World according to BNN

Discussies over damsport (in het Nederlands)
blondegod

Post by blondegod » Thu Mar 11, 2004 13:02

een goede reden om morgen te kijken peter! [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]

PeterHt

Post by PeterHt » Thu Mar 11, 2004 13:05

blondegod wrote:een goede reden om morgen te kijken peter! [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
Volgens mij stond er 12-04 en niet 12-03, dus je hebt nog even de tijd om een videoband, bier en popcorn te kopen voor een hele fijne avond... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

blondegod

Post by blondegod » Thu Mar 11, 2004 13:11

12-04???? kut, weer vergeten m'n bril op te zetten . maar voor de zekerheid zou ik morgen toch maar ff kijken.

Jasper Daems

Re: World according to BNN

Post by Jasper Daems » Thu Mar 11, 2004 15:27

Inmiddels zijn de opnamen geweest. Dus kijkt allen 12-03-2004 van 23.20-23.55 op ned.2 en je zult zien hoeveel geld de bn'er voor het dammen binnenhaalt! Het is het kijken zeker waard!![/quote]

Heb je bridget nog op de keukentafel kunnen krijgen? [/quote]

De foto's zullen binnenkort wel verschijnen denk ik, tenzij ze met me verder wil

Het is inderdaad 12-03, foutje. Na zo'n heftige nacht vergeef je me dat toch wel?

PeterHt

Post by PeterHt » Thu Mar 11, 2004 18:06

Double_D wrote:Inmiddels zijn de opnamen geweest. Dus kijkt allen 12-03-2004 van 23.20-23.55 op ned.2 en je zult zien hoeveel geld de bn'er voor het dammen binnenhaalt! Het is het kijken zeker waard!!
Heb je bridget nog op de keukentafel kunnen krijgen? [/quote]

De foto's zullen binnenkort wel verschijnen denk ik, tenzij ze met me verder wil

Het is inderdaad 12-03, foutje. Na zo'n heftige nacht vergeef je me dat toch wel? [/quote]

Nu maar hopen dat Ebbo de Jong goed zijn best doet om de damsport eens niet als het lachertje van de sportwereld op tv te krijgen... Zijn er nog meer dammers aanwezig overigens? Aan welke interessante kledingstukken kunnen we jou herkennen, Double_D?

Op de site van BNN zag ik dat in deze aflevering Horace Cohen en Ruben van der Meer te gast zijn, dus het wordt in ieder geval wel grappig.

Morgennacht verwacht ik natuurlijk hier de eerste screen-shots en meningen

Jasper Daems

Post by Jasper Daems » Thu Mar 11, 2004 18:41

PeterHt wrote:
Double_D wrote:Inmiddels zijn de opnamen geweest. Dus kijkt allen 12-03-2004 van 23.20-23.55 op ned.2 en je zult zien hoeveel geld de bn'er voor het dammen binnenhaalt! Het is het kijken zeker waard!!
Heb je bridget nog op de keukentafel kunnen krijgen?

Het is inderdaad 12-03, foutje. Na zo'n heftige nacht vergeef je me dat toch wel? [/quote]

Nu maar hopen dat Ebbo de Jong goed zijn best doet om de damsport eens niet als het lachertje van de sportwereld op tv te krijgen... Zijn er nog meer dammers aanwezig overigens? Aan welke interessante kledingstukken kunnen we jou herkennen, Double_D?

Op de site van BNN zag ik dat in deze aflevering Horace Cohen en Ruben van der Meer te gast zijn, dus het wordt in ieder geval wel grappig.

Morgennacht verwacht ik natuurlijk hier de eerste screen-shots en meningen [/quote]

Op de kndb-site staat een stukje waarin alle dammers genoemd worden die aanwezig waren. Ik ben te herkennen aan een groen shirt en stekelig haar. Ik denk ook dat je zeker kunt lachen.

En Garde!!

Post by En Garde!! » Thu Mar 11, 2004 20:40

Hallo daar,

Ik ben woensdag naar het hele bnn gebeuren geweest, weliswaar met een zekere (NS)vertraging, maar toch. Ik vond het een mooi geheel. Van tevoren wist ik niet helemaal wat er precies ging gebeuren, maar ik vond dat ze het positief gedaan hebben. We kregen allemaal een soort van acteerrol toegewezen, ik heb me moeten aanpassen aan mijn rol, maar toch denk ik dat mijn one second of fame er mooi op is gekomen. Verder viel het me op dat er maar weinig mensen waren die via de kndb een brief hadden gekregen met een uitnodiging. Er waren veel mensen op het laatste moment gebeld, en zelfs een boel die zichzelf hadden aangemeld! Ik persoonlijk vind het een hele eer dat ik wel een brief heb gekregen, en vind het maar wat raar dat er vrij weinig waren die ook met een brief er waren. Maar goed, dat doet natuurlijk niks af van de leuke sfeer die gaandeweg de uitzending steeds leuker werd. Ik kan jullie allemaal sterk aanraden te kijken vrijdag, en vooral de eerste minuut goed op te letten. Zo'n one second of fame is toch niet niks! Hieronder ook nog een reden om te kijken!

|
|
|
---->
Image
In de natuur valt zoveel te ontdekken, zodra de paartijd voorbij is gaan de ganzen trekken....

Post Reply