Ik geloof onmiddellijk dat jouw wedstrijdvoorbereiding een stuk serieuzer is dan de mijne Gerard. Inderdaad kwam ik uit het cafe, maar in twee uur tijd slechts twee Belgische biertjes gedronken. 'Postil' heette dat biertje geloof ik. Het werd mij door een goede kennis aanbevolen, die toevallig ook in het cafe aanwezig was. Goed biertje, ik heb bewust niet de triple genomen, maar de dubbel. En een flinke schaal noten daarbij. Ik was daar namelijk met een nieuwe potentiele sponsor voor damactiviteiten en vond dat ik een beetje helder moest blijven. De sponsor vond het ook een goed biertje.Gerard de Groot wrote:Henk, je overdrijft, wat een taal... Je komt zeker net terug uit de kroeg? Dat is natuurlijk geen goede voorbereiding voor de match tegen WSDV (ja, achteraf kun je natuurlijk alles goed praten). Neem een voorbeeld aan mij. Ik ga na de wedstrijd naar de kroeg. Maar goed, ik wilde even zeggen die ik 'pitbull' te veel eer vind. Weltrusten
Goed gesprek, ziet er veelbelovend uit!
Natuurlijk is pitbull te veel eer voor ratje Eric van Dusseldorp. Overdrijven is ook een kunst. Pitbullratje dan, bestaat zo'n beestje? Jij herinnert je toch nog wel de 'enorme druk' die Eric op mij uitoefende om op het forum bij wijze van compromis akkoord te gaan met het plusje? De druk werd haast immens. 'Je weet wel waarom', sprak Eric mysterieus en daardoor des te dreigender. Ondanks een stuk of tien aanmaningen en een laatste waarschuwing van Eric, weerstond ik de druk. Nou dat heb ik geweten, ik weet nu 'waarom'.
A propos ik hoorde uit doorgaans welingelichte bondsraadskringen dat men in de Bondsraad niet direct tot schorsing van Eric wil overgaan, maar wel overweegt zijn stem in de toekomst voor een halfje te laten tellen. En tevens een apart bankje in bestelling heeft, het zogenaamde 'achteraf bankje' waarop Eric bij vergaderingen, enigszins afgescheiden van de rest dient plaats te nemen. Jij bent doorgaans goed geinformeerd. Klopt dit?