Smerig Spel - een recensie

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Hanco Elenbaas

Re: satan Ibrahimovic

Post by Hanco Elenbaas » Sun Aug 22, 2004 00:03

thelasvegaskidfromstiens wrote:
Hanco Elenbaas wrote:Wat staat er allemaal in over een van de grootste vuilspelers aller tijden, de Satan Ibrahimovic van het Dammen, DVSB-er Andrew Tjon A Ong??

Om ibrahimovic naar een paar elleboogstoten satan te noemen vind ik wt overdreven
De F-side van Ajax heeft die idioot al twee jaar geleden de koosnaam Satan gegeven.
Andrew kan beter met Jan Wouters worden vergeleken. Die heeft alleen Paul Gascoigne ooit een elleboogstoot gegeven.

Rotjoch
Real name: Leo van der Galien

Post by Rotjoch » Tue Aug 24, 2004 12:15

Heerlijk,

Ja....heerlijk.....lekker vals spelen, ik doe niet anders.....en wel om de doodeenvoudige reden dat ik anders niet in staat ben een positief resultaat neer te zetten.........en ik wil ook winnen, zeker niet verliezen, net zoals de meeste dammers.
Ik laat werkelijk geen mogelijkheid onbenut om mijn criminele brein te gebruiken een partij naar mijn hand te zetten, schijven verwisselen ineens van positie, fijn ff met de klok knoeien.....weg met die digitale shit, daar kan ik moeilijk mee knoeien namelijk, " per ongeluk " een vol pot bier over het dambord gooien....weliswaar zonde van deze godendrank maar je moet er tenslotte wat voor over hebben natuurlijk........, rare geluiden produceren zodat de tegenstander denkt dat je in een of andere psychose verkeert, een jas of trui met extra lange mouwen dragen die dan onvermijdelijk over het dambord zwieren waarna de schijven her en der over het bord worden gezwiept......., je leent ff het mobieltje van je tegenstander want je moet dringend bellen, bij teruggave heb je dat kreng lekker geactiveerd....met alle gevolgen van dien....., je tegenstander zijn/haar notatieformulier of boekje ff bewerken bij zijn/haar afwezigheid.....dammers slaan nu eenmaal flink aan de wandel tijdens een partij..........een XTC- pilletje in je tegenstander zijn/haar drinken doet ook wonderen.......
Ik ga hier natuurlijk niet mijn gehele trucendoos opentrekken maar neem van mij aan dat ik nog heel veel meer pijlen op mijn boog heb zitten.....
Vreemd overigens dat " de Kraai " mijn smerige praktijken niet in zijn boek heeft beschreven........misschien dat hij mij nog niet kent........dat is bij deze dan opgelost.
Misschien is het ook wel beter dat ik over mijzelf maar een boekje ga opendoen.......hmmmmmmm.....kostelijk leesvoer.
Voor het komende seizoen zijn mijn tegenstanders alvast gewaarschuwd........Ich habe es nicht Gewusst......shit, hoe krijg ik die Ringel-S voorelkaar......is dan uit den boze.
Hoe ik sneldampartijen tracht te winnen laat ik ff in het midden.......
Ik doe mijn zorgvuldig gekozen nickname alle eer aan geloof ik.

Het rotste joch van de damklas groet jullie.

blondegod

Post by blondegod » Tue Aug 24, 2004 13:34

Leuk verhaaltje Rotkreng! [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] Waarschijnlijk doet alleen al jou verschijning menig tegenstander sidderen en beven!

Wanneer je in tijdnood zit en je gaat via sneltreinvaart richting wc ( zoals gewoonlijk) dan zal ik even snel een zet produceren! OEPS vlag gevallen! [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]

Driezessen

Post by Driezessen » Sat Aug 28, 2004 01:29

Rotjoch wrote:Heerlijk,

Ja....heerlijk.....lekker vals spelen, ik doe niet anders.....en wel om de doodeenvoudige reden dat ik anders niet in staat ben een positief resultaat neer te zetten.........en ik wil ook winnen, zeker niet verliezen, net zoals de meeste dammers.
Ik laat werkelijk geen mogelijkheid onbenut om mijn criminele brein te gebruiken een partij naar mijn hand te zetten, schijven verwisselen ineens van positie, fijn ff met de klok knoeien.....weg met die digitale shit, daar kan ik moeilijk mee knoeien namelijk, " per ongeluk " een vol pot bier over het dambord gooien....weliswaar zonde van deze godendrank maar je moet er tenslotte wat voor over hebben natuurlijk........, rare geluiden produceren zodat de tegenstander denkt dat je in een of andere psychose verkeert, een jas of trui met extra lange mouwen dragen die dan onvermijdelijk over het dambord zwieren waarna de schijven her en der over het bord worden gezwiept......., je leent ff het mobieltje van je tegenstander want je moet dringend bellen, bij teruggave heb je dat kreng lekker geactiveerd....met alle gevolgen van dien....., je tegenstander zijn/haar notatieformulier of boekje ff bewerken bij zijn/haar afwezigheid.....dammers slaan nu eenmaal flink aan de wandel tijdens een partij..........een XTC- pilletje in je tegenstander zijn/haar drinken doet ook wonderen.......
Ik ga hier natuurlijk niet mijn gehele trucendoos opentrekken maar neem van mij aan dat ik nog heel veel meer pijlen op mijn boog heb zitten.....
Vreemd overigens dat " de Kraai " mijn smerige praktijken niet in zijn boek heeft beschreven........misschien dat hij mij nog niet kent........dat is bij deze dan opgelost.
Misschien is het ook wel beter dat ik over mijzelf maar een boekje ga opendoen.......hmmmmmmm.....kostelijk leesvoer.
Voor het komende seizoen zijn mijn tegenstanders alvast gewaarschuwd........Ich habe es nicht Gewusst......shit, hoe krijg ik die Ringel-S voorelkaar......is dan uit den boze.
Hoe ik sneldampartijen tracht te winnen laat ik ff in het midden.......
Ik doe mijn zorgvuldig gekozen nickname alle eer aan geloof ik.

Het rotste joch van de damklas groet jullie.
Haa, dat is een leuke vent!!!
[img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Rotjoch, je bent een leuke clown, wie ben je eigenlijk?

blondegod

Post by blondegod » Sat Aug 28, 2004 10:51

Kom op Rotjoch!! Waar blijven die andere verhalen?

We kenne net wachtsje!! [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

steenslag

Post by steenslag » Sat Aug 28, 2004 15:27

Hans Ree begint zijn schaakrubriek in de NRC vandaag met "Smerig Spel?". Hij vond het jammer dat het niet over schaken ging, legde het weer terug, maar kreeg een exeplaar kado van de boekhandelaar.
"Van damproblematiek weet ik weinig.", Hanco Elenbaas

Post Reply