Noord-Hollands kampioenschap

Discussies over damsport (in het Nederlands)

Wie wordt er Noord-Hollands kampioen?

Richard Mooser
4
27%
Arjan vd Berg
0
No votes
Martin van Dijk
9
60%
Tanja Chub
1
7%
Ramon Sakidin
1
7%

Total votes: 15

Blind_Curve

Post by Blind_Curve » Wed Nov 26, 2003 15:08

Halve Gare wrote:In Gelderland ging het helaas minder voorspoedig voor de forumdeelnemers. Zowel Reinier Stortelder als ikzelf overleefde het niet.
Ik ben anders wel door hoor! [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

Vraagje

Post by Vraagje » Wed Nov 26, 2003 18:43

Blind_Curve wrote:
Halve Gare wrote:In Gelderland ging het helaas minder voorspoedig voor de forumdeelnemers. Zowel Reinier Stortelder als ikzelf overleefde het niet.
Ik ben anders wel door hoor! [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Joost?

Dan zal ik maar voor je duimen dat je je tentamen niet gehaald hebt [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]

Vraagje

Post by Vraagje » Wed Nov 26, 2003 18:50

PeterHt wrote:Halve Gare mag dan zeker geen 'vraagjes' stellen hier, Erik?

Waarom trouwens een alias, als je je toch bekend maakt...
Ik had de naam halve gare gemaakt om te reageren op het forum. Bij enkele reacties gaf ik aanwijzingen waaruit men af kon leiden wie ik was. Toen ik daarom een vraag wou stellen over wie fout zat op VOG, leek het me verstandiger een nieuwe naam aan te maken om zo vooringenomenheid te voorkomen. Bert Zwart ('ik ken er maar één die gek genoeg is om zoiets aan een forum voor te leggen') en een V.d. Hurk (dacht me te herkennen aan de wijze van schrijven en vond bevestiging in het games archive op VOG) kwamen er echter achter wie ik was. Toen ik vervolgens ten onrechte werd beschuldigd inzake het royement van TG vond ik het nodig daarop te reageren en zag geen reden daarvoor een nieuwe naam aan te maken.

Op zich heb ik er overigens niets op tegen als iemand anoniem is op een forum, mits hij zich gedraagt.

Post Reply