan wrote: Mee eens. Nu de timing nog; vlak voor en direkt na de clubcompetitie.
Cker bij het lezen van dat dopingregelement spatten me de tranen in de ogen van het lachen.
Haha een dammer zal wel veel baat hebben bij diuretica etc etc.. [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] :lol
Wat is dit voor dwaze oude mannen aktie?
Wie geen hersens heeft om te denken, werke!

ZevenInEenKlap

Post by ZevenInEenKlap » Wed Jan 05, 2005 23:31

ktarinus wrote:
ktarinus wrote: [img]images/smilies/icon_sad.gif[/img] Tis ook nooit goed...
Cker bij het lezen van dat dopingregelement spatten me de tranen in de ogen van het lachen.
Haha een dammer zal wel veel baat hebben bij diuretica etc etc.. [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] :lol
Wat is dit voor dwaze oude mannen aktie?
Heyhey, doe eens rustig ventje, en heb respect voor de oudere medememens. [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy

Post Reply