mensjes die naar het ek gaan

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Post Reply
_marjolein_

mensjes die naar het ek gaan

Post by _marjolein_ » Fri Jul 09, 2004 12:12

hey hey allemaal..ik ga dus strax op vakantie dus ik wou bij deze alvast de mensjes feliciteren die van de zomer allemaal naar het ek gaan..maak er wat van daarzo he..niet alleen dammen maar ook gezelligheid..is ook cker belangrijk..en zorg dat je goed eten mee hebt..ik weet van vorig jaar nog wel dat het eten daarzo allemaal niet al te best is, dus bij deze...de rest een fijne vakantie he..met voor veel nog wat tournooitjes denk ik..die ook cker leuk zullen worden..
allemaal fijne vakantie..byebye

Ben Anoniem

Post by Ben Anoniem » Sun Jul 10, 2005 22:40

het ek gaat ivm het referendum niet door mogelijk volgt nog een benelux mensjes strijd

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Sun Jul 10, 2005 23:52

Ben Anoniem wrote:het ek gaat ivm het referendum niet door mogelijk volgt nog een benelux mensjes strijd
[img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Mark Hees

Post by Mark Hees » Mon Jul 11, 2005 07:51

Damkoningin wrote:
Ben Anoniem wrote:het ek gaat ivm het referendum niet door mogelijk volgt nog een benelux mensjes strijd
[img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]
Irene, kijk even naar de afzender. Verbazing is dan overbodig.... [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]

Post Reply