PINKY

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Noach Nash

Re: Diploma

Post by Noach Nash » Sun Apr 11, 2004 23:31

Kosmos wrote:
Hans, luister, dit is wat je moet doen:
Koop 'n grote pinguin voor Vicky, gewoon donkerblauw is goed, desnoods roze.
Laat Vicky een aandoenlijk verhaaltje uit haar hoofd leren. Als Vicky dan met die enorme Pinky in haar hand bij de damzaal komt zegt ze met haar allerliefste stemmetje:
"Mag mijn vader alstublieft weer naar binnen, meneer? Ik ben zo verdrietig dat jullie zo gemeen doen tegen papa. Snif snif."
Vervolgens stap je uit de bosjes en loopt keihard juichend de zaal in. Jullie lopen zingend en huppelend door de gang (vergeet Pinky niet!): "Papa mag naar binnen! Papa mag naar binnen!"
Welk onmens durft dan nog te protesteren?
Als dit niet werkt kun je de boel altijd nog chanteren, zo van "Anders ik haal mijn kinderen van de club af", dat is heel gebruikelijk in de damwereld en je wordt er zeker niet voor geroyeerd! Dat gebeurt pas als je de vinger op de zere wonde legt als anderen het doen.
Nei, dat werk nie. Ik hoorde laatst dat ie al is soiets heeft geprobeert met zijn andere dochter. Die mevrouw vertelde me ook dat deze meneer nog steeds moeilijkheden schopt door met z'n giftige pen die delfse damclub in een kwaad daglicht te stellen. Ik begreep dat daardoor het gebouwverbod verlengt is met nog es 100 jaar.
Look in the mirror and admit!

hans andriessen

Post by hans andriessen » Sun Apr 11, 2004 23:37

Kosmos wrote: Hans, luister, dit is wat je moet doen:
Laat Vicky een aandoenlijk verhaaltje uit haar hoofd leren. Als Vicky dan met die enorme Pinky in haar hand bij de damzaal komt zegt ze met haar allerliefste stemmetje:
"Mag mijn vader alstublieft weer naar binnen, meneer? Ik ben zo verdrietig dat jullie zo gemeen doen tegen papa. Snif snif."
Vervolgens stap je uit de bosjes en loopt keihard juichend de zaal in. Jullie lopen zingend en huppelend door de gang (vergeet Pinky niet!): "Papa mag naar binnen! Papa mag naar binnen!"
Als dit niet werkt kun je de boel altijd nog chanteren, zo van "Anders ik haal mijn kinderen van de club af", dat is heel gebruikelijk in de damwereld en je wordt er zeker niet voor geroyeerd! Dat gebeurt pas als je de vinger op de zere wonde legt als anderen het doen.
Een puik plan !
Jij hebt volgens mij een best goed contact met Henk.
Als jij bij hem op vertrouwelijke wijze laat doorschemeren dat, dat dit geheime wapen ingezet zal worden (we kennen geen genade), gaat men vast direct overstag.

De kinderen van de club halen? Daar ligt men niet wakker van.
Ik kan er niet voor geroyeerd worden, want ik ben toch al geroyeerd !

hans andriessen

Post by hans andriessen » Mon Apr 12, 2004 00:02

Noach Nash wrote:
Nei, dat werk nie. Ik hoorde laatst dat ie al is soiets heeft geprobeert met zijn andere dochter. Die mevrouw vertelde me ook dat deze meneer nog steeds moeilijkheden schopt door met z'n giftige pen die delfse damclub in een kwaad daglicht te stellen. Ik begreep dat daardoor het gebouwverbod verlengt is met nog es 100 jaar.
Noach Nash ??
Heb ik er een fan bij?

Dat die geruchten tot zelfs in Spanbroek reiken, zeg.
Het klopt niet geheel: mijn andere dochter heeft zelf geprobeerd het voor mij op te nemen.
Enne, de waarheid vertellen is niet "in een kwaad daglicht stellen".
Welke mevrouw heeft je die verkeerde informatie gegeven?

chipmunk

Post by chipmunk » Mon Apr 12, 2004 00:11

Nog een beter idee:

Koop een life-size pinquin en ga daar in zitten,en dan met vicky het gebouw in gaan.

Kan ze roepen : "papa is binnen, papa is binnen" [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Re: Gebouwverbod

Post by Kosmos » Mon Apr 12, 2004 00:18

Noach Nash wrote:
Kosmos wrote:
Hans, luister, dit is wat je moet doen:
Toen Hans mij vertelde van het gebouwverbod heeft-ie alleen die beslissing aangekaart, maar ik heb geen kwade woorden over de damclub in Delft gehoord.
Kinderen die het voor hun vader openemen zijn toch gewoon gezonde kinderen?
Heaven is no location, but a state of mind

hans andriessen

Post by hans andriessen » Mon Apr 12, 2004 00:41

Een journalist van de Delftse Post had van het conflict gehoord en vroeg of ik daarover iets in de krant kwijt wilde.
Daar heb ik voor bedankt, want dat brengt een oplossing niet dichterbij.

Het enige "kwade" dat ik over de club vertel, is dat de aangevoerde argumenten voor mijn royement "niet waar" zijn. En dat ik daar bewijzen en getuigen voor heb.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Mon Apr 12, 2004 00:42

Geroyeerd worden door een club met zo'n belachelijke puntentelling is een eer.

Kosmos

Welvaart of wijsheid

Post by Kosmos » Mon Apr 12, 2004 01:38

Bert Zwart wrote:Geroyeerd worden door een club met zo'n belachelijke puntentelling is een eer.
Ehm Bert, ga jij nu voor die welvaart of voor die wijsheid?

Bert Zwart

Re: Welvaart of wijsheid

Post by Bert Zwart » Mon Apr 12, 2004 02:04

Kosmos wrote:
Bert Zwart wrote:Geroyeerd worden door een club met zo'n belachelijke puntentelling is een eer.
Ehm Bert, ga jij nu voor die welvaart of voor die wijsheid?
Als ik voor die welvaart zou gaan, zou ik Hanco nooit sponseren.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Mon Apr 12, 2004 02:12

Gemeen van me om me uit deze situatie proberen te redden ten koste van Hanco. Ik heb kennelijk nog een lange weg te gaan.

Kosmos

Ikken

Post by Kosmos » Mon Apr 12, 2004 02:15

Leuk dat je ikken in gesprek zijn. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

Bert Zwart

Re: Ikken

Post by Bert Zwart » Mon Apr 12, 2004 02:18

Kosmos wrote:Leuk dat je ikken in gesprek zijn. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Mijn opmerking over het Delfts is natuurlijk ook gemeen. Maar ik probeerde eigenlijk alleen maar Hans een beetje op te vrolijken.
Arjan Erkel is gelukkig vrij.

Noach Nash

Re: Gebouwverbod

Post by Noach Nash » Mon Apr 12, 2004 10:46

Kosmos wrote: Toen Hans mij vertelde van het gebouwverbod heeft-ie alleen die beslissing aangekaart, maar ik heb geen kwade woorden over de damclub in Delft gehoord.
Kinderen die het voor hun vader openemen zijn toch gewoon gezonde kinderen?
Da's waar (tot op zekere hoogte), moch ik later kinderen krijgen zou ik ook trots zijn as ze me verdedigden.

Noach Nash

Post by Noach Nash » Mon Apr 12, 2004 10:53

hans andriessen wrote: Noach Nash ??
Heb ik er een fan bij?

Dat die geruchten tot zelfs in Spanbroek reiken, zeg.
Het klopt niet geheel: mijn andere dochter heeft zelf geprobeerd het voor mij op te nemen.
Enne, de waarheid vertellen is niet "in een kwaad daglicht stellen".
Welke mevrouw heeft je die verkeerde informatie gegeven?
ken het mens niet zo, zat bij groepje gezamelijke kennissen, heb haar ook nie an de leugendetector willen leggen.
Maar ik las net dat u jeugdamtrainddiploma haalde. Stort u in et jeugdwerk, dat werkt helend.

hans andriessen

Post by hans andriessen » Mon Apr 12, 2004 11:32

Noach Nash wrote: ken het mens niet zo, zat bij groepje gezamelijke kennissen, heb haar ook nie an de leugendetector willen leggen.
Maar ik las net dat u jeugdamtrainddiploma haalde. Stort u in et jeugdwerk, dat werkt helend.
Heeft u een leugendetector? Daar wil ik mij wel aan onderwerpen, hoor. Wilt u het verslag dan aan de club sturen?

Het is wrang, dat ik juist door mijn inzet voor de jeugd van de Deltse damclub problemen met die club heb gekregen.

Post Reply