Nu zijn we het helemaal eens.Guest wrote:De mogelijkheid die jij oppert valt voor mij onder de noemer dat er "iets heel ersntigs is gebeurd"! Consistent dus met mijn eerder beoordeling van dit probleem.Hanco Elenbaas wrote:
Als je de feiten niet helemaal kent, of erger, ze helemaal niet kent, dan zou het toch ook zo kunnen zijn dat die groep mensen die het besluit nam, (heel) verkeerd is geïnformeerd door het bestuur van die vereniging?
Ik zeg niet dat dat zo is, ik opper het slechts als mogelijkheid.
Maar ik weet het domweg niet dus het heeft weinig zin om er veel woorden aan vuil te maken!
Gebouwverbod
- Hanco Elenbaas
Stop de persen. Hanco en guest zijn het met elkaar eens..... [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Hanco Elenbaas wrote:Nu zijn we het helemaal eens.Guest wrote:De mogelijkheid die jij oppert valt voor mij onder de noemer dat er "iets heel ersntigs is gebeurd"! Consistent dus met mijn eerder beoordeling van dit probleem.Hanco Elenbaas wrote:
Als je de feiten niet helemaal kent, of erger, ze helemaal niet kent, dan zou het toch ook zo kunnen zijn dat die groep mensen die het besluit nam, (heel) verkeerd is geïnformeerd door het bestuur van die vereniging?
Ik zeg niet dat dat zo is, ik opper het slechts als mogelijkheid.
Maar ik weet het domweg niet dus het heeft weinig zin om er veel woorden aan vuil te maken!
Hans heeft mij gevraagd er niet te veel over te zeggen maar als ik zijn verhaal 'dubbel zo erg' zou interpreteren dan is er nog steeds geen sprake van iets heel ernstigs.Guest wrote:Overigens is het voor mij nog steesd volstrekt onduidelijk wat de aanleiding(en) is/zijn geweest voor deze zware sanctie van DOS. Een hele groep mensen die besluit om de vander van een van hen niet meer in hun clubgebouw te willen zien... Ik kan niet anders concluderen dat er in ieder geval iets heel ernstigs gebeurd moet zijn.
Zonder kennis over de toedracht is het voor mij zinloos om inhoudelijk enig oordeel over deze zaak te vellen.
Vraagje, een paar opmerkingen:Vraagje wrote: Hans heeft mij gevraagd er niet te veel over te zeggen maar als ik zijn verhaal 'dubbel zo erg' zou interpreteren dan is er nog steeds geen sprake van iets heel ernstigs.
1. Je hebt een kant van het verhaal gehoord, dus je bent bij voorbaat niet al te geloofwaardig
2. "Wat erg is en wat niet" is helaas niet een universeel gegeven. Ieder mens kan hier een volstrekt andere mening over hebben
3. Als je echt oprecht van plan bent er niet teveel over te zeggen dan moet je zeker niet suggeren dat het allemaal niet zo erg was. Dat is namelijk zo ongeveer het belangrijkste gegeven van deze zaak en jij bent niet gepositioneerd dat oordeel te vellen (punt 1 en 2)