Math Elenbaas - Guest.
-
Math Elenbaas - Guest.
Hoe gaat dit aflopen? Plaats u voorbeschouwingen en voorspellingen hier.
-
Re: Math Elenbaas - Guest.
Guest komt heus wel opdagen. Hij is met zijn gezin paasvakantie aan het vieren en weet in het internetcafé zijn wachtwoord niet meer. Hij moet alleen wat eerder terugkomen dan gepland en daarom had hij liever uitstel, wat nu niet meer kan. Maar hij verschijnt wel.Bert Zwart wrote:Hoe gaat dit aflopen? Plaats uw voorbeschouwingen en voorspellingen hier.
-
Ik heb een grenzenloos vertrouwen in Hanco, maar voorspellen is moeilijk zolang we niet weten wie de tegenstander is dus daar begin ik even niet aan.
Het is stil rond Guest sinds het begin van het NK, is hij toch NK deelnemer en kan hij daarom niet tegen Hanco spelen zaterdag?
Hoe gaan we zeker weten dat de speler die opkomt ook werkelijk Guest is? Eric, Bert heben jullie plannen hoe dit vast te stellen?
Het is stil rond Guest sinds het begin van het NK, is hij toch NK deelnemer en kan hij daarom niet tegen Hanco spelen zaterdag?
Hoe gaan we zeker weten dat de speler die opkomt ook werkelijk Guest is? Eric, Bert heben jullie plannen hoe dit vast te stellen?
-
- Real name: Irene Stegeman
Ik hoop dat ik a.s. zaterdag er ook ben. Natuurlijk kijkuh naar het NK, maar ook om die partij tussen Guest en Hanco te zien.
Ik gok dat het remise word. Mede door Guest z'n grote mond en door Hanco's prestaties.
Ik gok dat het remise word. Mede door Guest z'n grote mond en door Hanco's prestaties.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Visioen
Ik kreeg het volgende visioen toen ik mij tot den Kosmos richtte:Damkoningin wrote:Ik hoop dat ik a.s. zaterdag er ook ben. Natuurlijk kijkuh naar het NK, maar ook om die partij tussen Guest en Hanco te zien.
In een door touw omgeven arena zat een breedgeschouderde Guest breed lachend. Om de schouders van Guest hing een bruingetint geblokt jasje en Guest straalde als een Supernova.
Alvorens de match een aanvang nam sprak Guest het publiek in vloeiend Frans toe.
Een enorm stevige hand werd naar Hanco uitgestoken vergezeld van een brede grijns. Guest kwinksloeg iets guitigs.
Uit alle poriën van Guest stroomde de zelfgenoegzaamheid. Hanco begint te zweten. Guest neemt een voorsprong en loopt rond met de lichaamstaal van een Tsjernobiliaanse kerncentrale.
Hanco eist dat hij Guest een stukje open mag snijden om te controleren of Guest geen reptiel is. Guest weigert, ook shapeshiften wil hij niet en plein public en in de tweede matchpartij maalt Guest Hanco fijn.
Terwijl Hanco kwaad complottheorieën onthult, waarin Guest een uiterst kwalijke, ja diabolische rol speelt, neemt Guest het geld der sponsoren en de felicitaties met een vanzelfsprekende flair in ontvangst.
Toen kwam er een storing en ruis het beeld werd wit en daar zag ik een door touw omgeven Arena, een haag van publiek en een eenzame Hanco. Er stond een bordje Guest en een glas water, maar geen Guest. Ja, even zat daar Jan Terpstra uit Amsterdam, neen het glas water lag op de grond en Eric van Dusseldorp klaagde over gemorst bier over zijn colbert, ja, het was toch Jan terpstra uit Leeuwarden. Maar geen Guest.
De match eindigde in 0 - 0 en alle aandacht ging naar Wolf Barkel, de winnaar van het NK.
Een afvaardiging uit Westerhaar sloot het toernooi af met een heftige klompendans. Paul Visser danste mee. Eric vroeg aan de bar om een mes om de blokjes komijnekaas in stukken te snijden, het werd toch nog best gezellig.
Heaven is no location, but a state of mind
Re: Visioen
hmmwwhoahahhaa hoe verzin je het geweldig!Kosmos wrote:Ik kreeg het volgende visioen toen ik mij tot den Kosmos richtte:Damkoningin wrote:Ik hoop dat ik a.s. zaterdag er ook ben. Natuurlijk kijkuh naar het NK, maar ook om die partij tussen Guest en Hanco te zien.
In een door touw omgeven arena zat een breedgeschouderde Guest breed lachend. Om de schouders van Guest hing een bruingetint geblokt jasje en Guest straalde als een Supernova.
Alvorens de match een aanvang nam sprak Guest het publiek in vloeiend Frans toe.
Een enorm stevige hand werd naar Hanco uitgestoken vergezeld van een brede grijns. Guest kwinksloeg iets guitigs.
Uit alle poriën van Guest stroomde de zelfgenoegzaamheid. Hanco begint te zweten. Guest neemt een voorsprong en loopt rond met de lichaamstaal van een Tsjernobiliaanse kerncentrale.
Hanco eist dat hij Guest een stukje open mag snijden om te controleren of Guest geen reptiel is. Guest weigert, ook shapeshiften wil hij niet en plein public en in de tweede matchpartij maalt Guest Hanco fijn.
Terwijl Hanco kwaad complottheorieën onthult, waarin Guest een uiterst kwalijke, ja diabolische rol speelt, neemt Guest het geld der sponsoren en de felicitaties met een vanzelfsprekende flair in ontvangst.
Toen kwam er een storing en ruis het beeld werd wit en daar zag ik een door touw omgeven Arena, een haag van publiek en een eenzame Hanco. Er stond een bordje Guest en een glas water, maar geen Guest. Ja, even zat daar Jan Terpstra uit Amsterdam, neen het glas water lag op de grond en Eric van Dusseldorp klaagde over gemorst bier over zijn colbert, ja, het was toch Jan terpstra uit Leeuwarden. Maar geen Guest.
De match eindigde in 0 - 0 en alle aandacht ging naar Wolf Barkel, de winnaar van het NK.
Een afvaardiging uit Westerhaar sloot het toernooi af met een heftige klompendans. Paul Visser danste mee. Eric vroeg aan de bar om een mes om de blokjes komijnekaas in stukken te snijden, het werd toch nog best gezellig.
-
Haha..Ik doe de klompe denk ik niet aan.. Is zo gehorig [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
Klompen
Neem ze voor de zekerheid mee in 'n tasje.Damkoningin wrote:Haha..Ik doe de klompe denk ik niet aan.. Is zo gehorig
Klompendanst heerlijk op die houten vloer!
-
Re: Klompen
Tjalling,Kosmos wrote:Neem ze voor de zekerheid mee in 'n tasje.Damkoningin wrote:Haha..Ik doe de klompe denk ik niet aan.. Is zo gehorig
Misschien dat jij bij Sipke ook nog een paar kan opduiken.
Wordt het in het Koelhuis toch nog gezellig!
Beste Piet,Piet Bouma wrote:Tjalling,Kosmos wrote:Neem ze voor de zekerheid mee in 'n tasje.Damkoningin wrote:Haha..Ik doe de klompe denk ik niet aan.. Is zo gehorig
Misschien dat jij bij Sipke ook nog een paar kan opduiken.
Wordt het in het Koelhuis toch nog gezellig!
Ik vraag me af of buiten Friesland mensen ook worden aangesproken zonder aanhef. Ik denk dat dat alleen in Friesland gebeurt. Buiten Friesland schrijft men volgens mij: "Beste Kosmos (zo heet ik hier, Piet)" of "Hallo Kosmos" maar kaal, koud en kil alleen een naam dat is typisch Fries. Klop dat?
Andere forumgangers, vertel dat eens aan mij a.u.b!
Ik heb geen duikpak, dus opduiken kan ik niks.
Of bedoelde je opduikelen?
-
Kosmos wrote:Neem ze voor de zekerheid mee in 'n tasje.Damkoningin wrote:Haha..Ik doe de klompe denk ik niet aan.. Is zo gehorig
Hmm.. Moek het eerst ff gaan leren.. (ik weet nie hoe die moet)
-
Tjalling,Kosmos wrote: Beste Piet,
Ik vraag me af of buiten Friesland mensen ook worden aangesproken zonder aanhef. Ik denk dat dat alleen in Friesland gebeurt. Buiten Friesland schrijft men volgens mij: "Beste Kosmos (zo heet ik hier, Piet)" of "Hallo Kosmos" maar kaal, koud en kil alleen een naam dat is typisch Fries. Klop dat?
Andere forumgangers, vertel dat eens aan mij a.u.b!
Ik heb geen duikpak, dus opduiken kan ik niks.
Of bedoelde je opduikelen?
Op dit forum zie ik dat velen niet eens met een aanhef beginnen. Is dat nog kaler, kouder, killer en (misschien directer) typisch Hollands?
En, lieve Kosmos, liever gebruik ik gewoon echte namen, herkenbaar voor iedereen. Verschuilen achter nicknames (hoewel de jouwe natuurlijk wereldwijd bekend zijn) vind ik verwerpelijk. Met open vizier discussieren heeft mijn voorkeur.
Van Dale heeft voor opduiken de volgende omschrijving:
op·dui·ken1 (onov.ww.) 1 uit het water omhoogkomen => boven water komen 2 [inf.] onverwachts verschijnen, zich onverwachts voordoen => boven water komen
op·dui·ken2 (ov.ww.) 1 door duiken naar boven brengen 2 [inf.] opduikelen => aantreffen
Ik denk dat opduiken toch de lading wel dekt.