Camping : Brunssum open

Discussies over damsport (in het Nederlands)

Volgend jaar weer de hitjesvijver, of tog een andere camping ? (lemmen, kloosterziel ? ? )

Poll ended at Tue Aug 16, 2005 20:00

zelfde camping (zonder bepaalde mensen)
5
31%
andere camping (samn uit samen thuis)
11
69%
 
Total votes: 16

Rrrafki
Posts: 7
Joined: Sun Aug 14, 2005 19:49

Camping : Brunssum open

Post by Rrrafki » Sun Aug 14, 2005 20:00

HHHHHHHHHHHoe is ut !

Rrrafki
Posts: 7
Joined: Sun Aug 14, 2005 19:49

Post by Rrrafki » Sun Aug 14, 2005 20:48

Wat vonden jullie van de camping wast gezellig of zeg je.....Nou....Nee

MonestrySoul
Posts: 132
Joined: Wed Nov 05, 2003 22:42
Location: Holland

Post by MonestrySoul » Mon Aug 15, 2005 16:02

was erg gezellig, maar volgend jaar wordt het eens tijd om een andere camping op te zoeken!

Er is zelfs een camping dichterbij het speellokaal, waar de dammers zich vast ook wel goed kunnen vermaken, en waar de buurt minder crimineel is!

User avatar
Kosmos
Posts: 7564
Joined: Mon Sep 29, 2003 15:21
Real name: Tj. Goedemoed
Location: Ktar
Contact:

Post by Kosmos » Mon Aug 15, 2005 22:06

MonestrySoul wrote:was erg gezellig, maar volgend jaar wordt het eens tijd om een andere camping op te zoeken!

Er is zelfs een camping dichterbij het speellokaal, waar de dammers zich vast ook wel goed kunnen vermaken, en waar de buurt minder crimineel is!
Wat is er mis met de Hitvijver? Sympathieke campingbaas toch?
Heaven is no location, but a state of mind

Rood
Posts: 3
Joined: Tue Aug 16, 2005 11:00

camping de hitjesvijver

Post by Rood » Tue Aug 16, 2005 11:04

Ik stel voor om camping de hitjesvijver met z'n allen geheel te boycotten

Rood
Posts: 3
Joined: Tue Aug 16, 2005 11:00

Post by Rood » Tue Aug 16, 2005 11:05

Nee ger van den akker heeft het dit jaar veel te bont gemaakt en dit was de druppel

User avatar
Arjen de Mooij
Posts: 976
Joined: Mon Sep 29, 2003 11:23
Location: Rijnsburg
Contact:

Post by Arjen de Mooij » Tue Aug 16, 2005 12:04

Vertel!

Rood
Posts: 3
Joined: Tue Aug 16, 2005 11:00

Post by Rood » Tue Aug 16, 2005 13:31

De tent van martijn rentmeester was verplaatst en lemmen en kloosterziel werden daarvan beschuldigd zonder enige vorm van bewijs en wij zouden bij de boom voor de kantine te veel lawaai hebben gemaakt maar er is nooit iemand op ons afgekomen om ons dat te vertellen dat werd allemaal op de laatste avond verteld door ger van den akker aan lemmen en kloosterzie en dat is voor ons de reden voor een algeheel boycot van camping de hitjesvijver en in het speciaal henk stoop en ger van den akker

User avatar
Kosmos
Posts: 7564
Joined: Mon Sep 29, 2003 15:21
Real name: Tj. Goedemoed
Location: Ktar
Contact:

Post by Kosmos » Tue Aug 16, 2005 15:01

Rood wrote:De tent van martijn rentmeester was verplaatst en lemmen en kloosterziel werden daarvan beschuldigd zonder enige vorm van bewijs en wij zouden bij de boom voor de kantine te veel lawaai hebben gemaakt maar er is nooit iemand op ons afgekomen om ons dat te vertellen dat werd allemaal op de laatste avond verteld door ger van den akker aan lemmen en kloosterzie en dat is voor ons de reden voor een algeheel boycot van camping de hitjesvijver en in het speciaal henk stoop en ger van den akker
Bewijs? Dat was vorig jaar ook niet nodig om Kat en mij er na 1 nachtje af te trappen.
Er was wel bewijs dat Ger een knaapje had afgeranseld met hulp van Aap.
Heaven is no location, but a state of mind

Ben Anoniem
Posts: 930
Joined: Fri Apr 09, 2004 20:38

Post by Ben Anoniem » Tue Aug 16, 2005 15:29

Deze gemorste kots is niet direct begrijpelijk, uiteraard.
Bewezen is dat Kotsmors deelnam aan uitschelden.
En dat op basis van een gerucht.
Neemt niet weg dat Waarde Kotsmors superieur is aan negers en moslims, want hij is wit en kent de ware God.

Blind_Curve
Posts: 51
Joined: Mon Nov 03, 2003 23:18
Location: Arnhem

Post by Blind_Curve » Tue Aug 16, 2005 15:52

Ben Anoniem wrote:Deze gemorste kots is niet direct begrijpelijk, uiteraard.
Bewezen is dat Kotsmors deelnam aan uitschelden.
En dat op basis van een gerucht.
Neemt niet weg dat Waarde Kotsmors superieur is aan negers en moslims, want hij is wit en kent de ware God.
Het zou prettig zijn als je een beetje respect toont voor een ander. Hopelijk is dit niet teveel gevraagd.

Ratingrunner
Posts: 80
Joined: Tue Aug 03, 2004 15:24

Post by Ratingrunner » Tue Aug 16, 2005 16:08

Blind_Curve wrote:
Ben Anoniem wrote:Deze gemorste kots is niet direct begrijpelijk, uiteraard.
Bewezen is dat Kotsmors deelnam aan uitschelden.
En dat op basis van een gerucht.
Neemt niet weg dat Waarde Kotsmors superieur is aan negers en moslims, want hij is wit en kent de ware God.
Het zou prettig zijn als je een beetje respect toont voor een ander. Hopelijk is dit niet teveel gevraagd.
Tsja Blind Curve.....En dat was nog maar de nummer 4 uit ons Kutdammersklassement. [img]images/smilies/icon_sad.gif[/img]

Rrrafki
Posts: 7
Joined: Sun Aug 14, 2005 19:49

Post by Rrrafki » Tue Aug 16, 2005 19:40

Ik hoorde trouwens ook dat er iemand was die voor alle veiligheid een alarm op zijn tent had gezet [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

User avatar
Kosmos
Posts: 7564
Joined: Mon Sep 29, 2003 15:21
Real name: Tj. Goedemoed
Location: Ktar
Contact:

Post by Kosmos » Tue Aug 16, 2005 20:41

Blind_Curve wrote:
Ben Anoniem wrote:Deze gemorste kots is niet direct begrijpelijk, uiteraard.
Bewezen is dat Kotsmors deelnam aan uitschelden.
En dat op basis van een gerucht.
Neemt niet weg dat Waarde Kotsmors superieur is aan negers en moslims, want hij is wit en kent de ware God.
Het zou prettig zijn als je een beetje respect toont voor een ander. Hopelijk is dit niet teveel gevraagd.
Bert Bervoets, de azijnzuiper, die een 'kotsmorst' kapittelt om een 'aap', heeft het scherp gezien. Ik ben - herstel, wás - een gemene islamofobe racist!
Ik bied bij deze alle negers mijn excuses aan. In een palindroom heb ik negers neergezet als slaven en dat is natuurlijk erg racistisch.
Ik bied ook mijn excuses aan aan alle blanken. In het zelfde palindroom heb ik de blanke neergezet als kolonist, als slavendrijver, kortom als onderdrukker. (Al vind Bert dát natuurlijk niet erg, want blanken zwart afschilderen, ach, dat is politiek wel correct) Fred Kok in het bijzonder heb ik waarschijnlijk veel pijn gedaan door hem als regent op Java te laten figureren. En niet als grap, nee in een serieuze palindroom, mensen, ik zit in zak en as! Ik scheur mijn kleren! (Kut, ik had net nieuwe gekocht...)
Zeker in het licht van de woorden van berouw van de heer Bot over het koloniale verleden van Nederland in de Gordel van Smaragd, is excuus op zijn plaats.
Ik bied ook alle moslims mijn excuses aan. Ten eerste omdat ik wel eens Coca Cola gedronken heb. Ten tweede omdat ik niet het vermogen bezit de schoonheid te ontwaren in hun vreedzame godsdienst. En alle ongelovige arabieren wil ik ook mijn verontschuldigingen aanbieden, want dat zijn volgens Bert ook moslims. En zwarte of blanke moslims: Dubbel excuus!
Ook excuus aan alle Aziaten, omdat zij er maar bekaaid vanaf komen steeds. Moslims, negers en blanken, altijd zij, maar die hardwerkende Aziaten maar overslaan in zowel discriminatie als loftuitingen. Nooit eens aandacht. Nee, dan kun je beter homo zijn. Mocht ik over deze andersgeaarde groep mensen nog eens een kwinkslag loslaten, bij voorbaat excuus!
Ook alle vrouwen bied ik excuus aan. Ik heb een dammeisje als lustobject behandeld (die foto!). Bert weet precies wat ik bedoel. Ik was (maar dankzij Bert Bervoets zal ik mijn leven beteren en alleen nog politiek correcte dingen zeggen!) niet alleen islamofoob racist, maar ook seksist!
Dat terwijl ik had moeten beseffen dat vrouwen gelijkwaardig zijn in alle opzichten aan moslims en negers.
Het noemen alleen al van een woord als neger, vreselijk is het, zwaar racistisch! En dan ook nog in een palindroom!

Nogmaals dit racistische palindroom:

Nors regent Fred Kok derft negers, Ron!

Het is heel erg nu ik het nogmaals lees.....

Maar de belangrijkste groep mede-organismen die ik graag excuus wil aanbieden zijn alle kippen. Ik heb Bert Bervoets, in verband met zijn nogal zieke geest, wel eens kippenneuker genoemd. En dat is wel beledigend!
Ik bedoel, als kip ben je dan wellicht niet zo kieskeurig, maar door Bert Bervoets genomen worden... dan is de Janjaweed (mensen met een vreedzame godsdienst, beetje woeste seksuele opvattingen, verder niks mis mee, bij voorbaat excuus) nog minder erg! Je zult als kip maar afgeschilderd worden als lustobject van bert Bervoets! Dat zal de kip pijn gedaan hebben. Vandaar, mijn diepgemeende excuus!
Heaven is no location, but a state of mind

Ben Anoniem
Posts: 930
Joined: Fri Apr 09, 2004 20:38

Post by Ben Anoniem » Tue Aug 16, 2005 21:30

Het gemorste kots wordt opgelikt, onsmakelijke maar toch ook moedige aktie.
Hoewel, niet wat betreft de camping, waar het hier toch om gaat. Dus, Kotsmors, waar blijven de excuses aan de apen en aan Verhaar?

Post Reply