steenslag wrote:
- Het plaatje bovenaan combineert niet lekker met de achtergrondblokjes. Vind ik dan. Maar hoe dat nu beter zou moeten... Grafisch ontwerpers hebben daar verstand van. Graficelly misschien.
- Het woord "Onderwerp" op kalender-items is vrijwel onleesbaar.
Het eerste punt van Steenslag en het punt van Piet hebben wat dat betreft met elkaar te maken denk ik. Doordat de site is gemaakt voor 800x600 is er voor gezorgd dat mensen die een hogere resolutie hebben blokjes te zien krijgen. Dit match idd niet. Hier moet wat aangedaan worden, vind ik. Het nadeel van een de site op een hogere resolutie maken is wel dat mensen met een resolutie van 800x600 de site slecht te zien krijgen. Maar dan ben je wel gelijk van je blokjes en match probleem af en dwing je die mensen de resolutie te verhogen. Zijn we eindelijk van de laag geresoluteerden af.Piet Bouma wrote:De site is geoptimaliseerd voor 800x600. Nog maar zo'n 17% maakt gebruik van deze schermgrootte, de rest zit hoger.
Dit betekent dat er veel 'loze' ruimte op de site zit.
Wat betreft punt 2 van Steenslag denk ik dat je alleen ff een mailtje moet sturen en dat probleem binnen no-time opgelost is want het enigste probleem is dat terug op dezelfde regel geplant is als onderwerp.
Verder schrok ik de eerste keer wel even, maar door de sitemap wist ik zo de weg te vinden. Het is een duidelijke site. Alleen is het een beetje 'saaie' site. Echt veel nieuws is er niet. Het enigste waarvoor je op die site moet kijken is als je ff op de kalender wilt kijken of als je de uitslagen van de nationale competitie wilt weten en zelfs dan kan je de site mijden omdat het toch in een nieuw scherm geopend wordt. En het menuutje is wel duidelijk maar wel een beetje simpel zoals al gezegd is.