Je bedoelt de sfeer erom heen. De sfeer om het dammen kan heeeeeeel erg gezellig zijn, en daarmee is word het dammen wel minder saai. Maar soms kan de sfeer ook heel erg slecht zijn. Ligt er maar net aan met WIE je bent en WAAR je bent.teejow wrote:Hmm k vind mensen die dat vinden maar dom, alhoewel ze vinden de sport saai, waarbij ze dan ook meteen de mensen die die sport ( wij dammers) uitoefenen saai vinden. Maar als je bij de juiste mensen in de buurt bent denk (zeker weten) k wel dat je er anders over kan gaan denken.FDA wrote:Misschien moeten we eerst voor zorgen dat ze het niet verwarren met schaken

Dammers Saai ?????
-
- Real name: Irene Stegeman
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Aan je signatuur te zien vind je Westerhaar al helemaal fantastisch, dus dan ben je snel tevreden lijkt me.teejow wrote:Ja idd helemaal gelijk, ik ben vaak op de juiste plaats [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Dammers zijn niet saai ( uitzonderingen daar gelaten). Of het damspel saai zou zijn, is weer een heel ander verhaal. Ik zit net ff na te denken, eigenlijk zijn er ook best wel veel SUPERSAAIE dammers!! Laat ik het hier op houden : of een dammer is absoluut NIET saai, of een dammer is SUPERSAAI! [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
- Arjen de Mooij
Gezellig is toch wel het saaiste woord dat er bestaat: gezellig [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]Damkoningin wrote:Je bedoelt de sfeer erom heen. De sfeer om het dammen kan heeeeeeel erg gezellig zijn, en daarmee is word het dammen wel minder saai. Maar soms kan de sfeer ook heel erg slecht zijn. Ligt er maar net aan met WIE je bent en WAAR je bent.teejow wrote:Hmm k vind mensen die dat vinden maar dom, alhoewel ze vinden de sport saai, waarbij ze dan ook meteen de mensen die die sport ( wij dammers) uitoefenen saai vinden. Maar als je bij de juiste mensen in de buurt bent denk (zeker weten) k wel dat je er anders over kan gaan denken.FDA wrote:Misschien moeten we eerst voor zorgen dat ze het niet verwarren met schaken
Wel lekker Nederlands. Een bloemetjesgordijn, dat is gezellig. Ik zou liever horen dat dammers interessant of gewoon weg grove eikels zijn die altijd ruzie met elkaar hebben (en die ruzies zijn er genoeg). Of dat er altijd grote damfeesten zijn! Maar gezellig, nou nee!
ik vind dat 90% van de dammers saai zijn.hoe je het ook wend of keert
de stereo type dammer is in elke club wel terug te vinden.en ik denk dat het ook wel ligt aan het imago van dammen(of is het juist andersom?)
maarja.en wat ik echt mis is het vrouwelijke schoon bij het dammen kan heiting hissen niet wat dames uit thailand importeren ofzo [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
de stereo type dammer is in elke club wel terug te vinden.en ik denk dat het ook wel ligt aan het imago van dammen(of is het juist andersom?)
maarja.en wat ik echt mis is het vrouwelijke schoon bij het dammen kan heiting hissen niet wat dames uit thailand importeren ofzo [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
-
Ben jij nie van deze wereld ofzo? Der zijn genoeg dames/meide die damme.. Je moet toch es vaker naar een zomertoernooi gaan, of naar het NK meisjes ofzo.. Genoeg vrouwelijk schoon [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]nero2004 wrote: wat ik echt mis is het vrouwelijke schoon bij het dammen kan heiting hissen niet wat dames uit thailand importeren ofzo [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
ja weet ik wel maar of de vrouwen alleemaal schoon zijn weet ik nie [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
-
Dan zie je dat toch. Je trekt dus al conclusie voordat je alle meiden/vrouwen die dammen gezien hebt.!nero2004 wrote:ja weet ik wel maar of de vrouwen alleemaal schoon zijn weet ik nie [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
-
nero2004 wrote:ach maar over het algemeen zijn er bijna geen vrouwen
dat is gewoon zo
en het is triest dat ik me snipperdagen moet gebruiken om enig vrouwelijk schoon te ontdekken in een toernooi.
jij heb makkelijk praten(jongens zat)
Hoezo heb ik dan makkelijk praten? Alsof die dammers hiero zo te vertrouwen zijn??? [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
maar het ligt er ook wel aan waar je bent waar ik dam is een wandelstok en maagzuur tabletten een normale gang van zaken [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
-
Tjah. daar kunne ze hier wat aan veranderen... MOet je bij een andere club gaan!nero2004 wrote:maar het ligt er ook wel aan waar je bent waar ik dam is een wandelstok en maagzuur tabletten een normale gang van zaken [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]