Linkdump

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Hanco Elenbaas

Re: Obama over de Bergrede

Post by Hanco Elenbaas » Wed Apr 29, 2009 19:31

Kosmos wrote:Wanneer ga je bekendmaken dat Obama de anti-Christ is, Hanco? De zogenaamd tot het christendom bekeerde Obama verwerpt hier enkele bijbelboeken en .... de bergrede van Christus...

http://www.youtube.com/watch?v=UnmS_vUL ... re=related
Obama is te onbenullig om de Antichrist te kunnen zijn, Tjalling. De Antichrist kun je beter zoeken onder de schatrijken die ervoor gezorgd hebben dat hun marionet Obama president kon worden van de Britse kroonkolonie VS. In protestants-christelijke kringen wordt gedacht dat de volgende paus, de laatste uit de profetie van de 12de eeuwse Ierse bisschop St. Malachy, de Antichrist wordt. Dat zou volgens de experts op het gebied van het zionisme en satanisme ook verklaren waarom Rothschilds, Rockefellers, Jezuïeten, Bavaria Illuminati en Vrijmetselaars al vanaf 1750 eendrachtig hun best hebben gedaan alle financiële en politieke macht naar zich toe te trekken en de mensen over te leveren aan de kwakzalverij van de farmaceutische industrie, aan slecht onderwijs waarin leugens voor feiten doorgaan, terwijl de televisie en kranten de rest doen door de mensen in slaap te wiegen met allerlei prietpraat.

Stewart Swerdlow zegt weer dat aan de top van de 13 rijkste families een "Pindar" staat, een soort opper-Reptilian. Volgens Swerdlow is de machtigste Rothschild de "Pindar", een soort paus voor de Antichristenen.

Volgens protestanten als Eric Jon Phelps is men bezig de troonsbestijging van de Antichrist voor te bereiden in Jeruzalem. Jaren geleden heb ik je wel eens verteld dat je kunt zien dat dat moment nabij is, als er op de Tempelberg iets vernield wordt, de Al-Aqsa moskee of de Dome of the Rock. Op die plaats zouden satanisten/zionisten/jezuïeten en handlangers de tempel van Salomo willen herbouwen om hun meester officieel te kronen tot heerser van deze planeet. We zullen zien wat ervan uitkomt! Volgens de Bijbel en volgens protestanten zal de heerschappij van de Antichrist slechts kort duren. Na een paar jaar en Armageddon zal hij met Vaticaan en al worden opgeblazen en ter helle varen, waar dat dan ook zijn mag. Wel zonde van al die mooie fresco's van Michelangelo...

Maar, Marino Barkel en Jan Schippers weten veel meer over deze kwestie dan ik, dus je kunt hun er beter naar vragen.

Gezellig

Post by Gezellig » Sat May 02, 2009 00:30

Does Jan Barkel know more?
About what's the world is coming to?

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sat May 02, 2009 16:56

De Telegraaf, za 02 mei 2009, 14:21 | 100 reacties

Landbouwsubsidie voor koning en multinationals

BRUSSEL - Koningshuizen en multinationals blijken de grootste ontvangers van landbouwsubsidies. Dat is aan het licht gekomen nu voor het eerst alle EU-landen de betalingen van landbouwsubsidies moesten openbaren.

Image
Foto: EPA

Zo ontving de Britse koningin vorig jaar 530.000 euro subsidie van Brussel, kroonprins Charles kreeg 180.000 euro voor haar landbouwgronden.

De grootste ontvanger in de EU lijkt de Ierse voedselfabrikant Greencore Group (83 miljoen euro). De Franse Doux Group, een fabrikant van kippenproducten, kreeg 62 miljoen euro, meldde de Brusselse nieuwssite EU Observer zaterdag.

In Nederland waren suikerproducenten Cosun en ED&F Man Sugar vorig jaar de grootste ontvangers. Elk kreeg zo'n 26,5 miljoen euro herstructureringssteun, volgens het ministerie van Landbouw. Ook Avebe en de Coöperatie Voedings Tuinbouw Nederland zijn grote ontvangers.

Nederland maakt de gegevens sinds 2006 openbaar. Door een EU-besluit moesten alle EU-landen de cijfers publiceren voor 1 mei. Alleen Duitsland heeft dat niet gedaan. Een rechter heeft dat verboden wegens privacybescherming. De Europese Commissie overweegt een rechtszaak te beginnen tegen Duitsland.

Gezellig

Post by Gezellig » Sat May 02, 2009 23:07

Soepsiedie for Sugar and for Elizabeth, what does the enlightend Jan Barkel think about that?

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue May 05, 2009 20:57

Shell(Rothschild)-mannetje Wouter Bos ontkent dat Nederland een belastingparadijs is voor multinationals.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GAJFjXDxBkM&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GAJFjXDxBkM&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

NRC, 5 mei 2009: Obama: Nederland belastingparadijs

NRC, 21 februari 2008: Multinationals betalen vrijwel geen belasting

NRC, 28 augustus 2007: Betalen multinationals belasting?

NRC, 28 februari 2008: De Jager belooft informatie belasting multinationals

Mark Hees

Post by Mark Hees » Wed May 06, 2009 08:17

Goh Hanco, heb je nog wel een leven als je in al deze onzin gelooft?
[img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed May 06, 2009 10:23

Mark Hees wrote:Goh Hanco, heb je nog wel een leven als je in al deze onzin gelooft?
Je kunt je misschien beter afvragen wat de kwaliteit van je leven voorstelt, als je dermate weinig van deze onderwerpen afweet dat deze onbenullige vraag in je is opgeborreld. [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] De mens is over het algemeen minder dan een mier, zegt een Volendams wijsgeer dan.

Mark Hees

Post by Mark Hees » Wed May 06, 2009 10:48

Hanco Elenbaas wrote:
Mark Hees wrote:Goh Hanco, heb je nog wel een leven als je in al deze onzin gelooft?
Je kunt je misschien beter afvragen wat de kwaliteit van je leven voorstelt, als je dermate weinig van deze onderwerpen afweet dat deze onbenullige vraag in je is opgeborreld. [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] De mens is over het algemeen minder dan een mier, zegt een Volendams wijsgeer dan.
Over mijn kwaliteit van leven hoef je je niet druk te maken, maar ik ben gevleid dat je je bezorgd maakt..... [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]

Of het een onbenullige vraag is, hangt maar net af hoe serieus je dit allemaal neemt. Jij duidelijk meer dan ik.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed May 06, 2009 11:02

Mark Hees wrote:Over mijn kwaliteit van leven hoef je je niet druk te maken, maar ik ben gevleid dat je je bezorgd maakt..... [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]

Of het een onbenullige vraag is, hangt maar net af hoe serieus je dit allemaal neemt. Jij duidelijk meer dan ik.
Niemand die ik ken maakt zich druk om jou, Mark. Dat doe je zelf immers al genoeg. Mogelijk leren de verzamelde avonturen van Goofy en Mickey Mouse jou meer over de kwaliteit van jouw leven dan dit topic. Het zij zo. De mens is over het algemeen minder dan een mier, zegt een Volendams wijsgeer, dus waar zou jij je zorgen over moeten maken? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed May 06, 2009 11:08

Jim Marrs (schrijver van onder meer 'Crossfire', het boek waarop Oliver Stone zijn scenario voor 'JFK' baseerde) in zijn laatste boek 'Above Top Secret', uitgebracht eind 2008:
Jim Marrs wrote: But it is not just the Earth that seems to be impacted by a changing environment. In 2005, data from NASA's Mars Global Surveyor and Odyssey missions revealed that the carbon dioxide "ice caps" on Mars had been shrinking for three summers in a row. Russian scientist Habibullo Abdussamatov, head of space research at St. Petersburg's Pulkovo Astronomical Observatory, attributed warming on both Mars and the Earth to changes taking place on the Sun. "Man-made greenhouse warming has made a small contrubution to the warming seen on Earth in recent years, but it cannot compete with the increase in solar irradiance", stated Abdussamatov. Mainstream climatologists, who have long been immersed in the politics of global warming, did not readily accept his views. Additionally, the outer planets have become more luminescent, indicating rising temperatures.

Other researchers sincerely believe that all this activity may be due to solar system wide disruption caused by some heavenly object not yet discovered or made public. The ancient Sumerians in their cuneiform stone tablets called this visitor Nibiru, the "Planet of the Crossing", because its orbit crosses the solar system between Mars and Jupiter. They said it proceeds on an elliptical orbit that takes it far outside the solar system before being pulled back by gravitational force. Nibiru has been symbolized in numerous societies -particularly Egyptian- as a "winged disc", a circle with wings stretching to either side.

Reports claim that Nibiru can be seen by the naked eye beginning on May 15, 2009, and by December 21, 2012, its arrival will be plain to all. Major earthquakes and other events will begin by February 14, 2013, according to some accounts.
(Jim Marrs - Above Top Secret p. 275-276)

Dus al die bange mensen die op 21 december 2012 naar Tsjechië willen vertrekken of hoog de Pyreneeën in, kunnen hun vlucht beter uitstellen tot na 13 februari 2013.

<center> <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jJV4wrNwWDU&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jJV4wrNwWDU&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Mark Hees

Post by Mark Hees » Wed May 06, 2009 11:47

Hanco Elenbaas wrote:
Mark Hees wrote:Over mijn kwaliteit van leven hoef je je niet druk te maken, maar ik ben gevleid dat je je bezorgd maakt..... [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]

Niemand die ik ken maakt zich druk om jou, Mark. Dat doe je zelf immers al genoeg. Mogelijk leren de verzamelde avonturen van Goofy en Mickey Mouse jou meer over de kwaliteit van jouw leven dan dit topic. Het zij zo. De mens is over het algemeen minder dan een mier, zegt een Volendams wijsgeer, dus waar zou jij je zorgen over moeten maken? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Gelukkig dan maar dat we niet zoveel gemeenschappelijke kennissen hebben. Goofy en Mickey Mouse? Die zijn toch getekend door Walt Disney? Daar was toch ook wat mee? [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed May 06, 2009 12:32

Shellmannetje Wouter Bos krijgt ervan langs:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Gcdg2wn2eQI&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Gcdg2wn2eQI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Planet X

Post by Kosmos » Thu May 07, 2009 23:20

Wanneer komt die planet X weer eens langs? Die lui hebben dringend goud nodig om de atmosfeer van hun planeet te stabiliseren! Even bij de FED langs dus, die Fort Knox heeft leeggeroofd!
Ik sprak laatst met twee meisjes die bij een Nibiru-lezing (niburu?) waren. Ze waren erg mooi, dus plots geloofde ik een beetje in hun verhaal en stelde allerhande belangstellende vragen... Ze zagen in mij een kandidaat-reptillian (wat ik meteen bevestigde als zeer wel mogelijk) met mijn rare, bruine ogen...
Ik keek op de webiste van niburu die ze me gaven en daar stond de komst van Niburu in 2003 beschreven... Uiteraard heeft Nasa de terugkomst van Niburu in ons zonnestelsel geheim gehouden, maar waar blijven ze? Ik wacht nu al 6 jaar! Of was het een list om de regeringen der wereld te slim af te zijn en wordt de komst uitgesteld tot pakweg 2012? [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
Goed en wel, na een verhaal over hoe onbewust de mens toch leeft, vertrokken beide dames naar ... Mac Donalds (ondanks mijn protesten!)......
Heaven is no location, but a state of mind

Dammertje

Post by Dammertje » Fri May 08, 2009 00:12

Vanavond debat bij Pauw & Witteman met 9 lijsttrekkers voor de Europese Verkiezingen.

Hanco Elenbaas

Re: Planet X

Post by Hanco Elenbaas » Fri May 15, 2009 03:53

Kosmos wrote:Wanneer komt die planet X weer eens langs? Die lui hebben dringend goud nodig om de atmosfeer van hun planeet te stabiliseren! Even bij de FED langs dus, die Fort Knox heeft leeggeroofd!
Ik sprak laatst met twee meisjes die bij een Nibiru-lezing (niburu?) waren. Ze waren erg mooi, dus plots geloofde ik een beetje in hun verhaal en stelde allerhande belangstellende vragen... Ze zagen in mij een kandidaat-reptillian (wat ik meteen bevestigde als zeer wel mogelijk) met mijn rare, bruine ogen...
Ik keek op de webiste van niburu die ze me gaven en daar stond de komst van Niburu in 2003 beschreven... Uiteraard heeft Nasa de terugkomst van Niburu in ons zonnestelsel geheim gehouden, maar waar blijven ze? Ik wacht nu al 6 jaar! Of was het een list om de regeringen der wereld te slim af te zijn en wordt de komst uitgesteld tot pakweg 2012? [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
Goed en wel, na een verhaal over hoe onbewust de mens toch leeft, vertrokken beide dames naar ... Mac Donalds (ondanks mijn protesten!)......
Dit is een twee jaar oud filmpje waarin ook gezegd wordt dat Nibiru vanaf 15 mei 2009 voor het eerst met het blote oog kan worden waargenomen. Hoe serieus de voorspellingen voor de periode 2012-2014 zijn, kan ik niet beoordelen. In ieder geval zijn ze zeer omstreden.
<center>
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/U-3RLx_4Y5Y&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/U-3RLx_4Y5Y&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Post Reply