Heerlijk,
Ja....heerlijk.....lekker vals spelen, ik doe niet anders.....en wel om de doodeenvoudige reden dat ik anders niet in staat ben een positief resultaat neer te zetten.........en ik wil ook winnen, zeker niet verliezen, net zoals de meeste dammers.
Ik laat werkelijk geen mogelijkheid onbenut om mijn criminele brein te gebruiken een partij naar mijn hand te zetten, schijven verwisselen ineens van positie, fijn ff met de klok knoeien.....weg met die digitale shit, daar kan ik moeilijk mee knoeien namelijk, " per ongeluk " een vol pot bier over het dambord gooien....weliswaar zonde van deze godendrank maar je moet er tenslotte wat voor over hebben natuurlijk........, rare geluiden produceren zodat de tegenstander denkt dat je in een of andere psychose verkeert, een jas of trui met extra lange mouwen dragen die dan onvermijdelijk over het dambord zwieren waarna de schijven her en der over het bord worden gezwiept......., je leent ff het mobieltje van je tegenstander want je moet dringend bellen, bij teruggave heb je dat kreng lekker geactiveerd....met alle gevolgen van dien....., je tegenstander zijn/haar notatieformulier of boekje ff bewerken bij zijn/haar afwezigheid.....dammers slaan nu eenmaal flink aan de wandel tijdens een partij..........een XTC- pilletje in je tegenstander zijn/haar drinken doet ook wonderen.......
Ik ga hier natuurlijk niet mijn gehele trucendoos opentrekken maar neem van mij aan dat ik nog heel veel meer pijlen op mijn boog heb zitten.....
Vreemd overigens dat " de Kraai " mijn smerige praktijken niet in zijn boek heeft beschreven........misschien dat hij mij nog niet kent........dat is bij deze dan opgelost.
Misschien is het ook wel beter dat ik over mijzelf maar een boekje ga opendoen.......hmmmmmmm.....kostelijk leesvoer.
Voor het komende seizoen zijn mijn tegenstanders alvast gewaarschuwd........Ich habe es nicht Gewusst......shit, hoe krijg ik die Ringel-S voorelkaar......is dan uit den boze.
Hoe ik sneldampartijen tracht te winnen laat ik ff in het midden.......
Ik doe mijn zorgvuldig gekozen nickname alle eer aan geloof ik.
Het rotste joch van de damklas groet jullie.