Beste forumbezoekers,
Ik ben op zoek naar videomateriaal over dammen. Bijv. een damcursus (is lang geleden ooit op TV geweest, met Rob Clerc als presentator) of iets dergelijks, wat ik kan gebruiken als doorlopende vertoning bij de open dag, gekoppeld aan de ingebruikname van ons nieuwe clubgebouw.
Als iemand mij daaraan zou kunnen helpen krijgt hij/zij gegarandeerd een uitnodiging met kans op leuke prijzen! [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Weet je meer? mailen graag, naar damclublent@xs4all.nl
videomateriaal gezocht
Re: videomateriaal gezocht
Kijk eens op www.beeldengeluid.nl. Met de juiste zoekwoorden krijg je soms prachtig materiaal te zien (oude bioscoopjournaals bijvoorbeeld). Ik weet alleen niet of je dat kunt kopiëren....akkebono wrote:Beste forumbezoekers,
Ik ben op zoek naar videomateriaal over dammen. Bijv. een damcursus (is lang geleden ooit op TV geweest, met Rob Clerc als presentator) of iets dergelijks, wat ik kan gebruiken als doorlopende vertoning bij de open dag, gekoppeld aan de ingebruikname van ons nieuwe clubgebouw.
Als iemand mij daaraan zou kunnen helpen krijgt hij/zij gegarandeerd een uitnodiging met kans op leuke prijzen! [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
... And I'll bury my soul in a scrapbook...
Leonard Cohen
Leonard Cohen
- Hanco Elenbaas
Re: videomateriaal gezocht
Bert Dollekamp heeft een video gemaakt van de uitzendingen op RTL van de match Tsjizjov - Sijbrands (20-20) in 1990, met commentaar van Jannes van der Wal en de spelers.akkebono wrote:Beste forumbezoekers,
Als iemand mij daaraan zou kunnen helpen krijgt hij/zij gegarandeerd een uitnodiging met kans op leuke prijzen!
<center></center>
Bij Frank Groeneveld kun je een video kopen over het NK 2003 in Amsterdam en bij PWG circuleert een CD-ROM over dammen in Zeeland.