Tjalling: Bij deze geef ik me ook op.Kosmos wrote:Weer een sterke deelnemer:
Wim Bremmer
Wie volgt?
![](https://damforum.nl/bb3/images/ua.png)
Killer toernooi Amsterdam 2005
-
- Hanco Elenbaas
Weer een nieuwe deelnemer!
Theo van den Hoek meldt zich aan.
Wees snel met opgeven mensjes: Maximaal 50 deelnemers!
Ook jeugd en knutselaars meedoen, want het inleggeld wordt als extra prijzen uitgekleerd aan een categorie laag-gerateerden!
Overigens mag in het toernooi alleen remise overeengekomen worden in standen waarin beide spelers dam hebben!
Theo van den Hoek meldt zich aan.
Wees snel met opgeven mensjes: Maximaal 50 deelnemers!
Ook jeugd en knutselaars meedoen, want het inleggeld wordt als extra prijzen uitgekleerd aan een categorie laag-gerateerden!
Overigens mag in het toernooi alleen remise overeengekomen worden in standen waarin beide spelers dam hebben!
Heaven is no location, but a state of mind
-
Dat kan je op twee manieren uitleggen.Kosmos wrote: Overigens mag in het toernooi alleen remise overeengekomen worden in standen waarin beide spelers dam hebben!
1. Beide spelers mogen uitsluitend een dam hebben.
2. De spelers moeten beide tenminste een dam hebben, maar ze mogen daarnaast nog meer stukken hebben.
De meest gehate dammer allertijden.
- Arjen de Mooij
Klaas, Tjalling en ik hebben er nog eens over nagedacht, en gezien je opmerking houden we het toernooi toch maar niet. Ok, er zijn dan wel mensen die we teleur moeten stellen, maar ja we kunnen de damwereld natuurlijk niet blootstellen aan de kermisspielerei.Klaas van der Laan wrote:Zonder passende denktijd wordt dit geen serieuze denksport en blijft het kermisspielerei.Kosmos wrote:Er worden 7 ronden Zwitsers gespeeld met 15 minuten bedenktijd + 3 seconden per zet. In geval van evenveel punten wordt er een sudden death barrage gespeeld met elk 15 minuten en doorgaan met dezelfde tijd bij remise.
- Arjen de Mooij
Als ik zeg dat wij beide oren hebben, kun je dat dan ook uitleggen als dat wij alleen oren hebben en geen benen?Vraagje wrote:Dat kan je op twee manieren uitleggen.Kosmos wrote: Overigens mag in het toernooi alleen remise overeengekomen worden in standen waarin beide spelers dam hebben!
2. De spelers moeten beide tenminste een dam hebben, maar ze mogen daarnaast nog meer stukken hebben.
Een prima woordvoerder die Zopje!Arjen de Mooij wrote:Als ik zeg dat wij beide oren hebben, kun je dat dan ook uitleggen als dat wij alleen oren hebben en geen benen?Vraagje wrote:Dat kan je op twee manieren uitleggen.Kosmos wrote: Overigens mag in het toernooi alleen remise overeengekomen worden in standen waarin beide spelers dam hebben!
Klaas en Vraagje krijgen lik op stuk, briljant!
[img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
-
- Real name: Martijn van Gortel
Mag ik me nog terugtrekken? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Kosmos wrote:De nieuwste aanmelding: Lou Pietershove!
Helaas heeft Sjtsjogoljew zich afgemeld.
Mooi, zijn aanwezigheid levert vast extra publicitaire aandacht op [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Kosmos wrote:De nieuwste aanmelding: Lou Pietershove!
Ik zal me vast beraden op de samenstelling van een door de wol geverfde protestcommissie.PeterHt wrote:Mooi, zijn aanwezigheid levert vast extra publicitaire aandacht op [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Kosmos wrote:De nieuwste aanmelding: Lou Pietershove!
Nee, Tijn, je bent verplicht om mee te doen, zelfs al dreigt Sadam gifgassen in te zetten.