Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Papendal

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Guest

Post by Guest » Fri Jan 30, 2004 16:57

Tijn wrote:Laten we even bij het onderwerp blijven. Mijn voorspellingen voor wie de finale gaan halen:

Heren
Groep 1: Messemaker, Winkel
Groep 2: Stokkel, van der Kooij
Groep 3: Hein Meijer, Toby Hage
Groep 4: Boom, Kloosterziel

Dames
Groep 1: Doumesh
Groep 2: Baljakina
Groep 3: Alink
Groep 4: Schouten
Groep 5: Schnieders
Groep 6: Graas
In groep 3 verwacht ik plaatsing voor Jeroen van den Akker in plaats van Toby of Hein. In groep 1 zie ik ook nog grote kansen voor Scholma in plaats van Winkel.

blondegod

Post by blondegod » Sat Jan 31, 2004 00:11

ik mis barkel!! [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] waar o waar is barkel!! hij ziet eruit als een wolf, maar zo speelt ie ook!!! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Wolf

Post by Kosmos » Sat Jan 31, 2004 01:40

Inderdaad, blonde god, als men Barkel al niet noemt, kunnen we deze mensen dan überhaupt nog serieusImage nemen???Image
Barkel plaatst zich dankzij sterk spel en de instelling van een wolf.
Barkel is leerling van de Bal en die zet mensen aan het sporten.
Zou Barkel dat werkelijk doen (in zijn schaapskleren)? Image
Heaven is no location, but a state of mind

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Re: Wolf

Post by Damkoningin » Sat Jan 31, 2004 20:42

Kosmos wrote:Inderdaad, blonde god, als men Barkel al niet noemt, kunnen we deze mensen dan überhaupt nog serieusImage nemen???Image
Barkel plaatst zich dankzij sterk spel en de instelling van een wolf.
Barkel is leerling van de Bal en die zet mensen aan het sporten.
Zou Barkel dat werkelijk doen (in zijn schaapskleren)? Image
Barkel is een goeie speler, dat heeft hij te danken aan zijn trainingen natuurlijk.
En hij geeft zelf ook trainingen. Dus op zich zet hij anderen mensen(jeugdspelers) aan het sporten. Image
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Guest

Post by Guest » Mon Feb 02, 2004 10:16

blondegod wrote:ik mis barkel!! [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] waar o waar is barkel!! hij ziet eruit als een wolf, maar zo speelt ie ook!!! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Hm, Barkel hoort er idd bij. Maar dan moet hij wel van Kain winnen anders wordt hij tenminste bijgehaald door bv Kloosterziel die een op papier makkelijker programma heeft.

MonestrySoul

Post by MonestrySoul » Tue Feb 03, 2004 15:42

Wat mij betreft maakt Dhr. Kain nog de meeste kansen, als hij zijn naaste concurrenten( Barkel en Boom) weet te verdelgen dan maakt ie zijn debuut in de Finale!

peper

Post by peper » Wed Feb 04, 2004 23:04

ik moet tegenwoordig overal wat van vinden

Arjen de Mooij

Post by Arjen de Mooij » Fri Feb 06, 2004 08:53

Vergeten we ook Cor van Dusseldorp niet die elk jaar toch in de laatste rondes weer terugkomt...?

Teun van de Krol

Post by Teun van de Krol » Fri Feb 06, 2004 09:15

Arjen de Mooij wrote:Vergeten we ook Cor van Dusseldorp niet die elk jaar toch in de laatste rondes weer terugkomt...?

Ik zit meer op het eindschot van Arjen de Mooij te wachten. Die toch al geruime tijd onder presteerd [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Maar je hebt gelijk Cor is mentaal nooit geslagen. Dus bring it on de laatste ronde [img]images/smilies/sumo.gif[/img]

Arjen de Mooij

Post by Arjen de Mooij » Fri Feb 06, 2004 10:00

Je moet niet gelijk de eerste paar keren dat je meedoet de finale halen, dat schept alleen maar verwachtingen en daar zit je dan weer een paar jaar tegen aan te hikken. Je moet het net doen als Kain, pas op je tachtigste je debuit maken op het NK [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img] .

Damkoningin

ER ZIJN WEER NIEUWE UITSLAGEN!!!!

Post by Damkoningin » Sun Feb 08, 2004 20:54

)Ondanks wat er allemaal gebeurt is, ziekte van een speler bijv. Zijn er nog genoeg mensen in de race voor een plaats in de finale. Voor poule 1 en 3 zijn erg spannend........(mijn mening dan he?!?! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] )
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sun Feb 08, 2004 20:57

Als die standen op Teletekst kloppen, dan is de situatie nu:

Groep 1:
1.Chub, Scholma en Winkel 8-10
4.Messemaker 8-9
21 februari:
Chub-Neven
Schellekens-Scholma
Kromhout-Winkel
Ludwig-Messemaker

Groep 2:
1.Jansen, Kuijvenhoven en Stokkel 8-10
4.Van Hierden 8-9
21 februari:
Jansen-Van Hierden
Van Dusseldorp-Kuijvenhoven
Van der Kooij-Stokkel

Groep 3:
1.Van den Akker, Fijn van Draat, Hage en Meijer 8-11
5.Van der Stap 8-10
21 februari:
Van der Stap-Van der Akker
Fijn van Draat-Goedemoed
Hage-De Mooij
Meijer-Kousemaker

Groep 4:
1.Barkel en Boom 8-11
3.Kloosterziel 7-9
4.Dolfing 8-9
In te halen, als Paul Sier hersteld is:
Kloosterziel-Sier
21 februari:
Heerema-Barkel
Boom-Kain
Kloosterziel-Dolfing

PeterHt

Re: ER ZIJN WEER NIEUWE UITSLAGEN!!!!

Post by PeterHt » Sun Feb 08, 2004 21:42

Damkoningin wrote:)Ondanks wat er allemaal gebeurt is, ziekte van een speler bijv. Zijn er nog genoeg mensen in de race voor een plaats in de finale. Voor poule 1 en 3 zijn erg spannend........(mijn mening dan he?!?! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] )
Wie was er ziek dan? Van der Kooij? Zie dat hij vrijdag en zaterdag heeft verloren en een goede eindrangschikking kan vergeten...

(paar minuten later even een wijziging n.a.v. bovenstaande vraag: Was Paul Sier ziek? Vandaar die uitgestelde partijen...)

Dolly's brother

Post by Dolly's brother » Mon Feb 09, 2004 14:52

PeterHt wrote:
Damkoningin wrote:)Ondanks wat er allemaal gebeurt is, ziekte van een speler bijv. Zijn er nog genoeg mensen in de race voor een plaats in de finale. Voor poule 1 en 3 zijn erg spannend........(mijn mening dan he?!?! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] )
Wie was er ziek dan? Van der Kooij? Zie dat hij vrijdag en zaterdag heeft verloren en een goede eindrangschikking kan vergeten...

(paar minuten later even een wijziging n.a.v. bovenstaande vraag: Was Paul Sier ziek? Vandaar die uitgestelde partijen...)
Idd, Paul Sier was ziek

Damkoningin

Post by Damkoningin » Mon Feb 09, 2004 18:02

PeterHt wrote:

Je vraag is beantwoord. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Post Reply