Wie wordt er kampioen in de NC
- Teun van de Krol
- Hanco Elenbaas
- Teun van de Krol
ik reken ook op Hiltex2 [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Last edited by Teun van de Krol on Wed Nov 19, 2003 14:23, edited 2 times in total.
-
CEMA in de hoofdklasse kampioen? Nee! Na vijf rondes kan je concluderen dat CEMA helemaal niet zo'n sterke ploeg heeft: Enkele spelers zijn duidelijk op hun retour en daarbij ook nog problemen met invallers. s'Gravenpolder is voor mij favoriet. Dat is gewoon het meest evenwichtige team in die klasse. Hopelijk hebben ze dit jaar hun zenuwen goed in de hand. Drie punten voorsprong op CEMA moet genoeg zijn.
Mijn prognose:
E: Huissen
H: PWG
1a: DVSB
1b: TDV
Mijn prognose:
-
Bert, je was me net voor met je reactie.
Ik moest toch even op Teun's prognose reageren.
CEMA is op papier verreweg de sterkste, maar het lijkt er (nog) niet uit te komen. PWG krijgt in 2004 nog enkele zware kluifjes, maar is toch mijn favoriet voor de titel (alhoewel ik mogelijk bevooroordeeld ben)!
CEMA is op papier verreweg de sterkste, maar het lijkt er (nog) niet uit te komen. PWG krijgt in 2004 nog enkele zware kluifjes, maar is toch mijn favoriet voor de titel (alhoewel ik mogelijk bevooroordeeld ben)!
Beert ik moet je helaas gelijk geven als het gaat om de kansen van Cema/DVZ, met drie punten achterstand hebben we behoorlijk zitten knoeien. Op eigen kracht kunnen we niet meer naar de top en voor mij is daarom Troesoe nu de grote favoriet. De zeeuwen hebben nog een loodzwaar programma en omdat er ook nog het onderlinge duel tussen 's-Gravenpolder en Cema/DVZ is zal Troesoe normaal gesproken moeten profiteren.Bert Zwart wrote:CEMA in de hoofdklasse kampioen? Nee! Na vijf rondes kan je concluderen dat CEMA helemaal niet zo'n sterke ploeg heeft: Enkele spelers zijn duidelijk op hun retour en daarbij ook nog problemen met invallers. s'Gravenpolder is voor mij favoriet. Dat is gewoon het meest evenwichtige team in die klasse. Hopelijk hebben ze dit jaar hun zenuwen goed in de hand. Drie punten voorsprong op CEMA moet genoeg zijn.
Mijn prognose:
Problemen met invallers hebben we niet Bert, er is gewoon een 12 mans selectie met roleer systeem, het is wel zo dat sommige spelers ver beneden hun kunnen spelen. versleten?? weet ik niet!
mijn tips voor de titel
Ere, Huissen (dat is niet zo meoilijk meer te voorspellen)
Hoofd, Troesoe
1A DVSB
1B Damlust (maar dat zal nog wel heel spannend worden)
- Teun van de Krol
Dominique wrote:Bert, je was me net voor met je reactie.
dominque . IK dacht al wel dat je op CEMA zou reageren, maar hier
3 punten is niet veel met een onderlinge ontmoetig erbij. Daarom is in 1B eigenlijk ook behoorlijk open. Niet dat ik het PWG niet gun, maar dit terzijde.
degradatie
ere:?
hoofd: duo2
1a: harderwijk
1B:?
ere en 1b is lastig overwinningen en nnderlagen liggen dicht bij elkaar. Veel blauwe cijfers ondere diagionaal. Dus moeilijk te voorspellen.
volgend seizoen dan maar Zwart, Goedemoed en van de Weerdhof aantrekken voor de broodnodige verjonging [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
-
Zwart en Goedemoed dat zijn reeds ouwe lullen Dieter!Dieter wrote:volgend seizoen dan maar Zwart, Goedemoed en van de Weerdhof aantrekken voor de broodnodige verjonging [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Stel je niet aan snotneus, wat moet ik niet zeggen [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Bert Zwart wrote:Zwart en Goedemoed dat zijn reeds ouwe lullen Dieter!Dieter wrote:volgend seizoen dan maar Zwart, Goedemoed en van de Weerdhof aantrekken voor de broodnodige verjonging [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Ereklasse: Heijting Huissen. Ik zie geen reden waarom die het niet zouden worden.
Hoofdklasse: De Vaste Zet. Dat scheelt weer 200 kilometer heen en terug volgend jaar
1A: DVSB : Ik schat ze net iets hoger in dan Het Noorden
1B: Van Stigt Thans 2. Altijd vertrouwen hebben in je eigen team en laat de rest eerst maar eens langszij komen. Iedereen slacht elkaar af in die klasse.
Hoofdklasse: De Vaste Zet. Dat scheelt weer 200 kilometer heen en terug volgend jaar
1A: DVSB : Ik schat ze net iets hoger in dan Het Noorden
1B: Van Stigt Thans 2. Altijd vertrouwen hebben in je eigen team en laat de rest eerst maar eens langszij komen. Iedereen slacht elkaar af in die klasse.
-
Ere: Huissen, duidelijk
Hoofd: Troesoe (ik reken op een gelijkspel met PWG, en dan moeten ze uit de overige wedstrijden meer punten kunnen halen). Het zal hier vermoedelijk wel tot het einde toe spannend blijven.
1A: gaat volkomen tussen Noorden en DVSB, onderlinge resultaat zal beslissend zijn. Ik ga toch voor DVSB
1B: Spannendste en lastigst te voorspellen klasse. Aanvankelijk leek TDV er het beste voor te liggen met nipte overwinningen op Damlust en Hiltex 2, voorafgezien als dé favorieten. De nederlaag tegen PSV lijkt echter roet in het eten te gooien. TDV heeft nog steeds goeie kansen, maar Damlust en Hiltex 2 komen weer hard opdraven als titelkanshebbers. Van Stigt Thans 2 doet het tot nu toe uitstekend, maar zal met het zware programma voor de boeg toch nog wat plaatsen gaan zakken, vermoed ik.
Hoofd: Troesoe (ik reken op een gelijkspel met PWG, en dan moeten ze uit de overige wedstrijden meer punten kunnen halen). Het zal hier vermoedelijk wel tot het einde toe spannend blijven.
1A: gaat volkomen tussen Noorden en DVSB, onderlinge resultaat zal beslissend zijn. Ik ga toch voor DVSB
1B: Spannendste en lastigst te voorspellen klasse. Aanvankelijk leek TDV er het beste voor te liggen met nipte overwinningen op Damlust en Hiltex 2, voorafgezien als dé favorieten. De nederlaag tegen PSV lijkt echter roet in het eten te gooien. TDV heeft nog steeds goeie kansen, maar Damlust en Hiltex 2 komen weer hard opdraven als titelkanshebbers. Van Stigt Thans 2 doet het tot nu toe uitstekend, maar zal met het zware programma voor de boeg toch nog wat plaatsen gaan zakken, vermoed ik.
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy
==> Aphex Twin - Come to Daddy
Ereklasse: Huissen. Als een team met absolute toppers als Valneris, Baljakin, G.Jansen, M.Kemperman en Van Aalten uitkomt en hun op papier zwakste broeder Martijn Vissers de sterren van de hemel speelt, dan is dat te veel van het goede voor de concurrentie.
Landskampioen, de Meursboys, mag wel op z’n tellen passen, want ze belanden zo in de degradatiezone. Het abonnement op de thuisverlieswedstrijden moeten ze nu maar eens opzeggen.
Hoofdklasse: Troesoe. De schuivers van deze gezellige club hebben op papier het makkelijkste programma en ze zullen fluitend 1e worden, mits ze steeds op hun sterkst weten uit te komen. Het is eigenlijk een schande dat CEMA, met zoveel rating in huis, niet de lakens kan uitdelen in deze klasse.
Eerste Klasse A: DVSB. Natuurlijk is DVSB sterker dan hun enige concurrent Het Noorden en zullen dan ook met groot gemak 1e worden, mits ze het in hun onderlinge treffen natuurlijk niet verprutsen. Zelfs in de hoofdklasse zou dit team zich in de strijd om het kampioenschap kunnen mengen.
Eerste Klasse B: Hiltex2. Dit zeer ervaren team is voor mij hier favoriet, al mogen Damlust en TDV natuurlijk niet uitgevlakt worden. Van Stigt Thans2 heeft tot nu toe heel efficient de punten bij elkaar gesprokkeld, maar zal uiteindelijk hooguit op de 5e plek eindigen.
Landskampioen, de Meursboys, mag wel op z’n tellen passen, want ze belanden zo in de degradatiezone. Het abonnement op de thuisverlieswedstrijden moeten ze nu maar eens opzeggen.
Hoofdklasse: Troesoe. De schuivers van deze gezellige club hebben op papier het makkelijkste programma en ze zullen fluitend 1e worden, mits ze steeds op hun sterkst weten uit te komen. Het is eigenlijk een schande dat CEMA, met zoveel rating in huis, niet de lakens kan uitdelen in deze klasse.
Eerste Klasse A: DVSB. Natuurlijk is DVSB sterker dan hun enige concurrent Het Noorden en zullen dan ook met groot gemak 1e worden, mits ze het in hun onderlinge treffen natuurlijk niet verprutsen. Zelfs in de hoofdklasse zou dit team zich in de strijd om het kampioenschap kunnen mengen.
Eerste Klasse B: Hiltex2. Dit zeer ervaren team is voor mij hier favoriet, al mogen Damlust en TDV natuurlijk niet uitgevlakt worden. Van Stigt Thans2 heeft tot nu toe heel efficient de punten bij elkaar gesprokkeld, maar zal uiteindelijk hooguit op de 5e plek eindigen.