Forum als schandpaal?

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Post Reply
sun
Posts: 28
Joined: Wed Oct 18, 2006 15:24

Forum als schandpaal?

Post by sun » Sun Oct 28, 2007 14:08

Het volgende is recent op het Nieuwe Forum geplaats:
... de egenstander van Paul liep met een brede grimas door de zaal en vertrok na de beslissing spoorslags naar huis. Hij moet wel een enorm fijn gevoel aan die middag hebben overgehouden.
wordt vervolgd....
Of het incident waar is, weet ik niet. De "dader" is in ieder geval de pineut. Hij wordt bij naam genoemd en veroordeeld. Dit laatste werd nog een bekrachtigd door een post met de mening "te triest voor woorden", opgesierd met een poppetje met middelvinger.

"Daders" komen nu in een netelige positie. Ze hoeven niet te reageren, maar dan blijven bij vele de veroordelingen hangen als waarheid. Ze kunnen ook wel reageren, maar je moet dan van goeden huize komen. De waarheid wil dan nog wel eens verliezen van uitdrukkingsvaardigheden en redeneertalent.

Het forum wordt gelezen door veel mensen. Dat weten de schrijvers ook.
Genoemde posten vind ik misbruik maken van het forum. Er zijn andere methoden, chiquere methoden.

Sun

ildjarn
Posts: 1537
Joined: Tue Aug 22, 2006 15:38
Real name: Joost de Heer

Post by ildjarn » Sun Oct 28, 2007 14:49

Persoonlijk zou ik nooit zo willen winnen, maar het gaat hier ook om het teambelang, en als de reglementen toestaan dat het gedrag van Paul bestraft kan worden met een nederlaag, dan kan ik me de reactie van de tegenstander voorstellen.

Wat ik zelf duidelijk minder vind is dat deze speler meteen weggaat. Blijkbaar zat er tóch niet echt een teamhart in zijn lijf?
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!

blondegod
Posts: 562
Joined: Wed Nov 05, 2003 00:53

Re: Forum als schandpaal?

Post by blondegod » Mon Oct 29, 2007 12:15

sun wrote:Het volgende is recent op het Nieuwe Forum geplaats:
... de egenstander van Paul liep met een brede grimas door de zaal en vertrok na de beslissing spoorslags naar huis. Hij moet wel een enorm fijn gevoel aan die middag hebben overgehouden.
wordt vervolgd....
Of het incident waar is, weet ik niet. De "dader" is in ieder geval de pineut. Hij wordt bij naam genoemd en veroordeeld. Dit laatste werd nog een bekrachtigd door een post met de mening "te triest voor woorden", opgesierd met een poppetje met middelvinger.

"Daders" komen nu in een netelige positie. Ze hoeven niet te reageren, maar dan blijven bij vele de veroordelingen hangen als waarheid. Ze kunnen ook wel reageren, maar je moet dan van goeden huize komen. De waarheid wil dan nog wel eens verliezen van uitdrukkingsvaardigheden en redeneertalent.

Het forum wordt gelezen door veel mensen. Dat weten de schrijvers ook.
Genoemde posten vind ik misbruik maken van het forum. Er zijn andere methoden, chiquere methoden.

Sun
Onsportief gedrag, meer kan ik er toch niet van maken.....Allah, als je zo in het teambelang wilt winnen.......daar kan ik me ergens wel in vinden (alhoewel er nog genoeg "tegens" zijn). Maar het feit dat deze persoon meteen naar huis gaat kan ik dan absoluut niet rijmen! Daar gaat het mij dan voornamelijk ook om.

Het is natuurlijk beter om het verhaal van beide kanten te horen, Dieter zal er waarschijnlijk wel een enorme portie frustratie in gestoken hebben, zodat het lijkt dat de betreffende persoon "slecht" is.

Maar goed....ik blijf gewoon bij m'n standpunt......triest

Post Reply