In groep 3 verwacht ik plaatsing voor Jeroen van den Akker in plaats van Toby of Hein. In groep 1 zie ik ook nog grote kansen voor Scholma in plaats van Winkel.Tijn wrote:Laten we even bij het onderwerp blijven. Mijn voorspellingen voor wie de finale gaan halen:
Heren
Groep 1: Messemaker, Winkel
Groep 2: Stokkel, van der Kooij
Groep 3: Hein Meijer, Toby Hage
Groep 4: Boom, Kloosterziel
Dames
Groep 1: Doumesh
Groep 2: Baljakina
Groep 3: Alink
Groep 4: Schouten
Groep 5: Schnieders
Groep 6: Graas
Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Papendal
ik mis barkel!! [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] waar o waar is barkel!! hij ziet eruit als een wolf, maar zo speelt ie ook!!! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Wolf
Inderdaad, blonde god, als men Barkel al niet noemt, kunnen we deze mensen dan überhaupt nog serieus nemen???
Barkel plaatst zich dankzij sterk spel en de instelling van een wolf.
Barkel is leerling van de Bal en die zet mensen aan het sporten.
Zou Barkel dat werkelijk doen (in zijn schaapskleren)?
Heaven is no location, but a state of mind
-
- Real name: Irene Stegeman
Re: Wolf
Barkel is een goeie speler, dat heeft hij te danken aan zijn trainingen natuurlijk.Kosmos wrote:Inderdaad, blonde god, als men Barkel al niet noemt, kunnen we deze mensen dan überhaupt nog serieus nemen???
En hij geeft zelf ook trainingen. Dus op zich zet hij anderen mensen(jeugdspelers) aan het sporten.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Hm, Barkel hoort er idd bij. Maar dan moet hij wel van Kain winnen anders wordt hij tenminste bijgehaald door bv Kloosterziel die een op papier makkelijker programma heeft.blondegod wrote:ik mis barkel!! [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] waar o waar is barkel!! hij ziet eruit als een wolf, maar zo speelt ie ook!!! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
-
- Arjen de Mooij
- Teun van de Krol
Arjen de Mooij wrote:Vergeten we ook Cor van Dusseldorp niet die elk jaar toch in de laatste rondes weer terugkomt...?
Ik zit meer op het eindschot van Arjen de Mooij te wachten. Die toch al geruime tijd onder presteerd [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Maar je hebt gelijk Cor is mentaal nooit geslagen. Dus bring it on de laatste ronde [img]images/smilies/sumo.gif[/img]
- Arjen de Mooij
Je moet niet gelijk de eerste paar keren dat je meedoet de finale halen, dat schept alleen maar verwachtingen en daar zit je dan weer een paar jaar tegen aan te hikken. Je moet het net doen als Kain, pas op je tachtigste je debuit maken op het NK [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img] .
-
ER ZIJN WEER NIEUWE UITSLAGEN!!!!
)Ondanks wat er allemaal gebeurt is, ziekte van een speler bijv. Zijn er nog genoeg mensen in de race voor een plaats in de finale. Voor poule 1 en 3 zijn erg spannend........(mijn mening dan he?!?! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] )
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
- Hanco Elenbaas
Als die standen op Teletekst kloppen, dan is de situatie nu:
Groep 1:
1.Chub, Scholma en Winkel 8-10
4.Messemaker 8-9
21 februari:
Chub-Neven
Schellekens-Scholma
Kromhout-Winkel
Ludwig-Messemaker
Groep 2:
1.Jansen, Kuijvenhoven en Stokkel 8-10
4.Van Hierden 8-9
21 februari:
Jansen-Van Hierden
Van Dusseldorp-Kuijvenhoven
Van der Kooij-Stokkel
Groep 3:
1.Van den Akker, Fijn van Draat, Hage en Meijer 8-11
5.Van der Stap 8-10
21 februari:
Van der Stap-Van der Akker
Fijn van Draat-Goedemoed
Hage-De Mooij
Meijer-Kousemaker
Groep 4:
1.Barkel en Boom 8-11
3.Kloosterziel 7-9
4.Dolfing 8-9
In te halen, als Paul Sier hersteld is:
Kloosterziel-Sier
21 februari:
Heerema-Barkel
Boom-Kain
Kloosterziel-Dolfing
Groep 1:
1.Chub, Scholma en Winkel 8-10
4.Messemaker 8-9
21 februari:
Chub-Neven
Schellekens-Scholma
Kromhout-Winkel
Ludwig-Messemaker
Groep 2:
1.Jansen, Kuijvenhoven en Stokkel 8-10
4.Van Hierden 8-9
21 februari:
Jansen-Van Hierden
Van Dusseldorp-Kuijvenhoven
Van der Kooij-Stokkel
Groep 3:
1.Van den Akker, Fijn van Draat, Hage en Meijer 8-11
5.Van der Stap 8-10
21 februari:
Van der Stap-Van der Akker
Fijn van Draat-Goedemoed
Hage-De Mooij
Meijer-Kousemaker
Groep 4:
1.Barkel en Boom 8-11
3.Kloosterziel 7-9
4.Dolfing 8-9
In te halen, als Paul Sier hersteld is:
Kloosterziel-Sier
21 februari:
Heerema-Barkel
Boom-Kain
Kloosterziel-Dolfing
Re: ER ZIJN WEER NIEUWE UITSLAGEN!!!!
Wie was er ziek dan? Van der Kooij? Zie dat hij vrijdag en zaterdag heeft verloren en een goede eindrangschikking kan vergeten...Damkoningin wrote:)Ondanks wat er allemaal gebeurt is, ziekte van een speler bijv. Zijn er nog genoeg mensen in de race voor een plaats in de finale. Voor poule 1 en 3 zijn erg spannend........(mijn mening dan he?!?! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] )
(paar minuten later even een wijziging n.a.v. bovenstaande vraag: Was Paul Sier ziek? Vandaar die uitgestelde partijen...)
-
Idd, Paul Sier was ziekPeterHt wrote:Wie was er ziek dan? Van der Kooij? Zie dat hij vrijdag en zaterdag heeft verloren en een goede eindrangschikking kan vergeten...Damkoningin wrote:)Ondanks wat er allemaal gebeurt is, ziekte van een speler bijv. Zijn er nog genoeg mensen in de race voor een plaats in de finale. Voor poule 1 en 3 zijn erg spannend........(mijn mening dan he?!?! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] )
(paar minuten later even een wijziging n.a.v. bovenstaande vraag: Was Paul Sier ziek? Vandaar die uitgestelde partijen...)
-
Je vraag is beantwoord. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]PeterHt wrote:Wie was er ziek dan? Van der Kooij? Zie dat hij vrijdag en zaterdag heeft verloren en een goede eindrangschikking kan vergeten...Damkoningin wrote:)Ondanks wat er allemaal gebeurt is, ziekte van een speler bijv. Zijn er nog genoeg mensen in de race voor een plaats in de finale. Voor poule 1 en 3 zijn erg spannend........(mijn mening dan he?!?! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] )