Nacompetitie

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Dominique

Post by Dominique » Tue Mar 16, 2004 08:53

Mark Hees wrote:
hmm, het enige logo wat direct onder jouw bericht staat is een mooi logo......
Smaken verschillen Mark.

Mark Hees

Post by Mark Hees » Tue Mar 16, 2004 09:58

Dominique wrote:
Mark Hees wrote:
hmm, het enige logo wat direct onder jouw bericht staat is een mooi logo......
Smaken verschillen Mark.
Absoluut. Maar dat houdt het leven leuk. Als iedereen dezelfde smaak zou hebben, zou het een grijs zooitje worden.

Jan Pieter
Real name: Jan Pieter Drost

Post by Jan Pieter » Tue Mar 16, 2004 10:50

Hanco Elenbaas wrote:Hallo Ad,
Nogmaals gefeliciteerd!!
Welk raar logo bedoel je?
Die verstokte AZ-supporter doelt ongetwijfeld op het logo van onze aanstaande landskampioen.

Mark Hees

Post by Mark Hees » Tue Mar 16, 2004 11:10

Jan Pieter wrote:
Nogmaals gefeliciteerd!!
Die verstokte AZ-supporter doelt ongetwijfeld op het logo van onze aanstaande landskampioen.
Dat idee had ik ook al. En het staat natuurlijk van geen kant om over dat prachtige logo te klagen... Maar zoals Dominique al aangaf, over smaak valt te twisten.... [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]

ad

Post by ad » Tue Mar 16, 2004 14:23

Nogmaals gefeliciteerd!!
Welk raar logo bedoel je? Hier beneden zie ik geen enkel logo.
Wie versloeg jou en wie won er van Fred? Is Fred transfervrij, gaat hij niet mee met de fusie? Fred naar Tomahaok of naar VST?
Ja, Schagen heeft veel pech gehad dit seizoen, dus wanneer jullie met Dirk als sponsor Hein, Johan en Marco kunnen terughalen, dan is het natuurlijk over en uit voor Hiltex...
Doe maar niet Ad.

Ja, nogmaals dank hoor. We laten Dirk dan nog maar even met rust, is misschien maar beter ook. Ik verloor van (H)anco Baksoellah en Fred Ivens verloor van Jaap Buis, een van onze helden dus. Andere Schager overwinningen: Ivo de Jong, Stef Keetman en Henk Groot. Voor RDG/DIO: Pertap Malahe en Leo Roosendaal. Fred gaat bij de indianen spelen, tenminste dat begreep ik van iemand, maat ik weet niet meer wie. En dat rare logo ? Tja, je kijkt er gemakkelijk over heen, dat is waar.

ad

Post by ad » Tue Mar 16, 2004 14:29

Jan Pieter wrote:
Nogmaals gefeliciteerd!!
Inderdaad Jan Pieter, je weet het wel he. Hoe bedoel je trouwens "onze", want ik distantieer me op voorhand. ad

Ajax-fan

Post by Ajax-fan » Tue Mar 16, 2004 14:30

ja maar hoe vaker ik post hoe moeilijker het te ontwijken is [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] je zal er aan moeten wennen. binnen kort komt er een hele studio sport vol ajax als ze landskampioen geworden zijn. en dominique je bent toch niet voor f********?

Dominique

Post by Dominique » Tue Mar 16, 2004 15:18

Ajax-fan wrote:ja maar hoe vaker ik post hoe moeilijker het te ontwijken is [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] je zal er aan moeten wennen. binnen kort komt er een hele studio sport vol ajax als ze landskampioen geworden zijn. en dominique je bent toch niet voor f********?
Je betreed gevaarlijk terrein kereltje.
Ik heb nog een aantal seizoenen een seizoenskaart gehad van die bewuste club.
Laten we dit onderwerp bij de huidige stand in de eredivisie verder maar zoveel mogelijk ontwijken, anders zie ik me genoodzaakt me terug te trekken als trainer-op-afstand!

Dieter

Post by Dieter » Tue Mar 16, 2004 15:55

Dominique wrote:
Ajax-fan wrote:ja maar hoe vaker ik post hoe moeilijker het te ontwijken is [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] je zal er aan moeten wennen. binnen kort komt er een hele studio sport vol ajax als ze landskampioen geworden zijn. en dominique je bent toch niet voor f********?
Laten we dit onderwerp bij de huidige stand in de eredivisie verder maar zoveel mogelijk ontwijken, anders zie ik me genoodzaakt me terug te trekken als trainer-op-afstand!
Het mooiste kampioenschap verbleekt als er geen aardige tegenstanders zijn die een tijdje in de buurt kunnen blijven. Aan het einde van de rit staat de enige echte kampioen natuurlijk wel weer bovenaan en dat is natuurlijk toch die club met dat schitterende logo [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

Tijn
Real name: Martijn van Gortel

Post by Tijn » Tue Mar 16, 2004 15:58

Dieter wrote:
Dominique wrote:
Het mooiste kampioenschap verbleekt als er geen aardige tegenstanders zijn die een tijdje in de buurt kunnen blijven. Aan het einde van de rit staat de enige echte kampioen natuurlijk wel weer bovenaan en dat is natuurlijk toch die club met dat schitterende logo [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Hee Dieter wat hoor ik nu? Je was toch net als mij voor de mooiste club uit Sittard [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Mar 16, 2004 16:09

Dieter wrote: Het mooiste kampioenschap verbleekt als er geen aardige tegenstanders zijn die een tijdje in de buurt kunnen blijven. Aan het einde van de rit staat de enige echte kampioen natuurlijk wel weer bovenaan en dat is natuurlijk toch die club met dat schitterende logo [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Geniet er nog maar even van Dieter. Vanaf juli komen Ruud Gullit en Wim van Hanegem orde op zaken stellen en is het afgelopen met de pret over dat logo.

Ajax-fan

Post by Ajax-fan » Tue Mar 16, 2004 18:08

Dominique wrote:
We zullen maar denken, iedereen maakt wel is een fout [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] (en ik ben trouwens lid van de supportersvereniging, je blijft nu toch wel coach/trainer? [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img] ) maar laten we dr maar over op houden en verder gaan met het onderwerp waarvoor dit topic bedoeld is. De nacompetitie dus want zaterdag moet PWG thuis tegen Wolter&Dros/ADG. Ton Sijbrands ziet PWG als favoriet [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] staat in de PZC. Doe je zaterdag ook mee dominique of mag je dat niet op dit forum plaatsen? zou kunnen natuurlijk dan kan je het gewoon ook ff mailen

Ajax-fan

Post by Ajax-fan » Tue Mar 16, 2004 22:54

LET OP!! ZATERDAG IS DE WEDSTRIJD PWG - WOLTER&DROS/ADG NIET IN HET DORPSHUIS MAAR IN DE BEDRIJFSKANTINE VAN PWG BEDRIJFSVEILIGE KLEDING B.V. AAN DE SCOTTWEG 39 IN GOES. KIJK VOOR EEN ROUTEBESCHRIJVING OP HTTP://WWW.PWG.NL

Dominique

Post by Dominique » Wed Mar 17, 2004 09:41

Ajax-fan wrote:De nacompetitie dus want zaterdag moet PWG thuis tegen Wolter&Dros/ADG. Ton Sijbrands ziet PWG als favoriet [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] staat in de PZC.
Favoriet? [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
PWG maakt een betere kans dan tegen Angarde, maar om ze nu te bombarderen tot favoriet louter en alleen omdat ze al meer beslissingswedstrijden gespeeld hebben in de afgelopen twee jaar vergeleken met ADG is een beetje cru. ADG heeft x jaar hoofdklasse-ervaring, dat is wat je nodig hebt.
Ajax-fan wrote: Doe je zaterdag ook mee dominique of mag je dat niet op dit forum plaatsen? zou kunnen natuurlijk dan kan je het gewoon ook ff mailen
Ik denk dat ik die info beter via de mail kan doorspelen. Geen slapende honden wakker maken.... [img]images/smilies/new_sleeping.gif[/img]

Ajax-fan

Post by Ajax-fan » Wed Mar 17, 2004 17:31

Dominique wrote:
Ajax-fan wrote:De nacompetitie dus want zaterdag moet PWG thuis tegen Wolter&Dros/ADG. Ton Sijbrands ziet PWG als favoriet [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] staat in de PZC.
Favoriet? [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
PWG maakt een betere kans dan tegen Angarde, maar om ze nu te bombarderen tot favoriet louter en alleen omdat ze al meer beslissingswedstrijden gespeeld hebben in de afgelopen twee jaar vergeleken met ADG is een beetje cru. ADG heeft x jaar hoofdklasse-ervaring, dat is wat je nodig hebt.
Ja ADG is toch een stukje zwakker dan Angarde denk ik. Met Hamers tegen Sijbrands heeft PWG goede kansen [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Post Reply