Ron Heusdens en andere helden te huur

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Post Reply
Hanco Elenbaas

Ron Heusdens en andere helden te huur

Post by Hanco Elenbaas » Thu Dec 08, 2005 14:47

HELDEN TE HUUR
Pffff

Goed.

Men kan mij dus huren.

www.heldentehuur.nl

Groet Ron.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Thu Dec 08, 2005 18:10

Ik probeerde een T-shirt met de beeltenis van Ron Heusdens erop te bestellen maar dat lukte (helaas of gelukkig) niet!

Ron Heusdens

Post by Ron Heusdens » Thu Dec 08, 2005 23:56

Kees zou ook benaderd zijn. Nou hoop ik maar dat ie mij snel vergezelt. Sta ik tenminste niet in mn eentje in mn hemd [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]

Heb je dat al geprobeerd, Bert? Een hemd met bv Dennis vd Geest? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

steenslag

Post by steenslag » Fri Dec 09, 2005 01:19

Geachte heer Heusdens,

Ik trof u aan op de webzijde "helden te huur". Welnu, steenslag B.V. heeft een aantal doelstellingen, die enigszins in het slop dreigen te geraken. Een Held, dat is mogelijk precies wat we nodig hebben. De doelstellingen van steenslag B.V. zijn hieronder kort weergegeven:

-Het beeindigen van voedselgebrek alsmede armoede voor de gehele wereldbevolking
-Het bewerkstelligen van wereldvrede (bij voorkeur nog voor de kerst)
-Het bestrijden van onwetendheid in het algemeen, en op het gebied van damproblemen in het bijzonder, sinds 2001. (Het duurt wat langer dan we verwachtten.)

Kunt u referenties met betrekking tot het bestrijden van Gruwelijke Monsters en het Rechtzetten van Vreselijke Misstanden overleggen? Ook het Voorkomen van Akelige Rampen strekt tot aanbeveling.

Ik wil u er wel op attenderen dat het gebruik van Kryptonite, met het oog op de huidige dopingregels, onacceptabel is.

Wij zien uw reaktie met belangstelling tegemoed,

steenslag B.V.

Dieter

Post by Dieter » Fri Dec 09, 2005 08:47

Mijn bedrijf huurde al Co Stompe voor ons jaarlijkse bedrijfsfeest en het was een enorm succes kan ik wel zeggen. Sporters die gevraagd worden voor feesten, clinics etc. moeten zich uiteraard wel goed voorbereiden op zo'n dag, het kan een heel aardige formule zijn om extra inkomsten te genereren en je eigen sport te promoten.
Ik vrees een beetje dat dammers daar niet mee om weten te gaan. In dat opzicht was Jannes van der Wall een uitzondering, hij zou het wel geweten hebben.

Post Reply