nieuwe opzet NK een positieve ontwikkeling

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Urker

Post by Urker » Fri Apr 14, 2006 17:17

Heusdens bereikt groot voordeel in de opening, het lijkt me nu al nauwelijks houdbaar voor Jeroen. De aanwezigheid van Henk lijkt verlammend te werken. Waarom hoor ik niemand over het enorme winstpercentage op dit schitterende NK. Prima georganiseerd, mooie partijen, uitstekende lokatie. Mooi om te zien hoe Scholma de strijd aan gaat tegen Thijssen. Maar nogmaals, Heusdens komt eraan.

composite

Post by composite » Sun May 07, 2006 22:57

Ben Anonien wrote:
Urker wrote:Ja daar heb je gelijk in. Zou het mogelijk zijn om een deelnmersveld met alleen maar remises te bewerkstelligen?
Dan moeten we Meijer dus ook hebben. Plus Dolfing. Wie vallen er af?
Mogelijk moeten we zelfs Kosior nog afstoffen.
Kosior is veel te zwak en zal hooguit vijf remises halen. Hein Wilsens, de sublieme (?) problemist, zal het nog slechter doen dan Kosior, maar Wilsens heeft wel een brommer en een Surinaamse vrouw. Een van de pseudoniemen van Gortmans was K.K. Kurk uit Urk, vandaar dat Urker.
Hé, wat moet ik nu weer lezen? Ik heb mij in mijn al meer dan een halve eeuw durende aanwezigheid op deze aardkloot nog nimmer mogen verheugen in het bezit van een brommer, beste Ben.

Urker

Post by Urker » Fri May 12, 2006 19:37

Daarmee is het bezit van een Surinaamse vrouw niet uitgesloten Heintje

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Fri May 12, 2006 20:50

Urker wrote:Daarmee is het bezit van een Surinaamse vrouw niet uitgesloten Heintje
Onzinnige opmerking, Urker.

Marokkanen bezitten een vrouw, maar in de Surinaamse gemeenschap wordt nooit in dit soort termen gesproken.

Zusje

Post by Zusje » Sat May 13, 2006 11:31

laten we het er gewoon op houden dat niemand een vrouw kan bezitten!! en andersom precies hetzelfde......

en ging dit niet over de nieuwe opzet van het nk??? we dwalen nu echt weer eens af! stick to the topic

Post Reply