Doe mee aan het spel "Damzet

Discussies over damsport (in het Nederlands)
RAGgast

damzet

Post by RAGgast » Fri Sep 03, 2004 15:11

Ieder mag zijn team nog wijzigen hoor...zolang de inschrijfperiode nog niet verlopen is...

En probeer anderen op je club ook te motiveren om mee te doen [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Des te meer deelnemers hoe leuker het wordt

AntonvBerkel

Re: damzet

Post by AntonvBerkel » Fri Sep 03, 2004 15:40

RAGgast wrote:Ieder mag zijn team nog wijzigen hoor...zolang de inschrijfperiode nog niet verlopen is...

En probeer anderen op je club ook te motiveren om mee te doen
Des te meer deelnemers hoe leuker het wordt
Ik ben dit spel nu aan het promoten bij mijn niet-dammende vrienden en collega's. Aangezien de sterkte van de spelers bekend is, hoeven ze de spelers niet te kennen. Het enige nadeel is dat ze niet weten wie maar een paar wedstrijden zal spelen of wie niet in vorm is (maar dat kan in de loop van het seizoen veranderen). Of mijn kennissen daadwerkelijk meedoen is een tweede.

RAGgast

damzet

Post by RAGgast » Fri Sep 03, 2004 15:46

Tja...het blijft maar een klein groepje dammers die echt de namen kennen van de meeste spelers uit de ereklasse....

Hanco Elenbaas

.

Post by Hanco Elenbaas » Fri Sep 03, 2004 16:43

Dominique wrote: Hoe lang zou je zelf met vooruitwerkende kracht geroyeerd moeten worden, Hanco?
Mijn teamgenoot Kees Jacobs adviseert me geregeld in tuchtcommissie-achtige affaires, dus ik vermoed dat ik buiten schot zal kunnen blijven.
Maar hoe zit het met jou Dominique? Pas op hoor, Henk heeft er al meer geroyeerd dan jij denkt!

Bert Zwart

Re: .

Post by Bert Zwart » Fri Sep 03, 2004 16:47

Hanco Elenbaas wrote:
Dominique wrote: Hoe lang zou je zelf met vooruitwerkende kracht geroyeerd moeten worden, Hanco?
Mijn teamgenoot Kees Jacobs adviseert me geregeld in tuchtcommissie-achtige affaires, dus ik vermoed dat ik buiten schot zal kunnen blijven.
Maar hoe zit het met jou Dominique? Pas op hoor, Henk heeft er al meer geroyeerd dan jij denkt!
Maak je je om dominique, die toegang heeft tot alle klantgegevens van de PABO maar geen zorgen.

Piet Karregat verbaast zich nog steeds over het feit dat dominique en hij weer contact met elkaar kregen vlak nadat Piet een opblaaspop had gekocht.

VibeMan

Post by VibeMan » Mon Sep 13, 2004 12:12

Hey Rag-kadaver,

op welke site kun je inschrijven?

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Mon Sep 13, 2004 13:48

VibeMan wrote:Hey Rag-kadaver,

op welke site kun je inschrijven?
http://www.dammersuitoost.tk
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

RAGgast

Damzet

Post by RAGgast » Mon Sep 13, 2004 22:05

Momenteel 88 inschrijvingen binnen...

Nog een paar dagen om je ook in te schrijven, het aantal van vorig seizoen (101 aanmeldingen) moeten we kunnen overtreffen...

Iedereen al in spanning voor de 1ste ronde??? [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]

Post Reply